veenquu 0 Opublikowano 24 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2018 Siemka! Wpadłem na pomysł zrobienia skryptu na particlesy gdy gracz się nie rusza (coś takiego jak na BlazingPacku). Wszystko szło zgodnie z planem aż do "ukończenia" skryptu. Po reloadzie skryptu pojawia się taki error: Can't understand this event: 'trigger' Kod: variables: {spirala.efekt} = false trigger: if {spirala.efekt} is true drawComplexCircle particle "redstone", RGB 5, 255, 193, center player, id "%player%-forcefield1", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 23, yRotation 120, zRotation 0 drawComplexCircle particle "redstone", RGB 0, 255, 0, center player, id "%player%-forcefield2", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 70, yRotation 10, zRotation 0 drawComplexCircle particle "redstone", RGB 255, 0, 0, center player, id "%player%-forcefield3", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 0, yRotation 60, zRotation 0 drawComplexCircle particle "redstone", RGB 0, 0, 255, center player, id "%player%-forcefield4", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 25, yRotation 54, zRotation 0 else: cancel event Używam dodatków: WildSkript, SkQuery, SkDragon, SkRayFall, Umbraska. Z góry dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 24 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2018 Bo nie ma takiego eventu trigger, zamień go na odpowiedni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 veenquu 0 Opublikowano 24 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2018 43 minuty temu, knugi napisał: Bo nie ma takiego eventu trigger, zamień go na odpowiedni Na jaki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Magiczny_Miki 29 Opublikowano 24 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2018 variables: {spirala.%player%} = false command /test [<text>]: trigger: if arg-1 is "on": set {spirala.%player%} to true drawComplexCircle particle "redstone", RGB 5, 255, 193, center player, id "%player%-forcefield1", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 23, yRotation 120, zRotation 0 drawComplexCircle particle "redstone", RGB 0, 255, 0, center player, id "%player%-forcefield2", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 70, yRotation 10, zRotation 0 drawComplexCircle particle "redstone", RGB 255, 0, 0, center player, id "%player%-forcefield3", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 0, yRotation 60, zRotation 0 drawComplexCircle particle "redstone", RGB 0, 0, 255, center player, id "%player%-forcefield4", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 25, yRotation 54, zRotation 0 else: if arg-1 is "off": set {spirala.%player%} to false on quit: stopEffect "%player%" Usuń cały skrypt i daj ten co ci podałem. Komendą /test on włączysz sobie efekt, a komendą /test off wyłączysz. Jeste 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ByczekTV 95 Opublikowano 27 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2018 trigger to nie event, trigger uruchamia komendę Jeste 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jeste 15 Opublikowano 27 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2018 5 godzin temu, ByczekTV napisał: trigger to nie event, trigger uruchamia komendę Masz rację. trigger: dajemy przy komendzie np.: command /elo: trigger: [...] Możesz go zamienić np. na: every [Ile ticków] ticks: every [Ile sekund] seconds: every 1 tick: every 5 ticks: every 1 second every 1.5 seconds every 2 seconds Dwukropki tak samo jak w tick'ah I już... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
veenquu 0
Siemka!
Wpadłem na pomysł zrobienia skryptu na particlesy gdy gracz się nie rusza (coś takiego jak na BlazingPacku).
Wszystko szło zgodnie z planem aż do "ukończenia" skryptu.
Po reloadzie skryptu pojawia się taki error: Can't understand this event: 'trigger'
Kod:
Używam dodatków: WildSkript, SkQuery, SkDragon, SkRayFall, Umbraska.
Z góry dzięki !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi