Skocz do zawartości
  • 0

Problem z eventem "trigger:"


veenquu
 Udostępnij

Pytanie

Siemka!

Wpadłem na pomysł zrobienia skryptu na particlesy gdy gracz się nie rusza (coś takiego jak na BlazingPacku). 

Wszystko szło zgodnie z planem aż do "ukończenia" skryptu.

Po reloadzie skryptu pojawia się taki error: Can't understand this event: 'trigger' 

Kod: 

variables:
        {spirala.efekt} = false
trigger:
	if {spirala.efekt} is true
	drawComplexCircle particle "redstone", RGB 5, 255, 193, center player, id "%player%-forcefield1", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 23, yRotation 120, zRotation 0
	drawComplexCircle particle "redstone", RGB 0, 255, 0, center player, id "%player%-forcefield2", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 70, yRotation 10, zRotation 0
	drawComplexCircle particle "redstone", RGB 255, 0, 0, center player, id "%player%-forcefield3", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 0, yRotation 60, zRotation 0
	drawComplexCircle particle "redstone", RGB 0, 0, 255, center player, id "%player%-forcefield4", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 25, yRotation 54, zRotation 0
	else:
		cancel event

Używam dodatków: WildSkript, SkQuery, SkDragon, SkRayFall, Umbraska.

Z góry dzięki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
        {spirala.%player%} = false

command /test [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is "on":
			set {spirala.%player%} to true
			drawComplexCircle particle "redstone", RGB 5, 255, 193, center player, id "%player%-forcefield1", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 23, yRotation 120, zRotation 0
			drawComplexCircle particle "redstone", RGB 0, 255, 0, center player, id "%player%-forcefield2", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 70, yRotation 10, zRotation 0
			drawComplexCircle particle "redstone", RGB 255, 0, 0, center player, id "%player%-forcefield3", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 0, yRotation 60, zRotation 0
			drawComplexCircle particle "redstone", RGB 0, 0, 255, center player, id "%player%-forcefield4", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 25, yRotation 54, zRotation 0
		else:
			if arg-1 is "off":
				set {spirala.%player%} to false
  

on quit:
	stopEffect "%player%"

Usuń cały skrypt i daj ten co ci podałem. Komendą /test on włączysz sobie efekt, a komendą /test off wyłączysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, ByczekTV napisał:

trigger to nie event, trigger uruchamia komendę :rak:

Masz rację.

trigger: dajemy przy komendzie np.:

command /elo:
	trigger:
		[...]

Możesz go zamienić np. na:

every [Ile ticków] ticks:
every [Ile sekund] seconds:

every 1 tick:
every 5 ticks:
every 1 second
every 1.5 seconds
every 2 seconds

Dwukropki tak samo jak w tick'ah

I już...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...