Skocz do zawartości
  • 0

Dlaczego variables się nie "stackują"


UltimJPlay |
 Udostępnij

Pytanie

Chodzi o to, że mam swój skrypt na sklepik i gdy sprzedaję coś w nim to wszystko ładnie działa ale mam dalej problem z variables :/ 

Powiedzmy, że mam sobie variables {sklep.%player%} = 0

Jej wartość początkowa to wiadomo, 0.

Gracz wchodzi do sklepu coś kupuje i mu dodaje do tego variables ileś hajsu... ale problem jest taki, że to variables zamiast być jedno to ono tak jakby się nie stackuje :D tzn chodzi o to, że wygląda to w ten sposób :/

 

sklep.<player>, long, 0000000000000000
sklep.therazerpl, double, 3F947AE147AE147B
sklep.therazerpl, double, 3FA47AE147AE147B
sklep.therazerpl, double, 3FAEB851EB851EB8
sklep.therazerpl, double, 3FB47AE147AE147B
sklep.therazerpl, double, 3FB999999999999A
sklep.therazerpl, double, 3FBEB851EB851EB9
sklep.therazerpl, double, 3FC1EB851EB851EC
sklep.therazerpl, double, 3FC47AE147AE147B
sklep.therazerpl, double, 3FC70A3D70A3D70A
sklep.therazerpl, double, 3FC9999999999999
sklep.therazerpl, double, 3FCC28F5C28F5C28
sklep.therazerpl, double, 3FCEB851EB851EB7
sklep.therazerpl, double, 3FD0A3D70A3D70A3
sklep.therazerpl, double, 3FD1EB851EB851EB
sklep.therazerpl, double, 3FD3333333333333
sklep.therazerpl, double, 3FD47AE147AE147B
sklep.therazerpl, double, 3FD5C28F5C28F5C3
sklep.therazerpl, double, 3FD70A3D70A3D70B
sklep.therazerpl, double, 3FD851EB851EB853
sklep.therazerpl, double, 3FD999999999999B
sklep.therazerpl, double, 3FDAE147AE147AE3
sklep.therazerpl, double, 3FDC28F5C28F5C2B
sklep.therazerpl, double, 3FDD70A3D70A3D73
sklep.therazerpl, double, 3FDEB851EB851EBB

 

każda z tych variables to inna liczba :/ czym to jest spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

{sklep.%player%} = 0 w ten sposób ;)

 

17 godzin temu, McKoxu napisał:

Według mnie to racze wina pluginu Skript i tego jak w pluginie są stworzone te variablesy :v

 

Edytowane przez UltimJPlay |
stefanik11

Łączę.

Notatka dodana przez stefanik11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@DrakeSun

 

If arg 1 is "beacon"
    If player don't have 1 beacon:
        send "nie masz beacona"
        stop
    else:
            remove 1 beacon from player
            add 10 to {sklep.%player%}
            send "- 1 beacon but + 10 money"
            stop

 

Oczywiście to jest w komendzie natomiast sam variables wygląda tak

Variables:

    {sklep.%player%} = 0

Edytowane przez UltimJPlay |
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A więc tak... sam miałem błąd z beaconem, ponieważ ciągle mi pisało, że go nie posiadam, dlatego spróbowałem zmienić jego nazwę i podziałało! Jeśli chodzi o zmienne to nie robią mi się nowe tak jak u cb. Spróbuj z tym kodem (zmień sobie nazwę beacon'a na co tam chcesz) i jeśli będzie nadal dodawało kilka zmiennych to znaczy, że coś nie tak masz z tym pluginem lub z całym kodem skryptu.

if arg 1 is "beacon":
	if player has 1 beacon named "Twoj beacon":
		remove 1 beacon named "Twoj beacon" from player
		add 10 to {sklep.%player%}
		send "- 1 beacon but + 10 money"
	else:
		send "Nie masz beacona"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...