gnomq 225 Opublikowano 30 października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 października 2018 Witam. Potrzebuję skryptu na sklep z vault, w którym GUI nie będzie się bugować. Najlepiej żeby było potwierdzenie zakupu danego przedmiotu. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 30 października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 października 2018 Co ma być w tym sklepie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 30 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2018 2 godziny temu, LjayPL789 napisał: Co ma być w tym sklepie? Bez znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 30 października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 października 2018 (edytowane) To masz dirta xD command /shop [<text>]: trigger: if arg 1 isn't set: if player's balance is larger than 9: set {shop_dirt} to "&2&lMOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop set {shop_dirt} to "&4&lNIE MOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop if arg 1 isn't "(((opengui)))": if player's balance is larger than 9: set {shop_dirt} to "&2&lMOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop set {shop_dirt} to "&4&lNIE MOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop if arg 1 is "(((opengui)))": close player's inventory open chest with 1 row named "&6&lSKLEP" to player wait 3 tick set player's current inventory's slot 0 to dirt named "" with lore "||&8* &7Stan: %{shop_dirt}% &8*||&8* &7Twoj stan konta: &6%player's balance%&2&l$ &8*" on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6&lSKLEP": cancel event if clicked slot is 0: if player's balance is larger than 9: remove 10 from player's balance send "&8» &aPoprawnie zakupiles item: &2&ldirt" to the player give 1 dirt to the player stop send "&8» &cTwoj stan konta jest &4&l&nza maly&r&c, aby kupic dirt." to the player stop Edytowane 30 października 2018 przez LjayPL789 gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 30 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2018 Teraz, LjayPL789 napisał: To masz dirta xD command /shop [<text>]: trigger: if arg 1 isn't set: if player's balance is larger than 9: set {shop_dirt} to "&2&lMOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop set {shop_dirt} to "&4&lNIE MOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop if arg 1 isn't "(((opengui)))": if player's balance is larger than 9: set {shop_dirt} to "&2&lMOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop set {shop_dirt} to "&4&lNIE MOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop if arg 1 is "(((opengui)))": close player's inventory open chest with 1 row named "&6&lSKLEP" to player wait 3 tick set player's current inventory's slot 0 to dirt named "" with lore "||&8* &7Stan: %{shop_dirt}% &8*||&8* &7Twoj stan konta: &6%player's balance%&2&l$ &8*" on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6&lSKLEP": cancel event if clicked slot is 0: if player's balance is larger than 9: remove 10 from player's balance send "&8» &aPoprawnie zakupiles item: &2&ldirt" to the player give 1 dirt to the player stop send "&8» &cTwoj stan konta jest &4&l&nza maly&r&c, aby kupic dirt." to the player stop Prosiłbym jeszcze: gdy gracz nie ma miejsca w ekwipunku wyświetla się komunikat ect. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 30 października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 października 2018 command /shop [<text>]: trigger: if arg 1 isn't set: if player's balance is larger than 9: set {shop_dirt} to "&2&lMOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop set {shop_dirt} to "&4&lNIE MOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop if arg 1 isn't "(((opengui)))": if player's balance is larger than 9: set {shop_dirt} to "&2&lMOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop set {shop_dirt} to "&4&lNIE MOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop if arg 1 is "(((opengui)))": close player's inventory open chest with 1 row named "&6&lSKLEP" to player wait 3 tick set player's current inventory's slot 0 to dirt named "" with lore "||&8* &7Stan: %{shop_dirt}% &8*||&8* &7Twoj stan konta: &6%player's balance%&2&l$ &8*" on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6&lSKLEP": cancel event if clicked slot is 0: if player's balance is larger than 9: if player has enough space for 1 of dirt: remove 10 from player's balance send "&8» &aPoprawnie zakupiles item: &2&ldirt" to the player give 1 dirt to the player stop send "&8» &cNie posiadasz miejsca w ekwipunku." to the player stop send "&8» &cTwoj stan konta jest &4&l&nza maly&r&c, aby kupic dirt." to the player stop gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 31 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 października 2018 20 godzin temu, LjayPL789 napisał: command /shop [<text>]: trigger: if arg 1 isn't set: if player's balance is larger than 9: set {shop_dirt} to "&2&lMOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop set {shop_dirt} to "&4&lNIE MOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop if arg 1 isn't "(((opengui)))": if player's balance is larger than 9: set {shop_dirt} to "&2&lMOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop set {shop_dirt} to "&4&lNIE MOZESZ ZAKUPIC" execute player command "shop (((opengui)))" stop if arg 1 is "(((opengui)))": close player's inventory open chest with 1 row named "&6&lSKLEP" to player wait 3 tick set player's current inventory's slot 0 to dirt named "" with lore "||&8* &7Stan: %{shop_dirt}% &8*||&8* &7Twoj stan konta: &6%player's balance%&2&l$ &8*" on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6&lSKLEP": cancel event if clicked slot is 0: if player's balance is larger than 9: if player has enough space for 1 of dirt: remove 10 from player's balance send "&8» &aPoprawnie zakupiles item: &2&ldirt" to the player give 1 dirt to the player stop send "&8» &cNie posiadasz miejsca w ekwipunku." to the player stop send "&8» &cTwoj stan konta jest &4&l&nza maly&r&c, aby kupic dirt." to the player stop Nie ma błędów, ale po wpisaniu /shop, nie wyskakuje nic w GUI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 31 października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 października 2018 Błędy w consoli są? gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 31 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 października 2018 (edytowane) Teraz, LjayPL789 napisał: Błędy w consoli są? Nie ma nic. Jak klikam w 1 slota to pisze że nie mam pieniędzy xD Nie pokazuje mi itemku. Serwer na wersji 1.13.2 Edytowane 31 października 2018 przez gnomq2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neeq1337 2 Opublikowano 31 października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 października 2018 BO NA 1.13 NIE DZIAŁA WEŹ 1.8.8 ALBO CO gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 31 października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 października 2018 (edytowane) @gnomq2000 to nie masz mojego starego skryptu na sklep? Ja go jeszcze na komputerze mam: Edytowane 15 lipca 2020 przez Wojciu gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 1 listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 listopada 2018 (edytowane) 16 godzin temu, knugi napisał: @gnomq2000 to nie masz mojego starego skryptu na sklep? Ja go jeszcze na komputerze mam: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Nie działał mi on poprawnie Chciałbym ten wyżej aby działał. Da się naprawić żeby wyświetlało item w GUI? Edytowane 1 listopada 2018 przez gnomq2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 2 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2018 Nie da się zrobić skrypt na sklep w GUI, który nie będzie się bugował. knugi i gnomq 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 3 listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 listopada 2018 (edytowane) 14 godzin temu, _Of3k napisał: Nie da się zrobić skrypt na sklep w GUI, który nie będzie się bugował. Da się, tylko nikomu się nie chce. Jakie forum tacy skrypterzy Edytowane 3 listopada 2018 przez gnomq2000 knugi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gnomq 225
Witam. Potrzebuję skryptu na sklep z vault, w którym GUI nie będzie się bugować. Najlepiej żeby było potwierdzenie zakupu danego przedmiotu. Dziękuję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.