Michelele 8 Opublikowano 27 października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 października 2018 (edytowane) Słowem wstępu: Nazywam się Michał, zajmuję się budowaniem w Minecraft od wielu lat. Posiadam ogromne doświadczenie w tym co robię. Przywiązuję uwagę do szczegółów, wszystkie moje budowle są wykonane ze starannością według zamysłu nabywcy, tak aby był zadowolony z mapki. Charakteryzuję się szybkim czasem wykonania pracy, nie tracąc na wartości. Byłem członkiem takich zespołów budowlanych jak CraftCast, BuildBrothers, AuraeDesign, Xant, Lion’s Cavity Podejmę się każdego projektu, nie ma dla mnie rzeczy, której nie zbuduję. Sprawdź, a nie pożałujesz. Do każdej zamówionej mapy render gratis Portfolio: Słowem zakończenia: Podejmę się każdego wyzwania, polecam także profesjonalne rendery od Norbit4, jeżeli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, to można się ze mną skontaktować przez: Kontakt: Discord: Zioomkox#6688 e-mail: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Discord (rendery): NORBIT#7103 Edytowane 18 lipca 2019 przez Michelele Poprawiam formatowanie na ciemnym stylu Poprawiam formatowanie na ciemnym stylu. Notatka dodana przez Briks Briks, Addiss9, jaku49 i 1 inny 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheRed1337 42 Opublikowano 2 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2018 polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Addiss9 44 Opublikowano 2 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2018 Mapy świetne ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_me22 8 Opublikowano 2 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2018 Polecam gościa, miałem okazję z nim pracować i powiem że super sympatyczny i utalentowany budowniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...