Skocz do zawartości
  • 0

ZNANIE BLOKU BEZ JEGO NAZWY


RexuTV
 Udostępnij

Pytanie

Witam, pisząc skrypt, natknąłem się na pewien błąd. Chodzi o to, że używam czegoś podobnego do tego:

Cytat

if player has 1 of stone:

Tylko że to znajduje blok, tylko kiedy nie ma on nazwy, opisu ani enchantu. Jak zrobić, aby rozpoznawało go, bez względu na to, czy ma on nazwę, czy nie?

Edytowane przez RexuTV
Zmiana "." na "?" xd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
8 godzin temu, LjayPL789 napisał:

Co trzymasz w zmiennej? Użyłeś parseda?

Mój skrypt wygląda podobnie do tego:

command /cotrzyma [<player>] [<text>]:
	executable by: console
	trigger:
		set {_id} to arg 2 parsed as item
		if player-arg has 1 of {_id}:

czyli coś wykonuje komende jako konsola: /cotrzyma <nick> stone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, RexuTV napisał:

Mój skrypt wygląda podobnie do tego:

command /cotrzyma [<player>] [<text>]:
	executable by: console
	trigger:
		set {_id} to arg 2 parsed as item
		if player-arg has 1 of {_id}:

czyli coś wykonuje komende jako konsola: /cotrzyma <nick> stone

A tak działa?

command /cotrzyma [<player>] [<text>]:
	executable by: console
	trigger:
		set {_id} to arg-2 parsed as item
		if player-arg has {_id}:

lub:

command /cotrzyma [<player>] [<text>]:
	executable by: console
	trigger:
		set {_id} to arg-2 parsed as item
  		set name of {_id} to ""
  		set lore of {_id} to ""
		if player-arg has {_id}:

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, xAxee napisał:

A tak działa?

command /cotrzyma [<player>] [<text>]:
	executable by: console
	trigger:
		set {_id} to arg-2 parsed as item
		if player-arg has {_id}:

lub:

command /cotrzyma [<player>] [<text>]:
	executable by: console
	trigger:
		set {_id} to arg-2 parsed as item
  		set name of {_id} to ""
  		set lore of {_id} to ""
		if player-arg has {_id}:

 

Niestety nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, RexuTV napisał:

Niestety nie działa

 

A u mnie działa :O 

command /cotrzyma [<player>] [<text>]:
	executable by: console
	trigger:
		set {_id} to arg 2 parsed as item type
		if player-arg has {_id}:
			send "Tak"
			remove {_id} from player-arg
			stop
		send "Gracz %player-arg% nie ma %arg-2%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...