Skocz do zawartości

RexuTV

Użytkownik
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RexuTV

  • Tytuł
    Początkujący II

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. RexuTV

    Scoreboard

    Nie wiem czy to pomoże, ale dotatek skQuery PS. Jaka wersja?
  2. RexuTV

    ZNANIE BLOKU BEZ JEGO NAZWY

    Jednak działa, nie zmieniłem jednej części. DO ZAMKNIĘCIA
  3. RexuTV

    ZNANIE BLOKU BEZ JEGO NAZWY

    Niestety nie działa
  4. RexuTV

    ZNANIE BLOKU BEZ JEGO NAZWY

    Niestety nie działa
  5. RexuTV

    ZNANIE BLOKU BEZ JEGO NAZWY

    Mój skrypt wygląda podobnie do tego: command /cotrzyma [<player>] [<text>]: executable by: console trigger: set {_id} to arg 2 parsed as item if player-arg has 1 of {_id}: czyli coś wykonuje komende jako konsola: /cotrzyma <nick> stone
  6. RexuTV

    ZNANIE BLOKU BEZ JEGO NAZWY

    Dobra, nie sprecyzowałem tego. Jak użyje if player has 1 stone: to działą, ale ja mam taki skrypt: if player has 1 of {_id}: i tutaj to już tak nie działa.
  7. Witam, pisząc skrypt, natknąłem się na pewien błąd. Chodzi o to, że używam czegoś podobnego do tego: Tylko że to znajduje blok, tylko kiedy nie ma on nazwy, opisu ani enchantu. Jak zrobić, aby rozpoznawało go, bez względu na to, czy ma on nazwę, czy nie?
  8. RexuTV

    Ustawianie itemów

    command /dajkompas [<text>]: trigger: format slot 44 of player with 1 of clock named "&8» &a&lKLIKNIJ MNIE &8«" with lore "&8» &7Jezeli chcesz otworzyc menu kliknij, mnie!" to be unstealable on right click: if player's tool is clock named "&8» &a&lKLIKNIJ MNIE &8«" with lore "&8» &7Jezeli chcesz otworzyc menu kliknij, mnie!": cancel event open chest with 3 rows named "&8» &c&lMenu" to player format slot 0 of player with 1 of stone named "&8» &aJuz mi sie nie chce xd" with lore "" to be unstealable U mnie działa tylko na gm 1 xd (taki przykład)
  9. RexuTV

    CZEKANIE OKREŚLONEJ ILOŚCI CZASU

    Dzięki @bvcz. Używałem tego już tyle razy, ale o tym nie pomyślałem... xd Nie myśle dzisiaj. DO ZAMKNIĘCIA
  10. Witam, wiem, że to być może głupie pytanie, ale nie umiem dzisiaj myśleć i pisząc jeden skrypt, potknąłem się na taką przeszkodę. Nie wiem jak zrobić, aby trzeba było czekać tyle sekund, ile jest w argumencie. Niestety "wait arg 1 seconds" nie działa. command /odczekaj [<number>]: trigger: send "Zaczynam" to player wait arg 1 seconds send "Kończę" to player
  11. RexuTV

    Błedy w GUI

    Wiem jaki możesz mięc problem. Itemy można wyciągać kiedy otwierasz gui przez gui. Czyli przykładowy skrypt: command /comenda1 [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "1" to player wait 2 ticks format slot 0 of player with 1 of diamond named "&bDiament" with lore "&aKliknij" to run [make player execute "comenda2"] command /comenda2 [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "2" to player wait 2 ticks format slot 0 of player with 1 of emerald named "&aEmerald" with lore "&aMozna wyciagnac" to be unstealable Zgadłem? On powiedział... Cooo? Ja nie podałem żadnej wersji napisałem "On powiedział..."
  12. RexuTV

    Błedy w GUI

    command /test [<text>]: trigger: open chest with 1 row named "&7Testowe gui" to player wait 2 ticks format slot 0 of player with 1 of diamond named "&b&lDiament" to be unstealable Chyba o to chodzi
  13. RexuTV

    Problem z działaniem skryptu

    Proszę bardzo Działa 99%
  14. RexuTV

    Problem ze skryptem (sklep)

    Jak zaczniesz robić z TABEM, to rób z TABEM, a jak ze SPACJAMI, to rób ze SPACJAMI. Polecam.
  15. RexuTV

    Guzik

    options: location: 0.5, 0.5, 0.5 on right click on button: if "%location at event-block%" is "%location at {@location}%": send "&8» &7Kliknieto we wlasciwy guzik." to player Pamiętajmy o ".5" po kordynatach
×