Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na VooDoo jak na craftlandia


herhor67
 Udostępnij

Pytanie

Witam stworzylem taki skrypt na event z giantem jak na craftlandii, lecz nie wiem jak by go dalej rozwinac (myslalem o przejsciu za daną odleglosc w osi x/z, wtedy pojawi sie boss, a po jego zabiciu {los_} znowu sie losowo ustawi, lecz nie wiem kiedy uda mi sie go zakonczyc bez bugow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Przepraszam, cos sie zrypalo z kodowaniem i wszystko teraz jest w jednej linii :(, jak bede na kompie to wrzuce na pastebina, bo moj telefon nie ogarnia skopiowania calego tego tekstu :(

Nie wiem czy te opcje "on ..." sa dobrze zrobione, z tym dawaniem miecza po zlamaniu i te inne

dzisiaj dorobie komendy na spawnowanie mobow.

@up czemu mowisz ze nie mozesz zespawnic gianta? jest komenda do ustawiania i do spawnowania. a napis sprawdzalem po pare razy czy jest rowny i nie bylo problemow, wlacz domyslna teksture

link do dobrego (bez tabow)

edit: ktora wersja jest poprawna:

on death of a zombie:

if zombie is named "Slugus":

make fake explosion

czy

on death of a skeleton:

if name of skeleton is "Slugus":

make fake explosion

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up dzieki, chcialem zeby zombie wybuchal a nie gracz, ale to sobie zmienie :D

tylko mam pytanie, jak przerobic to:

every second:    loop all players:        player is in world "Event":            player's y coordinate is greater than {@odleglosc}:                execute server command "/spawngiantboss"

zeby tylko 1 raz boss mogl sie zespawnowac podczas eventu?

edit:

ok juz wiem, tylko trzeba dodac jakas zmienna, np set {pojawienie.boss} to true

 

Przerazilem sie, wybilo mi 232 Errory, wrzucilem na serwer jeszcze raz, nic nie zmieniając i mam tylko 5, wiec niezle mi idzie :P

jeszcze jedno:

patrzylem do dokumentacji, ale jak to uzywam u siebie to nie dziala, jak okreslic funkcje jezeli gracz jest w swiecie "Event" ?

w dokumentacji pisze

if player is in "world":

ale to nie dziala :(

Edytowane przez herhor67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

jak okreslic czy gracza koordynat y jest wiekszy niz ...

bo mi przy reloadowaniu skriptu pisze there is no player in a periodical event (event.sk, line 292: 'player's y coordinate is greater than {@odleglosc}')

 

sorry za doublepost ale edycji nie uznaje za nowy post a chcę zeby ktos mi pomogl. Bo by bylo super jak bym to dzisiaj skonczyl :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up dzieki, nie znam sie na petlach, a co do gianta, nie wiecie jak by mozna bylo zablokowac ghastowi mozliwosc strzelania z kul? albo zrobic zeby strzelaajac nie zadawal dmg giantowi z powodow podanych 3 posty wyzej

 

da sie w script lub script+ zrobic bar jak u smoka? dla tego gianta?

oraz jak zrobic zeby piorun uderzal w miejsce ustawione komenda

 

 

zmieniam status na problem

robilem cos takiego:

command /setspawnblysk [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is "s1":            set {blysk.spawn1} to location of player     #i tak zrobilem az do 10, a potem:command /piorun:    trigger:        strike lightning at {blysk.spawn1}

ale to nie chce dzialac

oraz jak zrobic zeby po zabiciu gianta ghast ginal i na odwrot? robilem tak:

on death of giant:    kill {mob2}on death of ghast:    name of entity is "boss":        kill {mob}# {mob} to giant, {mob2} to ghast

ale z niewiadomych mi przyczyn oba staly sie przez to niesmiertelne :(

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeden temat - Jeden wątek (bez warna proszę).

 

Strzelanie fireballami (nie jestem pewny czy to zadziała)

On projectile hit:    if shooter is ghast:        cancel event
Bossbara nie da się zrobić,

 

Co do błysku nie wiem czemu nie działa.

 

Jak ustawiasz te moby? Zrób coś w tym stylu:

on spawn:    entity is giant    set {mob} to last spawned entity
Jak wbije na kompa to ci pomoge, na razie jestem na tablecie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up to jest 1 watek, wszystko dotyczy 1 skryptu :)

tak, to ze spawnowaniem ghasta na glowie gianta mi dziala bez problemu, ale jak pisalem nie da sie ich zabic nijak, nawet z efektem sily na poziomie 255 (max) :( a z tym efektem zabijam smoka na hita ręką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeden temat - Jeden wątek (bez warna proszę).

 

Strzelanie fireballami (nie jestem pewny czy to zadziała)

On projectile hit:    if shooter is ghast:        cancel event
Bossbara nie da się zrobić,

 

Co do błysku nie wiem czemu nie działa.

 

Jak ustawiasz te moby? Zrób coś w tym stylu:

on spawn:    entity is giant    set {mob} to last spawned entity
Jak wbije na kompa to ci pomoge, na razie jestem na tablecie.

 

Mi sie zdaje, że skript nie mam wgranego moba jak giant. Trzeba go zespawnowac komenda /spawnmob giant

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...