Skocz do zawartości
  • 0

Problem z format slot


albertinio
 Udostępnij

Pytanie

mam problem nwm czm to nie działa jest 1 error ze nie rozumie lini z format slotem nwm czemu

 

command /aban [<text>] [<offlineplayer>] [<text>] [<integer>]:
    permission: ban.albany
    trigger:
        if arg 1 is "gracze":
            open chest with 5 rows named "&aGracze!:" to player
            loop all players:
                add loop-player to {_glowki::*}
                set {_glowki::*} to skull of loop-player
                set {_slot} to 0
                format slot {_slot} of player with 1 {_glowki::*} of protection 1 named "&asiema" with lore "&asiema" to close then run [make player execute command "/zestaw miesko"]
                add 1 to {_slot}

 

Ixidi

wstawiam w [.code]  i poprawiam tytuł

Notatka dodana przez Ixidi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

powinno działać choć może nie XD

command /aban [<text>] [<offlineplayer>] [<text>] [<integer>]:
	permission: ban.albany
	trigger:
		if arg 1 is "gracze":
			open chest with 5 rows named "&aGracze!:" to player
			loop all players:
				add loop-player to {_glowki::*}
				set {_glowki::*} to skull of loop-player parsed as itemtype
				set {_slot} to 0
				set player's current inventory's slot {_slot} to 1 {_glowki::*} of protection 1 named "&asiema" with lore "&asiema"
				add 1 to {_slot}
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&aGracze!:":
		close player's inventory
		execute player command "zestaw miesko"

a i zamieniłem format slot na set player's current inventory 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

a teraz:

command /aban [<text>] [<offlineplayer>] [<text>] [<integer>]:
	permission: ban.albany
	trigger:
		if arg 1 is "gracze":
			loop all players:
				set {_glowki::%loop-player%} to skull of loop-player
				set {_slot} to 0
			open chest with 5 rows named "&aGracze!:" to player
			loop {_glowki::*}:
				set player's current inventory's slot {_slot} to 1 {_glowki::%loop-index%} of protection 1 named "&a%loop-index%" with lore "&asiema"
				add 1 to {_slot}
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&aGracze!:":
		close player's inventory
		execute player command "zestaw miesko"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /aban [<text>] [<offlineplayer>] [<text>] [<integer>]:
    permission: ban.albany
    trigger:
        if arg 1 is "gracze":
            loop all players:
                set {_} to skull of loop-player named "%loop-player%"
                add {_} to {_glowki::*}
            open chest with 5 rows named "&aGracze!:" to player
            loop {_glowki::*}:
                set player's current inventory's slot ((loop-index parsed as integer)-1) to {_glowki::%loop-index%}
on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player is "&aGracze!:":
        close player's inventory
        #Użyj tego aby dostać nick danej główki: %(name of clicked item) parsed as player%"

@albertinio, powinno działać :D

Jak będziesz dawał najlepszą odpowiedź to daj ją: @LuckyPotato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...