Skocz do zawartości
  • 0

Skrypcik na generowanie budowli


nevilee
 Udostępnij

Pytanie

Hejka, jestem świeży w te tematy, dużo główkowałem i nic nie mogłem ostatecznie wymyślić :d. Jest możliwość napisania skrypcika który będzie wklejał na chunki budowle(schemaciki) z world edita 4x4x5 na powierzchni.

Próbowałem połączyć On Chunk Generate/Load z  chance of 25%,  paste schem "dung1.schematic" at {loc}

ale nie wiem jak wywalić to zawsze na powierzchnie i fajnie jak zawsze na środku chunka by to się tworzyło :D

Z góry dziękuje za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on chunk generate:
	if chance of 25%:
		set {_loc} to block at 8, 1, 8 in event-chunk
		paste schematic "schemat" at {_loc}

Po za tym 

paste schem "dung1.schematic" at {loc}

nie będzie działać, bo w dokumentacji jest wyraźnie napisane, że musi być podana nazwa pliku, ale nie rozszerzenie.

You have to give only name of file, for example:
"tree" is correct but "tree.schematic" or "/path/tree.schematic" are incorrect

 

Edytowane przez Rejszpat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Rejszpat napisał:
on chunk generate:
	if chance of 25%:
		set {_loc} to block at 8, 1, 8 in event-chunk
		paste schematic "schemat" at {_loc}

Po za tym 

paste schem "dung1.schematic" at {loc}

nie będzie działać, bo w dokumentacji jest wyraźnie napisane, że musi być podana nazwa pliku, ale nie rozszerzenie.

You have to give only name of file, for example:
"tree" is correct but "tree.schematic" or "/path/tree.schematic" are incorrect

 

Super !

Możecie mi jeszcze powiedzieć jak zrobić, żeby tylko na jednym świecie to było generowane ? co próbuje to wywalają błędy, że do "on chunk generate" zle eventy daje :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

event-chunk is not entity wyskakuje :/ 

działa mi to

    loop all players:
        loop-players is in world "world2":    

 

nie będzie z tym problemów, jest jeszcze jakaś lepsza opcja ?? ? heh

Edytowane przez ThatsVylence
Nieaktywny

znacznik code ^>^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on chunk generate:
    loop all players:
        loop-players is in world "rpg":    
            if chance of 1%:
                set {gen} to block at 8, 100, 8 in event-chunk
                paste schematic "schemat" at {gen}
            

mam tak, sprawdzilem z multiverse na mapie rpg generuje mi te schematy na wysokosci 100. a na normalnej mapie nie ma ich.

Nie wiem czy jest inny sposob na sprostowanie czy gracz jest na tym swiecie. Wszystkie wywalaja, że zly event :P co zrobisz chyba ma tak zostac, jak nikt nic nie wymysli do 24 prosze o zamkniecie

Edytowane przez nevilee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on chunk generate:
    set {_loc} to block at 8, 1, 8 in event-chunk
    if {_loc}'s world is "world":
        chance of 25%:
            paste schematic "schemat" at {_loc}

ty nie możesz zrozumieć tego pojęcia bo błąd był o czym innym, zamiast gadać głupoty wklej cały błąd

Jak nie może zrozumieć tego wyrażenia jak dobrze działa w 2 linijce!?

Edytowane przez LloydPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

1. Twój error z pierwszej odpowiedzi: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <----- tu

2. Error Rejszpata z 

on chunk generate:
	broadcast "%event-chunk%"

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! < - - tu 

3. I tutaj z twojej odpowiedzi ostatniej: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <----- tu

:/ 

Edytowane przez nevilee
odnosniki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 27.06.2018 o 23:23, nevilee napisał:

Hejka, jestem świeży w te tematy, dużo główkowałem i nic nie mogłem ostatecznie wymyślić :d. Jest możliwość napisania skrypcika który będzie wklejał na chunki budowle(schemaciki) z world edita 4x4x5 na powierzchni.

Próbowałem połączyć On Chunk Generate/Load z  chance of 25%,  paste schem "dung1.schematic" at {loc}

ale nie wiem jak wywalić to zawsze na powierzchnie i fajnie jak zawsze na środku chunka by to się tworzyło :D

Z góry dziękuje za każdą pomoc.

masz PirateSK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on chunk generate:
	if "%event-chunk%" contains " of rpg":
		if chance of 25%:
			set {_loc} to block at 8, 1, 8 in event-chunk
			loop blocks below {_loc}:
				if loop-block is grass:
					set {_loc2} to location of loop-block
					paste schematic "schemat" at {_loc2}
					stop
			loop blocks above {_loc}:
				if loop-block is grass:
					set {_loc2} to location of loop-block
					paste schematic "schemat" at {_loc2}
					stop

tutaj masz zrobione z konkretnym światem

if "%event-chunk%" contains " of rpg":

" of rpg" zamieniasz na " of nazwaświata" albo " of world_nether" itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, Rejszpat napisał:
on chunk generate:
	if "%event-chunk%" contains " of rpg":
		if chance of 25%:
			set {_loc} to block at 8, 1, 8 in event-chunk
			loop blocks below {_loc}:
				if loop-block is grass:
					set {_loc2} to location of loop-block
					paste schematic "schemat" at {_loc2}
					stop
			loop blocks above {_loc}:
				if loop-block is grass:
					set {_loc2} to location of loop-block
					paste schematic "schemat" at {_loc2}
					stop

tutaj masz zrobione z konkretnym światem

if "%event-chunk%" contains " of rpg":

" of rpg" zamieniasz na " of nazwaświata" albo " of world_nether" itd.

 

Jesteś bogiem, dziękuje za poświęcony czas. Jak najbardziej polecam tego skryptowicza. :D 

Tutaj efekt z 100% szansa na chunk dodaniem dunga --> Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! troche komicznie to wygląda :D 

Dzięki jeszcze raz i proszę o zamknięcie tematu.

Edytowane przez nevilee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...