Skocz do zawartości
  • 0

potrzebuje skryptu mogacy zrobic stattrack


UltraMzag_PL

Pytanie

Witam, potrzebuje czegos takiego zeby moc zrobic np stattrack na mieczu, probowalem prostych sposobow, ale nie chcialo nabijac:

 

on death of player:
    if attacker is player:
        if attacker's tool is diamond sword:
            if name of attacker's tool is "&e&oExcalibur":
                set {_x} to 2nd line of lore of attacker's tool
                replace all "&fPlayers Killed:" with "" in {_x}
                set {_x} to {_x} parsed as number
                add 1 to {_x}
                set 3nd line of lore of attacker's tool to "&fPlayers Killed: %{_x}+1%"

 

Mialem cos takiego, probowalem to jakos inaczej poprzerabiac, ale wciaz tylko pierwszy kil nabijalo
bo chce by miecz mial i nr seryjny i opisanego pierwszego wlasciciela, i z jednym i drugim nie ma problemu, bo dziala
ale nie nabija wiecej niz 1 kill na stattrack i dobrze  by bylo gdyby nawet po zmienie wlasciciela to zostalo

myslalem by zrobic cos ala takich zmiennych:

{id.exc} = 0
{kills.{id.exc}} = 0

ale takie nie dzialaly z kolei w lore, w opisie przedmiotu

Edytowane przez nicku1
Nicku

Dodaje code.

Notatka dodana przez Nicku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość ZiemniaQ

Liczebnik masz źle i podwojone dodawanie liczby, ostatnia linijka

set 2nd line of lore of attacker's tool to "&fPlayers Killed: %{_x}%"

 

Dlaczego zmienne miałyby nie działać w lore? Dodajesz tego killa do zmiennej, a potem tak jak tutaj ustawiasz linijke do tekstu+wartości zmiennej, w czym problem?

Pozdrawiam, Ziemniak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

jakims cudem nadal tego kila nie nabija i wiem,  ze same zmienne dzialaja w lore, ale np zmienna {kills.{id.exc}} juz jest uznawana po przeladowaniu za blad, a {kills} juz nie, nie wiem, moze ja cos nie dopatruje w calosci, szperalem juz duzo, ale wciaz bez rezultatu nabijania zabojstw na miecz, tutaj masz caly skrypt:

 

variables:
    {id:exc} = 1
    {_x} = 0

on death of player:
    if attacker is player:
        If attacker's tool is Diamond Sword named "&e&oExcalibur" with lore "&fDiamond Sword||&6&oDescription: &fWlasnosc %player%||&fPlayers Killed: 0||&fNumer Seryjny: %{id.exc}%":
            set {_x} to 3nd line of lore of attacker's tool
            replace all "&fPlayers Killed:" with "" in {_x}
            set {_x} to {_x} parsed as number
            add 1 to {_x}
            set 3nd line of lore of attacker's tool to "&fPlayer Killed: %{_x}%"

on damage:
    if name of attacker's tool is "&e&oExcalibur":
        remove strength from the attacker
        apply strength 12 to attacker for 3.9 seconds

on rightclick on sign:
    if line 1 is "&1[EXCALIBUR]":
        if player's account is greater than or equal to 300000:
            give 1 Diamond Sword named "&e&oExcalibur" with lore "&fDiamond Sword||&6&oDescription: &fWlasnosc %player%||&fPlayers Killed: 0||&fNumer Seryjny: %{id.exc}%" to the player
            remove 300000 from player's account
            Add 1 to {id.exc}
            send "&6[SignShop] &fYou have bought &eEXCALIBUR!"
        else:
            send "&6[SignShop] &fYou don't have &a$300000 &fto pay!"

command /exc:
    permission: exc.admin
    trigger:
        give 1 Diamond Sword named "&e&oExcalibur" with lore "&fDiamond Sword||&6&oDescription: &fWlasnosc %player%||&fPlayers Killed: 0||&fNumer Seryjny: %{id.exc}%" to the player
        Add 1 to {id.exc}
        send "&6[SignShop] &fYou have bought &eEXCALIBUR!"

 

Edytowane przez nicku1
Nicku

Dodaje code, poprawiam formatowanie.

Notatka dodana przez Nicku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość ZiemniaQ

To działa poprawnie:

 

variables:
    {miecz::ilosc} = 1
on death of player:
    if attacker is a player:
        if attacker's tool is a diamond sword:
            if 3rd line of lore of attacker's tool contains "Zabił graczy:":
                set {_} to 3rd line of lore of attacker's tool
                replace all "&bZabił graczy: &9" with "" in {_}
                set {_} to {_} parsed as number
                add 1 to {_}
                set 3rd line of lore of attacker's tool to "&bZabił graczy: &9%{_}%"
on damage:
    if name of attacker's tool is "&e&lExcalibur":
        remove strength from the attacker
        apply strength 12 to attacker for 3.9 seconds   #Jesteś pewien że taki duży dmg będzie dobry...?
on rightclick on sign:
    if line 1 is "&1[EXCALIBUR]":
        if player's balance >= 300000:
            remove 300000 from player's balance
            give 1 of diamond sword named "&e&lExcalibur" with lore "||&bWlasnosc &9%player%||&bZabił graczy: &90||&8Numer: %{miecz::ilosc}%||&8Diamond Sword" to player
            add 1 to {miecz::ilosc}
            send "&6Zakupiłeś EXCALIBUR"
        else:
            send "&6Nie masz wystarczająco pieniędzy, brakuje ci jeszcze %300000-player's balance%$"
command /exc:
    permission: exc.admin
    trigger:
        give 1 of diamond sword named "&e&lExcalibur" with lore "||&bWlasnosc &9%player%||&bZabił graczy: &90||&8Numer: %{miecz::ilosc}%||&8Diamond Sword" to player
        add 1 to {miecz::ilosc}
        send "&6Zakupiłeś EXCALIBUR"

 

Edytowane przez ZiemniaQ
Ziemniaki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość ZiemniaQ

Nie wiem co tobie sie z tym odwaliło... mi tam działa normalnie, dobrze nabija kille, lore jest tak jak nalezy... Nie skopiowałeś czegoś czasem dodatkowo?

Edytowane przez ZiemniaQ
Ziemniaki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@LuckyPotatoWłaśnie jest w tym problem, że nic dodatkowo nie skopiowałem, też mnie to trochę dziwi czemu to nie chce poprawnie działać, z innymi skryptami problemu nie miałem, ale z tym wyjątkowo

 

@LjayPL789 niestety w konsoli czysto, żadnych błędów :/

 

chociaz mam wrazenie jakby linijki ktores z tych generowaly niepoprawny rozczyt:

  

" if attacker is a player:

        if attacker's tool is a diamond sword:

            if 3rd line of lore of attacker's tool contains "Zabił graczy:":"

w innym skrypcie mialem to inaczej zrobione i efekty reagowaly, ale nie chodzi o kile tylko np efekt trucizny:

Cytat

on damage:
    If attacker's tool is Gold Axe named "&1Topur Tytanow" with lore "&2Ofiara traci kontrole||&2dostaje effect slepoty na 5s":
        apply nausea to victim for 20 seconds

tylko ze jak analogicznie zrobilem to przy tym excaliburze, to killi juz nie chcialo liczyc:

Cytat

on death of cow:
    if attacker is player:
        if attacker's tool is diamond sword named "&e&oExcalibur" with lore "&fDiamond Sword||&6&oDescription: &fWlasnosc %player%||&fPlayers Killed: 0||&fStrange Weapon: %{id.exc}%":
            set {_} to 3rd line of lore of attacker's tool
            replace all "&bZabił graczy: &9" with "" in {_}
            set {_} to {_} parsed as number
            add 1 to {_}
            set 3rd line of lore of attacker's tool to "&bZabił graczy: &9%{_}%"

 

Edytowane przez nicku1
Nicku

Dodaje code, poprawiam formatowanie.

Notatka dodana przez Nicku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...