Skocz do zawartości
  • 0

Czytanie czasu


kubaczak2
 Udostępnij

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 

3 minuty temu, yooniks napisał:

co sekunde dodawaj do zmiennej {time.seconds::%player%} 1 - jezeli jest wiecej niz 60 to ustawiaj to na 0 i dodawaj do minut 1 itd. a przy whois po prostu wyswietlaj zmienne.

 

Wiem że istnieje taka możliwość ale zależy mi żeby nie stracić już poprzedniego czasu gry. Serwer już trochę działa i nie chce by gracze od nowa musieli naliczać czas. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1. sposób
on join
while player is online
wait 1 second
add 1 to x
#kod ze zmiana czasu to juz nie jest ciezkie ;v
2. sposob
every 1 seconds/second
loop all players
add 1 to x-%loop-player
#kod ze zmiana czasu to juz nie jest ciezkie ;v
command /cos:
trigger
send x / y / z

a @up, to nie wiem czy sie da przywrocic czas z kiedys tam...

Edytowane przez Queito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Queito napisał:
1. sposób
on join
while player is online
wait 1 second
add 1 to x
#kod ze zmiana czasu to juz nie jest ciezkie ;v
2. sposob
every 1 seconds/second
loop all players
add 1 to x-%loop-player
#kod ze zmiana czasu to juz nie jest ciezkie ;v
command /cos:
trigger
send x / y / z

a @up, to nie wiem czy sie da przywrocic czas z kiedys tam...

No jak mówiłem nie chodzi mi o to. Czekam dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Czekaj czekaj, jaki czas z whois?

Spoiler

DRLM5J9.png

Bo ja tutaj takowego nie widzę.

Chyba, że chodziło Ci o komendę /seen w takim razie proszę bardzo:

Spoiler
options:
	file: "../../Essentials/userdata/%player's uuid%.yml"
on script load:
	import "java.lang.Math"
	import "java.lang.System"
function getTime(nr: integer) :: string:
	set {_sec} to 1000
	set {_min} to 60 * {_sec}
	set {_hour} to 60 * {_min}
	set {_day} to 24 * {_hour}
	set {_ms} to {System}.currentTimeMillis() - {_nr}
	set {_ms} to "%{_ms}%"
	replace all "-" with "" in {_ms}
	set {_ms} to {_ms} parsed as number
	set {_res} to ""
	if {_ms} > {_day}:
		set {_res} to "%{_res}% %floor({_ms} / {_day})% dni "
		set {_ms} to {Math}.floorMod({_ms} and {_day})
	if {_ms} > {_hour}:
		set {_res} to "%{_res}%%floor({_ms} / {_hour})% godz. "
		set {_ms} to {Math}.floorMod({_ms} and {_hour})
	if {_ms} > {_min}:
		set {_res} to "%{_res}%%floor({_ms} / {_min})% min. "
		set {_ms} to {Math}.floorMod({_ms} and {_min})
	if {_ms} > {_sec}:
		set {_res} to "%{_res}%%floor({_ms} / {_sec})% sek."
		set {_ms} to {Math}.floorMod({_ms} and {_sec})
	return {_res}
command /czas:
	trigger:
		set {_login} to yaml value "timestamps.login" from {@file}
		set {_logout} to yaml value "timestamps.logout" from {@file}
		if {_login} > {_logout}:
			send "%getTime({_login})%"
			#Online.

 

Wymagane:

Skript 2.2

SkQuery (musisz jedynie opcję file zmienić na zgodą z twoją wersją Lime lub bez. Domyślnie jest bez lime.)

Skript-Mirror v0.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...