kubaczak2 1 Opublikowano 31 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2018 Witam! Mam pewny problem chodzi oto że potrzebuje skrypt który by spisywał łączny czas gry z komendy /whois. Da się to jakoś zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 31 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2018 co sekunde dodawaj do zmiennej {time.seconds::%player%} 1 - jezeli jest wiecej niz 60 to ustawiaj to na 0 i dodawaj do minut 1 itd. a przy whois po prostu wyswietlaj zmienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kubaczak2 1 Opublikowano 31 maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 maja 2018 3 minuty temu, yooniks napisał: co sekunde dodawaj do zmiennej {time.seconds::%player%} 1 - jezeli jest wiecej niz 60 to ustawiaj to na 0 i dodawaj do minut 1 itd. a przy whois po prostu wyswietlaj zmienne. Wiem że istnieje taka możliwość ale zależy mi żeby nie stracić już poprzedniego czasu gry. Serwer już trochę działa i nie chce by gracze od nowa musieli naliczać czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 31 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2018 (edytowane) 1. sposób on join while player is online wait 1 second add 1 to x #kod ze zmiana czasu to juz nie jest ciezkie ;v 2. sposob every 1 seconds/second loop all players add 1 to x-%loop-player #kod ze zmiana czasu to juz nie jest ciezkie ;v command /cos: trigger send x / y / z a @up, to nie wiem czy sie da przywrocic czas z kiedys tam... Edytowane 31 maja 2018 przez Queito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kubaczak2 1 Opublikowano 31 maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 maja 2018 9 minut temu, Queito napisał: 1. sposób on join while player is online wait 1 second add 1 to x #kod ze zmiana czasu to juz nie jest ciezkie ;v 2. sposob every 1 seconds/second loop all players add 1 to x-%loop-player #kod ze zmiana czasu to juz nie jest ciezkie ;v command /cos: trigger send x / y / z a @up, to nie wiem czy sie da przywrocic czas z kiedys tam... No jak mówiłem nie chodzi mi o to. Czekam dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 31 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2018 ja tu tylko przypomne ze skript sam zapisuje wszystkie zmienne (oprocz tych tymczasowych) do osobnego pliczku, wiec nie musisz sie bac o utrate danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 31 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2018 Czekaj czekaj, jaki czas z whois? Spoiler Bo ja tutaj takowego nie widzę. Chyba, że chodziło Ci o komendę /seen w takim razie proszę bardzo: Spoiler options: file: "../../Essentials/userdata/%player's uuid%.yml" on script load: import "java.lang.Math" import "java.lang.System" function getTime(nr: integer) :: string: set {_sec} to 1000 set {_min} to 60 * {_sec} set {_hour} to 60 * {_min} set {_day} to 24 * {_hour} set {_ms} to {System}.currentTimeMillis() - {_nr} set {_ms} to "%{_ms}%" replace all "-" with "" in {_ms} set {_ms} to {_ms} parsed as number set {_res} to "" if {_ms} > {_day}: set {_res} to "%{_res}% %floor({_ms} / {_day})% dni " set {_ms} to {Math}.floorMod({_ms} and {_day}) if {_ms} > {_hour}: set {_res} to "%{_res}%%floor({_ms} / {_hour})% godz. " set {_ms} to {Math}.floorMod({_ms} and {_hour}) if {_ms} > {_min}: set {_res} to "%{_res}%%floor({_ms} / {_min})% min. " set {_ms} to {Math}.floorMod({_ms} and {_min}) if {_ms} > {_sec}: set {_res} to "%{_res}%%floor({_ms} / {_sec})% sek." set {_ms} to {Math}.floorMod({_ms} and {_sec}) return {_res} command /czas: trigger: set {_login} to yaml value "timestamps.login" from {@file} set {_logout} to yaml value "timestamps.logout" from {@file} if {_login} > {_logout}: send "%getTime({_login})%" #Online. Wymagane: Skript 2.2 SkQuery (musisz jedynie opcję file zmienić na zgodą z twoją wersją Lime lub bez. Domyślnie jest bez lime.) Skript-Mirror v0.9 Crevsers i xAxee 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 96Masters_ 6 Opublikowano 1 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2018 (edytowane) Powinien działać, link: Edytowane 7 sierpnia 2018 przez Heku Wstawiam na code.sk Notatka dodana przez Heku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kubaczak2 1
Witam! Mam pewny problem chodzi oto że potrzebuje skrypt który by spisywał łączny czas gry z komendy /whois. Da się to jakoś zrobić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.