piotrus131102 37 Opublikowano 22 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 Mam problem a mianowicie chcę aby np skórzana klata była przefarbowana w gui lecz nie wiem jak to zrobić. kodzik: format slot 0 of player-arg with 1 of leather helmet named "&6Nauszniki" with lore "--" to run "--" nwse 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nwse 131 Opublikowano 22 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 Cytat options: domyslny.kolor: red command /farba [<player>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is not set: if arg 3 is not set: open chest with 1 row named "&6Farba - %arg 1%" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of leather helmet named "&eCzapka" with lore "&8Menu czapki" to run "sudo %player% przemaluj czapka %arg 1% {@domyslny.kolor}" format slot 1 of player with 1 of leather chestplate named "&eKurtka" with lore "&8Menu kurtki" to run "sudo %player% przemaluj kurtka %arg 1% {@domyslny.kolor}" format slot 2 of player with 1 of leather leggings named "&eSpodnie" with lore "&8Menu spodni" to run "sudo %player% przemaluj spodnie %arg 1% {@domyslny.kolor}" format slot 3 of player with 1 of leather boots named "&eButy" with lore "&8Menu butow" to run "sudo %player% przemaluj buty %arg 1% {@domyslny.kolor}" stop command /przemaluj [<text>] [<player>] [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is "czapka" or "kurtka" or "spodnie" or "buty": if arg 3 is "{@domyslny.kolor}": loop items in player's inventory: if loop-item is leather helmet or leather chestplate or leather leggings or leather boots: dye loop-item {@domyslny.kolor} stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 22 maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 Nie o to mi się rozchodziło... ja chcę aby ten item był przemalowany w gui a komenda wywoływała się np /spawn.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 22 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 farbuj itemstack elementu skórzanego armora i daj go w miejsce itemu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 22 maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 #EDIT ja chce żeby to tylko było przemalowane, że w gui widać to jako fioletowe naprzykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 22 maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 @LloydPL Nierozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 22 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 1 minutę temu, piotrus131102 napisał: #EDIT ja chce żeby to tylko było przemalowane, że w gui widać to jako fioletowe naprzykład użyj "dye", np. leather helmet dye (255, 255, 255) Jest to wtedy z palety RGB. piotrus131102 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 LloydPL 436 Opublikowano 22 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 (edytowane) set {_l} to leather helmet dye {_l} orange format slot 0 of player with {_l} named "qq" with lore "aa" to run "/cmd" Edytowane 22 maja 2018 przez LloydPL piotrus131102 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 22 maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 format slot 0 of player-arg with 1 of leather helmet dye (255, 255, 255) named "&6Nauszniki" with lore "--" to run "--" nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 22 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 yy poprawka, btw masz skript 2.2 to bym coś zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 22 maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 Ta mam 2.2 i co z tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Gość ZiemniaQ Opublikowano 22 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 (edytowane) Jeżeli nie zależy ci na customowych kolorach to takie coś chyba będzie: on rightclick: open chest with 1 row to player set slot 1 of player's current inventory to leather boots colored yellow named "Ziemniak" Edytowane 22 maja 2018 przez ZiemniaQ Ziemniaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 22 maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 maja 2018 (edytowane) @LuckyPotato Wystarczyło że dopisałem colored yellow do mojego kodu, dziękuję ziemniaczku #Edit ogólnie każdemu dziękuję, kto ogarnął co chciałem zrobić Do zamknięcia Edytowane 22 maja 2018 przez piotrus131102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Taq 155 Opublikowano 14 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
piotrus131102 37
Mam problem a mianowicie chcę aby np skórzana klata była przefarbowana w gui lecz nie wiem jak to zrobić. kodzik:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi