Skocz do zawartości
  • 0

Farbowanie ubrań w gui


piotrus131102
 Udostępnij

Pytanie

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Cytat
options:
	domyslny.kolor: red

command /farba [<player>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if arg 2 is not set:
				if arg 3 is not set:
					open chest with 1 row named "&6Farba - %arg 1%" to player
					wait 1 tick
					format slot 0 of player with 1 of leather helmet named "&eCzapka" with lore "&8Menu czapki" to run "sudo %player% przemaluj czapka %arg 1% {@domyslny.kolor}"
					format slot 1 of player with 1 of leather chestplate named "&eKurtka" with lore "&8Menu kurtki" to run "sudo %player% przemaluj kurtka %arg 1% {@domyslny.kolor}"
					format slot 2 of player with 1 of leather leggings named "&eSpodnie" with lore "&8Menu spodni" to run "sudo %player% przemaluj spodnie %arg 1% {@domyslny.kolor}"
					format slot 3 of player with 1 of leather boots named "&eButy" with lore "&8Menu butow" to run "sudo %player% przemaluj buty %arg 1% {@domyslny.kolor}"
					stop

command /przemaluj [<text>] [<player>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if arg 2 is "czapka" or "kurtka" or "spodnie" or "buty":
				if arg 3 is "{@domyslny.kolor}":
					loop items in player's inventory:
						if loop-item is leather helmet or leather chestplate or leather leggings or leather boots:
							dye loop-item {@domyslny.kolor}
							stop

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
Gość ZiemniaQ

Jeżeli nie zależy ci na customowych kolorach to takie coś chyba będzie:

on rightclick:
    open chest with 1 row to player
    set slot 1 of player's current inventory to leather boots colored yellow named "Ziemniak"
	
Edytowane przez ZiemniaQ
Ziemniaki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...