Skocz do zawartości
  • 0
Mroczekk

[PILNE!!!] Dlaczego nie dodaje exp?

Pytanie

Użytkownik

Kod:

variables:
    {poziomek.%player%} = 1
    {expo.%player%} = 0
    {wymagania.%player%} = 250

on chat:
    if player has permission "chat.admin":
        cancel event
        broadcast "&8(&2Lvl. %{poziomek.%player%}%&8) &c%display name of player%&8: &c%colored message%"
        stop
    if player has permission "chat.moderator":
        cancel event
        broadcast "&8(&2Lvl. %{poziomek.%player%}%&8) &2%display name of player%&8: &%colored message%"
        stop
    else:
        cancel event
        broadcast "&8(&2Lvl. %{level.%player%}%&8) &f%display name of player%&8: &a%colored message%"
        stop

on death:
    if attacker is a player:
        if victim is a zombie:
            add 30 to {expo.%attacker%}
        if {wymagania.%player%} is 250:
            if {level.%player%} is 1:
                send "&8> &aAwansowales na 2 poziom!" to player

on death:
    if victim is a zombie:
        display name of zombie is "&fZombie &6(Poziom 1)":
            if attacker is a player:
                add 10 to {expo.%attacker%}


command /poziom:
    aliases: /lvl, /exp, /dolvl, /level
    trigger:
        set {_next} to ({wymagania.%player%} - {expo.%player%})
        set {_exp} to {expo.%player%}
        send "&m&l(---)&r &m&l----------&r &m&l(---)" to player
        send " &2Twoj Poziom: &a%{poziomek.%player%}%" to player
        send " &2Do kolejnego poziomu zostalo ci &a%{_exp}%/%{_next}%" to player
        send "&m&l(---)&r &m&l----------&r &m&l(---)" to player

 

Błedy: 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

32 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
2 minuty temu, LjayPL789 napisał:

Rozumiem, że exp to zmienna {expo.%<gracz>%} ?

tak

 

Teraz, sworip napisał:

Dodaj 

if attacker is player:   po if victim is zombie: 

może zadziała  

 

sprawdzę, nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

a dodaj może

on join:

    if {expo.%player%} is not set:

        set {expo.%player%} to 0

 

Edytowane przez nicku1
Nicku

Dodaje code.

Notatka dodana przez Nicku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Zrób taki debuger i pokaż wynik:

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 30 to {expo.%attacker%}
			send "dodalem"
		else:
			send "Nie dziala 2"
	else:
		send "Nie dziala 1"

on death:
	if victim is a zombie:
		display name of zombie is "&fZombie &6(Poziom 1)":
			if attacker is a player:
				add 10 to {expo.%attacker%}
			else:
				send ">>Nie dziala 3"
		else:
			send ">>Nie dziala 2"
	else:
		send ">>Nie dziala 1"

 

Edytowane przez KrejzolekPRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
2 minuty temu, KrejzolekPRO napisał:

Zrób taki debuger i pokaż wynik:

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 30 to {expo.%attacker%}
			send "dodalem"
		else:
			send "Nie dziala 2"
	else:
		send "Nie dziala 1"

on death:
	if victim is a zombie:
		display name of zombie is "&fZombie &6(Poziom 1)":
			if attacker is a player:
				add 10 to {expo.%attacker%}
			else:
				send ">>Nie dziala 3"
		else:
			send ">>Nie dziala 2"
	else:
		send ">>Nie dziala 1"

 

Nawet nic nie pokazuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Teraz, Mroczekk napisał:

Nawet nic nie pokazuje

A no tak xD

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 30 to {expo.%attacker%}
			send "dodalem" to attacker
		else:
			send "Nie dziala 2" to attacker
	else:
		send "Nie dziala 1" to attacker

on death:
	if victim is a zombie:
		display name of zombie is "&fZombie &6(Poziom 1)":
			if attacker is a player:
				add 10 to {expo.%attacker%}
				send ">>dziala" to attacker
			else:
				send ">>Nie dziala 3" to attacker
		else:
			send ">>Nie dziala 2" to attacker
	else:
		send ">>Nie dziala 1" to attacker

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, KrejzolekPRO napisał:

A no tak xD

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 30 to {expo.%attacker%}
			send "dodalem" to attacker
		else:
			send "Nie dziala 2" to attacker
	else:
		send "Nie dziala 1" to attacker

on death:
	if victim is a zombie:
		display name of zombie is "&fZombie &6(Poziom 1)":
			if attacker is a player:
				add 10 to {expo.%attacker%}
				send ">>dziala" to attacker
			else:
				send ">>Nie dziala 3" to attacker
		else:
			send ">>Nie dziala 2" to attacker
	else:
		send ">>Nie dziala 1" to attacker

 

dalej nic nie pokazuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Może to nie tak że nie dodaje tylko może bez potrzeby są te sety daj zamiast nich %{expo.%player%}% na senda i zobacz czy dodaje a jak nie to możliwe że po prostu sk ma jakieś problemy jako plugin :/ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
4 minuty temu, sworip napisał:

Może to nie tak że nie dodaje tylko może bez potrzeby są te sety daj zamiast nich %{expo.%player%}% na senda i zobacz czy dodaje a jak nie to możliwe że po prostu sk ma jakieś problemy jako plugin :/ 

i nie działa, da ktoś linka do skript 1.8.9?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
22 godziny temu, sworip napisał:

spróbuj zmienić nazwę na {expo::%attacker%::*} 

ohh powerful programmer ;/

czemu ma robic zmienna grupową skoro nie przetrzymuje tam kolekcji tylko chce trzymac jeden integer ;/

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

should work

 

@edit

dopiero teraz zauwazylem, raz w kodzie uzywasz zmiennej poziomek, a raz level, zdecyduj sie i zmien, wtedy bedzie dzialac dobrze :d 

 

Edytowane przez Taq
Taq

Niecenzuralne słowo. 

Notatka dodana przez Taq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×