Skocz do zawartości
  • 0
Mroczekk

[PILNE!!!] Dlaczego nie dodaje exp?

pytanie

Użytkownik

Kod:

variables:
    {poziomek.%player%} = 1
    {expo.%player%} = 0
    {wymagania.%player%} = 250

on chat:
    if player has permission "chat.admin":
        cancel event
        broadcast "&8(&2Lvl. %{poziomek.%player%}%&8) &c%display name of player%&8: &c%colored message%"
        stop
    if player has permission "chat.moderator":
        cancel event
        broadcast "&8(&2Lvl. %{poziomek.%player%}%&8) &2%display name of player%&8: &%colored message%"
        stop
    else:
        cancel event
        broadcast "&8(&2Lvl. %{level.%player%}%&8) &f%display name of player%&8: &a%colored message%"
        stop

on death:
    if attacker is a player:
        if victim is a zombie:
            add 30 to {expo.%attacker%}
        if {wymagania.%player%} is 250:
            if {level.%player%} is 1:
                send "&8> &aAwansowales na 2 poziom!" to player

on death:
    if victim is a zombie:
        display name of zombie is "&fZombie &6(Poziom 1)":
            if attacker is a player:
                add 10 to {expo.%attacker%}


command /poziom:
    aliases: /lvl, /exp, /dolvl, /level
    trigger:
        set {_next} to ({wymagania.%player%} - {expo.%player%})
        set {_exp} to {expo.%player%}
        send "&m&l(---)&r &m&l----------&r &m&l(---)" to player
        send " &2Twoj Poziom: &a%{poziomek.%player%}%" to player
        send " &2Do kolejnego poziomu zostalo ci &a%{_exp}%/%{_next}%" to player
        send "&m&l(---)&r &m&l----------&r &m&l(---)" to player

 

Błedy: 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

32 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
2 minuty temu, LjayPL789 napisał:

Rozumiem, że exp to zmienna {expo.%<gracz>%} ?

tak

 

Teraz, sworip napisał:

Dodaj 

if attacker is player:   po if victim is zombie: 

może zadziała  

 

sprawdzę, nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Zrób taki debuger i pokaż wynik:

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 30 to {expo.%attacker%}
			send "dodalem"
		else:
			send "Nie dziala 2"
	else:
		send "Nie dziala 1"

on death:
	if victim is a zombie:
		display name of zombie is "&fZombie &6(Poziom 1)":
			if attacker is a player:
				add 10 to {expo.%attacker%}
			else:
				send ">>Nie dziala 3"
		else:
			send ">>Nie dziala 2"
	else:
		send ">>Nie dziala 1"

 

Edytowane przez KrejzolekPRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
5 minut temu, sworip napisał:

a dodaj może

on join:

    if {expo.%player%} is not set:

        set {expo.%player%} to 0

Nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
2 minuty temu, KrejzolekPRO napisał:

Zrób taki debuger i pokaż wynik:

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 30 to {expo.%attacker%}
			send "dodalem"
		else:
			send "Nie dziala 2"
	else:
		send "Nie dziala 1"

on death:
	if victim is a zombie:
		display name of zombie is "&fZombie &6(Poziom 1)":
			if attacker is a player:
				add 10 to {expo.%attacker%}
			else:
				send ">>Nie dziala 3"
		else:
			send ">>Nie dziala 2"
	else:
		send ">>Nie dziala 1"

 

Nawet nic nie pokazuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Teraz, Mroczekk napisał:

Nawet nic nie pokazuje

A no tak xD

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 30 to {expo.%attacker%}
			send "dodalem" to attacker
		else:
			send "Nie dziala 2" to attacker
	else:
		send "Nie dziala 1" to attacker

on death:
	if victim is a zombie:
		display name of zombie is "&fZombie &6(Poziom 1)":
			if attacker is a player:
				add 10 to {expo.%attacker%}
				send ">>dziala" to attacker
			else:
				send ">>Nie dziala 3" to attacker
		else:
			send ">>Nie dziala 2" to attacker
	else:
		send ">>Nie dziala 1" to attacker

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, KrejzolekPRO napisał:

A no tak xD

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 30 to {expo.%attacker%}
			send "dodalem" to attacker
		else:
			send "Nie dziala 2" to attacker
	else:
		send "Nie dziala 1" to attacker

on death:
	if victim is a zombie:
		display name of zombie is "&fZombie &6(Poziom 1)":
			if attacker is a player:
				add 10 to {expo.%attacker%}
				send ">>dziala" to attacker
			else:
				send ">>Nie dziala 3" to attacker
		else:
			send ">>Nie dziala 2" to attacker
	else:
		send ">>Nie dziala 1" to attacker

 

dalej nic nie pokazuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Może to nie tak że nie dodaje tylko może bez potrzeby są te sety daj zamiast nich %{expo.%player%}% na senda i zobacz czy dodaje a jak nie to możliwe że po prostu sk ma jakieś problemy jako plugin :/ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
4 minuty temu, sworip napisał:

Może to nie tak że nie dodaje tylko może bez potrzeby są te sety daj zamiast nich %{expo.%player%}% na senda i zobacz czy dodaje a jak nie to możliwe że po prostu sk ma jakieś problemy jako plugin :/ 

i nie działa, da ktoś linka do skript 1.8.9?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
22 godziny temu, sworip napisał:

spróbuj zmienić nazwę na {expo::%attacker%::*} 

ohh powerful programmer ;/

czemu ma robic zmienna grupową skoro nie przetrzymuje tam kolekcji tylko chce trzymac jeden integer ;/

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

should work

 

@edit

dopiero teraz zauwazylem, raz w kodzie uzywasz zmiennej poziomek, a raz level, zdecyduj sie i zmien, wtedy bedzie dzialac dobrze :d 

 

Edytowane przez Taq
Taq

Niecenzuralne słowo. 

Notatka dodana przez Taq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×