Skocz do zawartości
  • 0

Kity


Joker1337

Pytanie

Napiszę ktoś skrypt na kit w gui ???

Po wpisaniu /zestawy otwiera się gui gdzie są 3 kity mięso VIP Sponsor. Gdy wciśniesz naprzykład VIP to otwiera się następne gui w którym są itemki i można je wziąć. Kit mięso co 1 dni kit VIP co 3 sponsor też co 3 dni ;)

Chcę żeby skrypt nie za bardzo lagował serwa i chcę żeby wszystko było tak jak napisałem. Bez żadnych bugów i błędów. 

Jak ktoś nie zrozumiał jak to ma działać to poprostu niech wejdzie na serwer dragon-survival !!!

 

Edytowane przez Joker1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /kity:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&9[nazwa serwera] &8» &cKity" to player
		wait 3 ticks
		set {i::%player%} to 0
		loop 10 times:
			format slot {i::%player%} of player with 1 Blue Stained Glass Pane named "&4KITY" to close
			add 1 to {i::%player%}
		format slot 10 of player with 1 stone pickaxe named "&8Kit &7Gracz" to close then run [execute player command "kit gracz"]
		format slot 12 of player with 1 golden pickaxe named "&8Kit &6VIP" to close then run [execute player command "kit vip"]
		format slot 14 of player with 1 iron pickaxe named "&8Kit &3S&6VIP" to close then run [execute player command "kit svip"]
		format slot 16 of player with 1 ender chest named "&8Kit &9Enderchest" to close then run [execute player command "kit enderchest"]
		set {i::%player%} to 17
		loop 10 times:
			format slot {i::%player%} of player with 1 Light Blue Stained Glass Pane named "&4KITY" to close
			add 1 to {i::%player%}

Jak dobrze nie pogardzę repką 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Chodziło mi o wyciąganie itemów z gui po wciśniesz na kit.

Czyli jeśli wciśniesz w kit VIP to otwiera się gui i są tam itemy które możesz  wyciągnąć. Jeśli ktoś już brał kit to może kit VIP otworzyć za 3d. Sponsor tak samo ps. Jeśli bym chciał taki skrypt co ty napisałeś to bym tego nie pisał bo tego jest w **UJ na necie pozdro xd ;)

Edytowane przez Joker1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wiedziałem xd ja wiem w jakim sposób to napisać ale nie umiem zabezpieczyć przed bugami i tp.

Bugami to znaczy takim że jak wpisujesz komendę na gui i w tym samym czasie otwierasz skrzynie to żeby itemy się nie skopiowały do skrzyni bo tak czasem bywa na innych serwerach xd 

Ps. Sr za to że nie dodaje , i nie robię krótszych zdań xd

Wysłał bym ci linka do core na YT jest jak typ właśnie taki kit miał. Ale nie chce dostać mutant czy coś xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Mam taki skrypt i używam go na swoim serwerze do tego odlicza czas jak na dragonie

Jest to banalna rzecz do zrobienia :) Wystarczy zrobić gui dodac kity, następnie pod nową komendą np. /kit1 dodać itemki które chcesz w kicie ale nie dodajesz "wait 2 ticks"

Przykład

command /kity:
	trigger:
		wait 2 ticks
		open chest with 1 rows named "kity" to player
		wait 2 ticks
		format slot 0 of player with 1 diamond named "gracz" to run [execute player command "kit1"]

command /kit1:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "Twoj zestaw" to player
		format slot 1 of player with 64 diamond named "" to close

(pamiętaj, aby najpierw otworzyć gui /kity i później brać odpowieni kit :) )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Przecież już Ci dałem ten skrypt na PW.

Ale jeszcze raz go wyślę:

Spoiler

options:
	file: "../../Kits/config.yml"
on script load:
	if yaml value "created" from {@file} is not set:
		set yaml value "created" from {@file} to true
		set yaml value "kits.pierwszy.displayItem" from {@file} to "diamond"
		set yaml value "kits.pierwszy.displayItemName" from {@file} to "&8Moj pierwszy &r&lkit"
		set yaml value "kits.pierwszy.permission" from {@file} to "<none>"
		set yaml value "kits.pierwszy.time" from {@file} to "5 hour"
		add "64 diamonds" to yaml list "kits.pierwszy.items" from {@file}
		add "16 gold ingot" to yaml list "kits.pierwszy.items" from {@file}
	#Sprawdzanie...
	send "Start check config..." to console 
	set {_x} to now
	set {_kits::*} to yaml nodes "kits" from {@file}
	loop {_kits::*}:
		set {_displayItem} to yaml value "kits.%loop-value%.displayItem" from {@file}
		set {_displayItem} to {_displayItem} parsed as item type
		set {_time} to yaml value "kits.%loop-value%.time" from {@file}
		set {_time} to {_time} parsed as timespan
		if {_displayItem} is not item type:
			send "Config error: kits.%loop-value%.displayItem is not item type." to console 
		if {_time} is not time span:
			send "Config error: kits.%loop-value%.time is not time span." to console 
			send "Eg. 5 second, 5 hour, 25 minutes, 7 days" to console 
		set {_items::*} to yaml list "kits.%loop-value%.items" from {@file}
		loop {_items::*}:
			set {_item} to "%loop-value-2%" parsed as item type
			if {_item} is not item type:
				send "Config error: kits.%loop-value-1%.%loop-value-2% is not item type." to console 
	send "Check config done. %difference between {_x} and now%" to console 
command /kit [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			set {_kits::*} to yaml nodes "kits" from {@file}
			set {_rows} to ceil(("%size of {_kits::*}%" parsed as integer + 1) / 9)
			open chest with {_rows} rows named "&6Zestawy" to player
			wait 2 tick
			set {_kits::*} to yaml nodes "kits" from {@file}
			loop {_kits::*}:
				set {_item} to yaml value "kits.%loop-value%.displayItem" from {@file}
				set {_item} to "%{_item}%" parsed as item type
				set {_name} to yaml value "kits.%loop-value%.displayItemName" from {@file} 
				set {_permission} to yaml value "kits.%loop-value%.permission" from {@file}
				set {_items::*} to yaml list "kits.%loop-value%.items" from {@file}
				set {_items} to "%{_items::*}%"
				replace all " and" with "," in {_items}
				replace all ", " with "||&3 " in {_items}
				set {_access} to "&aTak"
				if "%{_permission}%" is not "<none>":
					if player doesn't have permission "%{_permission}%":
						set {_access} to "&4Nie"
				if {kits::%player%::%loop-value%} is not set:
					set {kits::%player%::%loop-value%} to "&fTeraz"
				if {kits::%player%::%loop-value%} is smaller than or equal to now:
					set {kits::%player%::%loop-value%} to "&fTeraz"
				set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer - 1 to {_item} named coloured "%{_name}%" with lore "&c* &aDostepny: %{_access}%||&c* Gotowy:||  &f%{kits::%player%::%loop-value%}%||&6Itemy:||&3 %{_items}%"
on inventory click:
	if "%inventory name of player's current inventory%" is "&6Zestawy":
		if slot is smaller than 0:
			stop
		cancel event
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			set {_displayItem} to player's current inventory's slot slot
			set {_kits::*} to yaml nodes "kits" from {@file}
			set {_lp} to {_kits::%slot + 1%}
			set {_lore::*} to uncoloured lore of player's current inventory's slot slot split by "||"
			replace all "* Dostepny: " with "" in {_lore::1}
			replace all " " with "" in {_lore::3}
			if {_lore::1} is "Nie":
				set {_permission} to yaml value "kits.%{_lp}%.permission" from {@file}
				send "&c* Nie posiadasz permisii: &8(&7%{_permission}%&8)"
				stop
			if {_lore::3} is not "Teraz":
				if size of {kits::%player%::%{_lp}%::*} is not larger than 0:
					stop
				close player's inventory
				wait 2 tick
				set {_rows} to ceil("%size of {kits::%player%::%{_lp}%::*}%" parsed as integer / 9)
				set {_name} to yaml value "kits.%{_lp}%.displayItemName" from {@file}
				open chest with {_rows} rows named "%coloured {_name}%" to player
				wait 2 tick
				loop {kits::%player%::%{_lp}%::*}:
					set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer - 1 to loop-value
				send "Otworzone ze schowka."
				set {kits::%player%} to {_lp}
				stop
			if {_lp} is not set:
				stop
			close player's inventory
			wait 2 tick
			set {_items::*} to yaml list "kits.%{_lp}%.items" from {@file}
			set {_rows} to ceil("%size of {_items::*}%" parsed as integer / 9)
			set {_name} to yaml value "kits.%{_lp}%.displayItemName" from {@file}
			open chest with {_rows} rows named "%{_name}%" to player
			loop {_items::*}:
				set {_item} to "%loop-value%" parsed as item type
				set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer - 1 to {_item}
			set {kits::%player%::%{_lp}%} to now
			set {_time} to yaml value "kits.%{_lp}%.time" from {@file}
			set {_time} to {_time} parsed as time span
			add {_time} to {kits::%player%::%{_lp}%}
			set {kits::%player%} to {_lp}
on inventory close:
	if {kits::%player%} is not set:
		stop
	set {_x} to {kits::%player%}
	if {_x} is set:
		clear {kits::%player%::%{_x}%::*}
		set {_i} to 0
		loop 54 times:
			if "%player's current inventory's slot {_i}%" is "<none>":
				exit loop
			if "%player's current inventory's slot {_i}%" is not "air":
				add player's current inventory's slot {_i} to {kits::%player%::%{_x}%::*}
			add 1 to {_i}
	clear {kits::%player%}

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...