Skocz do zawartości
  • 0

Co jest tu źle?


PiTeKLive

Pytanie

Siemaneczko, wiecie co jest tu źle? Chciałem aby zabierało "zwój" któremu nadałem nazwę ,aby nie brało zwykłego papieru, ale to wcale nie działa... Dodatkowo jak używałem jakiś przedmiot np. łuk - napiąłem cięciwę i sporo razy na sekundę mi to zużyło spamiąc na chat, a chodzi mi oto ,aby było to po kliknięciu PPM.

on right click:
        if player's tool is paper named "&8» &6Zwój naprawy &8«":
        run player command "/repair all" as op
        send "&c&lOnlyskill.pl &8» &7Naprawiles &6wszystkie &7przedmioty!"
        remove player's tool named "&8» &6Zwój naprawy &8«"

command /zwoj:
    trigger:
        give 1 paper named "&8» &6Zwój naprawy &8«" with lore "&8» &7Kliknij &6PPM &7aby naprawil itemy." to the player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on right click:
	if player's tool is paper named "&8» &6Zwój naprawy &8«":
		run player command "/repair all" as op
		send "&c&lOnlyskill.pl &8» &7Naprawiles &6wszystkie &7przedmioty!"
		loop all items in player's inventory:
			set {_x} to loop-value parsed as item
			if {_x} is named "&8» &6Zwój naprawy &8«":
				remove loop-item from the player's inventory

command /zwoj:
	trigger:
		give 1 paper named "&8» &6Zwój naprawy &8«" with lore "&8» &7Kliknij &6PPM &7aby naprawil itemy." to the player

chyba bedzie dzialac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
[16:21:53 INFO]: [Skript] Reloading przydatne.sk...
[16:21:53 ERROR]: There's no loop that matches 'loop-value parsed as item' (przydatne.sk, line 6: set {_x} to loop-value parsed as item')
[16:21:53 ERROR]: 'named "&8» &6Zwój naprawy &8«"' is not an entity type (przydatne.sk, line 7: if {_x} is named "&8» &6Zwój naprawy &8«":')
[16:21:53 INFO]: [Skript] Encountered 2 errors while reloading przydatne.sk!

Takie błędy /\

                      |

                      |

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, PiTeKLive napisał:

Ten sam błąd tylko zamiast błędu loop-value jest loop-item.

on right click:
        if player's tool is paper named "&8» &6Zwój naprawy &8«" with lore "&8» &7Kliknij &6PPM &7aby naprawil itemy.":
       		run player command "/repair all" as op
        	send "&c&lOnlyskill.pl &8» &7Naprawiles &6wszystkie &7przedmioty!"
        	remove player's tool named "&8» &6Zwój naprawy &8«"

command /zwoj:
    trigger:
        give 1 paper named "&8» &6Zwój naprawy &8«" with lore "&8» &7Kliknij &6PPM &7aby naprawil itemy." to the player

Dokładnie taki sam problem był parę dni temu. Jeżeli sprawdzasz czy gracz ma jakiś przedmiot, a ten przedmiot posiada lore to musisz sprawdzić czy lore też się zgadza, gdyż wtedy jest to zastępowane tak jakby nullem. 

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, KrejzolekPRO napisał:

on right click:
        if player's tool is paper named "&8» &6Zwój naprawy &8«" with lore "&8» &7Kliknij &6PPM &7aby naprawil itemy.":
       		run player command "/repair all" as op
        	send "&c&lOnlyskill.pl &8» &7Naprawiles &6wszystkie &7przedmioty!"
        	remove player's tool named "&8» &6Zwój naprawy &8«"

command /zwoj:
    trigger:
        give 1 paper named "&8» &6Zwój naprawy &8«" with lore "&8» &7Kliknij &6PPM &7aby naprawil itemy." to the player

Dokładnie taki sam problem był parę dni temu. Jeżeli sprawdzasz czy gracz ma jakiś przedmiot, a ten przedmiot posiada lore to musisz sprawdzić czy lore też się zgadza, gdyż wtedy jest to zastępowane tak jakby nullem. 

Czyli dobrze myślę ,żeby dodać "with lore ..." ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...