Skocz do zawartości
  • 0

BŁĄD Z ZAPISEM


Szki3lko
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
26 minut temu, yooniks napisał:

Nie rozumiem, co chcesz zrobic?

Kurde tlumaczcie jasniej, bo nic nie da sie zrozumiec.

Chyba chodzi o to ,aby pisało tej osobie ,że może odebrać nagrodę za odblokowane osiągnięcie i jak kliknie to żeby pisało ,że odebrał nagrodę (nie jestem pewien)

Edytowane przez PiTeKLive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on first join:
	set {osiagniecia.koxy.%player%} to 0
command /oskoxy1zab:
	trigger:
		if {osiagniecia.koxy.%player%} is 0:
			set {osiagniecia.koxy.%player%} to 1
			execute console command "give %player% golden_apple 10"
command /os:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&bOsiagniecia" to player
		format slot 0 of player with golden apple:1 named "&cOsiagniecia: &eZjedzone Koxy"  to close then run [player command "osiagnieciakoxy"]
	
command /osiagnieciakoxy:
	trigger:
		wait 2 tick
		open chest with 1 rows named "&eZjedzone Koxy" to player
		wait 2 tick
		if {osiagniecia.koxy.%player%} is 0:
			format slot 0 of player with book named "&cOsiagniecia: &eZjedzone Koxy I" with lore "&7Status: &cZablokowane||&7Musisz zjesc 5 koxow" to be unstealable
		else:
			format slot 0 of player with book named "&cOsiagniecia: &eZjedzone Koxy I" with lore "&7Status: &aOdblokowane||&7Kliknij, aby dostac nagrode" to close then run [player command "oskoxy1zab"]	
every 1 second:
	loop all players:
		if {omnihc::koxy::%loop-player%} >= 5:
			set {osiagniecia.koxy.%loop-player%} to 1
			stop
variables:
	{osiagniecia.koxy.%player%} = 0

 

Edytowane przez Rejszpat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...