Szki3lko 4 Opublikowano 27 października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 października 2017 Nie zapisuje się informacja że gracz odebrał już nagrodę jak to naprawić? KOD: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 27 października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 października 2017 Nie rozumiem, co chcesz zrobic? Kurde tlumaczcie jasniej, bo nic nie da sie zrozumiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 27 października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 października 2017 Zupełnie nie rozumiem tego kodu... Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Masz Ufoludzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PiTeKLive 19 Opublikowano 27 października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 października 2017 (edytowane) 26 minut temu, yooniks napisał: Nie rozumiem, co chcesz zrobic? Kurde tlumaczcie jasniej, bo nic nie da sie zrozumiec. Chyba chodzi o to ,aby pisało tej osobie ,że może odebrać nagrodę za odblokowane osiągnięcie i jak kliknie to żeby pisało ,że odebrał nagrodę (nie jestem pewien) Edytowane 27 października 2017 przez PiTeKLive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 27 października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 października 2017 (edytowane) on first join: set {osiagniecia.koxy.%player%} to 0 command /oskoxy1zab: trigger: if {osiagniecia.koxy.%player%} is 0: set {osiagniecia.koxy.%player%} to 1 execute console command "give %player% golden_apple 10" command /os: trigger: open chest with 1 rows named "&bOsiagniecia" to player format slot 0 of player with golden apple:1 named "&cOsiagniecia: &eZjedzone Koxy" to close then run [player command "osiagnieciakoxy"] command /osiagnieciakoxy: trigger: wait 2 tick open chest with 1 rows named "&eZjedzone Koxy" to player wait 2 tick if {osiagniecia.koxy.%player%} is 0: format slot 0 of player with book named "&cOsiagniecia: &eZjedzone Koxy I" with lore "&7Status: &cZablokowane||&7Musisz zjesc 5 koxow" to be unstealable else: format slot 0 of player with book named "&cOsiagniecia: &eZjedzone Koxy I" with lore "&7Status: &aOdblokowane||&7Kliknij, aby dostac nagrode" to close then run [player command "oskoxy1zab"] every 1 second: loop all players: if {omnihc::koxy::%loop-player%} >= 5: set {osiagniecia.koxy.%loop-player%} to 1 stop variables: {osiagniecia.koxy.%player%} = 0 Edytowane 27 października 2017 przez Rejszpat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szki3lko 4 Opublikowano 28 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 października 2017 Chodzi o to że jak ktoś zje 5 koxow to odblokuje mu się osiągnięcie ale jak już odbierze te osiągnięcie to żeby nie mógł już jego odebrać kolejny raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 28 października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 października 2017 on eating of enchanted golden apple: add 1 to {apple.%player%} if {apple.%player%} is 5: if {osiagniecie.%player%} is 0: set {osiagniecie.%player%} to 1 send "&aZdobyles osiagniecie! &7(&cZjedz 5 zlotych jablek&7)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Szki3lko 4
Nie zapisuje się informacja że gracz odebrał już nagrodę jak to naprawić?
KOD: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi