Skocz do zawartości
  • 0

NateC
 Udostępnij

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{licence.%player%} = 0
	{zabicia.%player%} = 0

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			if attacker's tool is diamond sword:
				if name of attacker's tool is "&eExcalibur":
					add 1 to {zabicia.%attacker%}
					set lore of attacker's tool to "&6&oWlasnosc: &f%attacker%||&fZabitych Graczy: %{zabicia.%attacker%}%||&fNumer Seryjny: %{licence.%attacker%}%"
command /exca:
	permission: essentials.item
	trigger:
		add 1 to {licence.%player%}
		give 1 diamond sword named "&eExcalibur" with lore "&6&oWlasnosc: &f%player%||&fZabitych Graczy: %{zabicia.%player%}%||&fNumer Seryjny: %{licence.%player%}%" to player
on damage:
	if name of attacker's tool is "&eExcalibur":
		increase victim's damage by 100

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...