Skocz do zawartości
  • 0

Plugin na chat


Smoczek111
 Udostępnij

Pytanie

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
      }
      else if ((args.length > 0) && (args[0].equalsIgnoreCase("off")))
      {
        if (!chat.booleanValue())
        {
          sender.sendMessage(("Czat jest juz wylaczony!!"));
          return true;
        }
        Bukkit.broadcastMessage(("Chat zostal wylaczony!"));
        chat = Boolean.valueOf(false);
      }

 

 

Nie wiem czy to zadziała, raczej nie :P

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, HcLand napisał:

      }
      else if ((args.length > 0) && (args[0].equalsIgnoreCase("off")))
      {
        if (!chat.booleanValue())
        {
          sender.sendMessage(("Czat jest juz wylaczony!!"));
          return true;
        }
        Bukkit.broadcastMessage(("Chat zostal wylaczony!"));
        chat = Boolean.valueOf(false);
      }

 

 

Nie wiem czy to zadziała, raczej nie :P

 

moj boże, what is this?

 

Nie rozumiem o co ci chodzi.

Robisz zmienną statyczną chat.

public static boolean CHAT=true;

w komendzie po prostu sprawdzasz, czy zmienna chat jest juz na false/true

//kod
if (args[0].equalsIgnoreCase("toggle"){
	if (chat){
		bc("Czat zostal wylaczony!");
		chat=false;
		return true;
	}
	bc("Czat zostal wlaczony!");	
	chat=true;
	}
}
else if (args[0].equalsIgnoreCase("cc") || args[0].equalsIgnoreCase("clear")){
	for (Player t : Bukkit.getServer().getOnlinePlayers()){
			for (int i = 0; i < 122; i++)
            	t.sendMessage(" ");
           	t.sendMessage("Czat zostal wyczyszczony!");
		}
}


private void bc(String text){
	for (Player target : Bukkit.getServer().getOnlinePlayers()
		target.sendMessage(text);
}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
46 minut temu, Smoczek111 napisał:

Dobra z tamtym juz sobie poradzielem ale nie umiem zrobic tak by nie czyscilo consoli.

To nie wysylaj do konsoli :thonk:
Obstawiam, ze robisz to metoda broadcastMessage().
Zapetl wszystkich graczy na serwerze i wysli do nich pusta wiadomosc metoda sendMessage().

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...