Skocz do zawartości
  • 0

Komenda np co 30 minut


NIKOOOO
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
10 minut temu, bopke napisał:

najprościej by było zrobić to np tak

command /kill:
	trigger:
		if {costam} is not set:
			// twoj kod tutaj
			set {costam} to true
			wait 30 minutes
			delete {costam}

 

No ale minusem jest to że jeśli serwer zostanie zrestartowany to czas się zatrzyma i już nigdy nie będzie się dało użyć tej komendy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on command /kill:
	if {waiting::*} isn't contains player:
		set {wait::%player%} to 30
		add player to {waiting::*}
		stop
	if {wait::%player%} is equal or more than 30:
		cancel event
		send "&cMozesz uzyc tego dopiero za: &7%{wait::%player%}% min." to the player
		stop

variables:
	{wait::%player%} = 0

every minute:
	loop {waiting::*}:
		if {wait::%loop-player%} is 0:
			remove loop-player from {waiting::*}
			stop
		remove 1 from {wait::%loop-player%} #nie wiem czy to tak sie robilo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:

	czas: 30 # w sekundach ;>
variables:
	{delay::command::kill::%player%} = 0
on command "kill":
	if {delay::command::kill::%player%} <= 0:
		set {delay::command::kill::%player%} to {@czas}
	else:
		cancel event
		send coloured "&cTa komende mozesz uzyc za %{delay::command::kill::%player%}% sekund" to the player
		stop
every second:
	loop all players:
		if {delay::command::kill::%player%} > 0:
			subtract 1 from {delay::command::kill::%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, behapi napisał:
options:

	czas: 30 # w sekundach ;>
variables:
	{delay::command::kill::%player%} = 0
on command "kill":
	if {delay::command::kill::%player%} <= 0:
		set {delay::command::kill::%player%} to {@czas}
	else:
		cancel event
		send coloured "&cTa komende mozesz uzyc za %{delay::command::kill::%player%}% sekund" to the player
		stop
every second:
	loop all players:
		if {delay::command::kill::%player%} > 0:
			subtract 1 from {delay::command::kill::%player%}

 

przypomne tylko ,że to loopuje graczy online

@topic

czyli nie nalicza czasu tym ktorzy wyszli, dlatego uzylem zmiennej grupowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...