Kondi60PL 0 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 Czesc mam problem: if(command.getName().equalsIgnoreCase("dajdiaxa")){ if(!(sender instanceof Player)){ return false; } Player p = (Player) sender; if(p.getLevel() == 10){ p.sendMessage("§aOtrzymales diaxa :D"); p.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.DIAMOND, 1)); } } pomoże ktos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bopke 359 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 No to mamy kod, a jaki masz z nim problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kondi60PL 0 Opublikowano 17 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 Mam level 10 nie daje diamentu. Dobra niewazne zrobilem: if(p.getLevel() >= 10){ p.setLevel(p.getLevel() - 10); p.sendMessage("§aOtrzymales diaxa :D"); p.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.DIAMOND, 1)); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 Jeszcze nie uzywaj paragrafow i bedzie git. Crystal_PL i KrejzolekPRO 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 (edytowane) if(p.getLevel() >= 10){ p.setLevel(p.getLevel() - 10); p.sendMessage(ChatColor.GREEN + "Otrzymales diaxa :D"); p.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.DIAMOND, 1)); } Poprawiłem tak jak mówił @Ixidi Edytowane 17 września 2017 przez esej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Kondi60PL 0
Czesc mam problem:
pomoże ktos?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi