rudyxd 10 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 Jak w temacie, jak napisac w pluginie on damage: if attacker is player: , if {zmienna:cos} is true: i ostatnie set {zmienna::cos} to true Z gory dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Peridot 507 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 do 2 i 3 if(zmienna == true){ zmienna = true; Niech ci ktoś kto lepiej tłumaczy ci powie bo ja nie wiem np. @Inder00 rudyxd 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 (edytowane) pierwsze jest długie a jestem na telefonie 2. if(zmienna == true){ 3.Bollean zmienna = true; Jprd mckoxu ja miałem być pierwszy sio stąd Edytowane 17 września 2017 przez Quaczi rudyxd 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 public class tut implements Listener { public boolean zmienna = false; public boolean zmieniacWartoscZmiennej = true; @EventHandler(priority=EventPriority.HIGHEST) public void onEntityDamageEvent(EntityDamageByEntityEvent e) { if(e.isCancelled()) return; if(e.getEntity() != null) { if((e.getDamager() != null ) && (e.getDamager() instanceof Player)) { if(zmienna == true) { System.out.println("Zmienna ma wartosc true"); if(zmieniacWartoscZmiennej == true) { zmienna = false; System.out.println("Zmienna ma wartosc nowa wartosc! false"); } } else if(zmienna == false) { System.out.println("Zmienna ma wartosc false"); if(zmieniacWartoscZmiennej == true) { zmienna = false; System.out.println("Zmienna ma wartosc nowa wartosc! true"); } } } } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rudyxd 10 Opublikowano 17 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 3 minuty temu, Inder00 napisał: public class tut implements Listener { public boolean zmienna = false; public boolean zmieniacWartoscZmiennej = true; @EventHandler(priority=EventPriority.HIGHEST) public void onEntityDamageEvent(EntityDamageByEntityEvent e) { if(e.isCancelled()) return; if(e.getEntity() != null) { if((e.getDamager() != null ) && (e.getDamager() instanceof Player)) { if(zmienna == true) { System.out.println("Zmienna ma wartosc true"); if(zmieniacWartoscZmiennej == true) { zmienna = false; System.out.println("Zmienna ma wartosc nowa wartosc! false"); } } else if(zmienna == false) { System.out.println("Zmienna ma wartosc false"); if(zmieniacWartoscZmiennej == true) { zmienna = false; System.out.println("Zmienna ma wartosc nowa wartosc! true"); } } } } } } Dasz rade napisac kazdy punkt oddzielnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 3 minuty temu, trivek napisał: Dasz rade napisac kazdy punkt oddzielnie? public class tut implements Listener { public boolean zmienna = false; public boolean zmieniacWartoscZmiennej = true; //Całość @EventHandler(priority=EventPriority.HIGHEST) public void onEntityDamageEvent1(EntityDamageByEntityEvent e) { if(e.isCancelled()) return; if(e.getEntity() != null) { if((e.getDamager() != null ) && (e.getDamager() instanceof Player)) { if(zmienna == true) { System.out.println("Zmienna ma wartosc true"); if(zmieniacWartoscZmiennej == true) { zmienna = false; System.out.println("Zmienna ma wartosc nowa wartosc! false"); } } else if(zmienna == false) { System.out.println("Zmienna ma wartosc false"); if(zmieniacWartoscZmiennej == true) { zmienna = false; System.out.println("Zmienna ma wartosc nowa wartosc! true"); } } } } } //Czy attacker jest graczem @EventHandler(priority=EventPriority.HIGHEST) public void onEntityDamageEvent2(EntityDamageByEntityEvent e) { if(e.isCancelled()) return; if(e.getEntity() != null) { if((e.getDamager() != null ) && (e.getDamager() instanceof Player)) { System.out.println("Atakujacy jest graczem"); } } } //Czy zmienna jest rowna true public void zmiennaJestRownaTrue() { if(zmienna == true) { System.out.println("Zmienna jest rowna true"); } else { System.out.println("Zmienna jest rowna false"); } } //Zmiana wartosci zmiennej na true public void ustawZmiennaJakoTrue() { if(zmienna == false) zmienna = true; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 5 godzin temu, Inder00 napisał: public class tut implements Listener { public boolean zmienna = false; public boolean zmieniacWartoscZmiennej = true; //Całość @EventHandler(priority=EventPriority.HIGHEST) public void onEntityDamageEvent1(EntityDamageByEntityEvent e) { if(e.isCancelled()) return; if(e.getEntity() != null) { if((e.getDamager() != null ) && (e.getDamager() instanceof Player)) { if(zmienna == true) { System.out.println("Zmienna ma wartosc true"); if(zmieniacWartoscZmiennej == true) { zmienna = false; System.out.println("Zmienna ma wartosc nowa wartosc! false"); } } else if(zmienna == false) { System.out.println("Zmienna ma wartosc false"); if(zmieniacWartoscZmiennej == true) { zmienna = false; System.out.println("Zmienna ma wartosc nowa wartosc! true"); } } } } } //Czy attacker jest graczem @EventHandler(priority=EventPriority.HIGHEST) public void onEntityDamageEvent2(EntityDamageByEntityEvent e) { if(e.isCancelled()) return; if(e.getEntity() != null) { if((e.getDamager() != null ) && (e.getDamager() instanceof Player)) { System.out.println("Atakujacy jest graczem"); } } } //Czy zmienna jest rowna true public void zmiennaJestRownaTrue() { if(zmienna == true) { System.out.println("Zmienna jest rowna true"); } else { System.out.println("Zmienna jest rowna false"); } } //Zmiana wartosci zmiennej na true public void ustawZmiennaJakoTrue() { if(zmienna == false) zmienna = true; } } Jak niby w EntityDamageByEntityEvent entity lub damager moze byc nullem? Po co dajesz eventpriority na hightest? I czemu robisz dwa takie same listnery? rudyxd 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 22 września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 września 2017 (edytowane) Dnia 17.09.2017 o 09:43, Inder00 napisał: public class tut implements Listener { public boolean zmienna = false; public boolean zmieniacWartoscZmiennej = true; //Całość @EventHandler(priority=EventPriority.HIGHEST) public void onEntityDamageEvent1(EntityDamageByEntityEvent e) { if(e.isCancelled()) return; if(e.getEntity() != null) { if((e.getDamager() != null ) && (e.getDamager() instanceof Player)) { if(zmienna == true) { System.out.println("Zmienna ma wartosc true"); if(zmieniacWartoscZmiennej == true) { zmienna = false; System.out.println("Zmienna ma wartosc nowa wartosc! false"); } } else if(zmienna == false) { System.out.println("Zmienna ma wartosc false"); if(zmieniacWartoscZmiennej == true) { zmienna = false; System.out.println("Zmienna ma wartosc nowa wartosc! true"); } } } } } //Czy attacker jest graczem @EventHandler(priority=EventPriority.HIGHEST) public void onEntityDamageEvent2(EntityDamageByEntityEvent e) { if(e.isCancelled()) return; if(e.getEntity() != null) { if((e.getDamager() != null ) && (e.getDamager() instanceof Player)) { System.out.println("Atakujacy jest graczem"); } } } //Czy zmienna jest rowna true public void zmiennaJestRownaTrue() { if(zmienna == true) { System.out.println("Zmienna jest rowna true"); } else { System.out.println("Zmienna jest rowna false"); } } //Zmiana wartosci zmiennej na true public void ustawZmiennaJakoTrue() { if(zmienna == false) zmienna = true; } } ten kod to porazka, ehh, pelno zbednego kodu, nie nazywamy klas z duzej litery, niepotrzebne obliczenia Wiec tak: - robisz sobie zmienną: private boolean zmienna = true; //zmienna wynosi true event: @EventHandler public void onDamage(EntityDamageByEntityEvent e){ if (e.getDamager().getType() == EntityType.PLAYER){ //do something if (zmienna == true){ //robisz cos jak zmienna wynosi true } else{ //robisz cos jak zmienna nie wynosi true } } } mam nadzieję ,że trochę pomogłem, jak czegoś jeszcze nie kumasz to pisz śmiało. zmienną ustawiasz tak: this.zmienna = false; //zmienna teraz wynosi false. Edytowane 22 września 2017 przez yooniks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
rudyxd 10
Jak w temacie, jak napisac w pluginie
on damage: if attacker is player:
,
if {zmienna:cos} is true:
i ostatnie
set {zmienna::cos} to true
Z gory dziekuje za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi