Skocz do zawartości

Inder00

Użytkownik
  • Zawartość

    353
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Inder00 w dniu 3 kwietnia

Użytkownicy przyznają Inder00 punkty reputacji!

4 obserwujących

O Inder00

  • Tytuł
    Wyjadacz II

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Radom
  • Nick w MC
    Inder00

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

6 181 wyświetleń profilu
  1. port koliduje, coś już masz na tym samym porcie
  2. Inder00

    Sklep

    vMCShop
  3. // Assign handlers immediately after making the request, // and remember the jqxhr object for this request var jqxhr = $.getJSON( "example.json", function() { console.log( "success" ); }) .done(function() { console.log( "second success" ); }) .fail(function() { console.log( "error" ); }) .always(function() { console.log( "complete" ); }); // Perform other work here ... // Set another completion function for the request above jqxhr.always(function() { console.l
  4. Inder00

    plik sh

    Zależy co chcesz zrobić, bo przepisanie .sh do .bat do 5min na spokojnie zajmie przy prostszych skryptach.
  5. Dobra zacznijmy, - Nazwy klas z małych liter, public static Main main; public static Main plugin; - Jakie to ma zastosowanie, wiesz co to konstruktor ? Należało to zrobić tworząc konstruktor klasy, oraz funkcję do pobierania, aby nie dało się zmodyfikować, i było estetyczniej? public static Main getPlugin() { return plugin; } - Wyżej masz już publiczne zmienne, które normalnie pobierasz, więc po co powielać 3 razy ten sam kod? System.out.println(String.valueOf(this.getName()) + " Zostal wlaczony!"); - Kolego drogi, wiesz może co to jest Logger ? https://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/util/logging/Logger.html W bukkitapi jest bodajże funkcja Bukkit.getLogger() Main.main = this; Main.inst = this; public void onLoad() { Main.plugin = this; } - Zbędne powielanie kodu public static void setInstance(final Main instance) { - Publiczna funkcja do ustawiania instancji, którą powielasz X razy w mainie (chodzi mi o instancję) public static Main getInstance() { return Main.instance; } public static Main getInst() { return Main.inst; } - 2 funkcje do tego samego, i 2 publiczne funkcje do głównej klasy... public static void loadConfig() { try { Main.getPlugin().saveDefaultConfig(); FileConfiguration c = Main.getPlugin().getConfig(); for (Field f : config.class.getFields()) { if (!c.isSet("config." + f.getName().toLowerCase().replace("_", "."))) continue; f.set(null, c.get("config." + f.getName().toLowerCase().replace("_", "."))); } return; } catch (Exception var5) { var5.printStackTrace(); } } - Mogłeś już sobie odpuścić zabawe z fieldami, oraz w bukkitapi masz implementacje YamlConfiguration, staraj się przerzucić na YamlConfiguration public static void setLocation(Location loc) { Main.getPlugin().reloadConfig(); config.loadConfig(); config.saveConfig(); } - Jakie ma mieć zastosowanie ta funkcja, oprócz reloadu configu, później jeszcze masz identyczną funkcje nazwaną reloadConfig - Rejestrując już komendę, i jej executor nie musisz sprawdzać jej nazwy, to jest tylko zbędne... public static String xmuffionex_vanish_perm = "xmvanish"; if (sender.hasPermission("xmuffionex.getVanished")) { - W configu zastosowałeś zmienną, która będzie odpowiadać za uprawnienie, które należy nadać, aby wykonywać komendę, ale już w komendzie okazuje się ze jest statycznie for (final Player pl : Bukkit.getServer().getOnlinePlayers()) { pl.hidePlayer(p); } - W komendzie zastosowałeś pętlę, która ukrywa gracza wszystkim graczom ONLINE - Natomiast listener od wchodzenia na serwer, znajduje się w ten samej klasie co komenda, gdzie tu logika, estetyka i przejrzystość? p.sendMessage(ChatColor.GREEN + "Masz vanisha!"); p.sendMessage(ChatColor.GREEN + "Juz nie masz vanisha!"); - Jakie ma zastosowanie w końcu ten config? ActionBarAPI.sendActionBar(p, ChatColor.GREEN + "Jestes niewidoczny :O"); - Może tak, dopisałbyś jakaś funkcje sprawdzającą, czy ActionBarAPI jest zainstalowane, może tak chwile zabawy z reflections ? • 1.8R1 i 1.12 (powyżej 1.12 nie wiem) mają inne konstruktory pakietów niż 1.8 R2 do 1.11, które mają identyczne - Po całym sprawdzeniu kodu, gigantyczna ilość funkcji zastosowana przez Ciebie jest zbedna (Main, config)
  6. Bolek ma racje... IPS dobra sprawa, drogi w chuj, ale się ładnie sprawuje, +1 dla Ciebie
  7. Mam w planach zrobić ustawienie kolumn poszczególnych danych, więc byłoby to kompatybilne z wieloma pluginami.
  8. @BrixNW psc moglbym zrobić z rushpaya/paybylinku, bo mam obsługiwane PSC u siebie przez paybylink, i wiem co i jak działa. Na pewno co bym zrobił, to odejście od zwykłego PHP, i przejście na jakiś framework, dla estetyki i wydajności.
  9. Siema, Przychodzę tutaj do Was z zapytaniem, co myślicie o napisaniu strony dla serwerów minecraft - strona głowna (jakieś pierdoły, aktualności, artykuły coś w tym stylu), sklepu (sklepu na serwera/ów), własnych stronach itd, oczywiście wszystko zarządzane z poziomu panel administratora :) A więc co o tym myślicie i jakie bramki płatności chcielibyście tam widzieć?
  10. Siemka mógłbyś pomóc w kompilacji pluginu (da się wyjmować itemy po kompilacji open source oczywiście nic nie zmieniałem) 

  11. Myślę ze ze sie nie onrazisz jak ci kilka rzeczy popsuje ogarne
  12. hej nie działa mi twoja strona funny-web pomożesz ? zainstalowałem wszystko poprawnie pisze przejdz do panelu administratora i 404 not found i zamiast przenieść mnie /admin/index.php

    to mnie przenosi /admin/install.php i nie da sie wejść na index php :( pomocy !!!!!!!

    1. pawlak234

      pawlak234

      Mam to samo :C

    2. Sihoro

      Sihoro

      Dodaliście dane do ustawień bazy danych  ?

      Polecam to zrobic

  13. Jezeli chcesz moglbym wykonac strone oraz plugin, cena do uzgodnienia. Pisz pw jak zainteresowany
  14. @Rejszpat Jezeli chcesz poczte z rejestracja itd. pisz do mnie na pw ogarniam ten temat +DKIM SPF jezeli dasz DNS'y
×