Skocz do zawartości
  • 0

HP drzewa?


Krystian Krycha

Pytanie

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
40 minut temu, Krystian Krycha napisał:

Czy dało by zrobić taki skrypt że każdy klocek drzewa ma np 200 HP i gdy się ono skończy wtedy blok znika ? 

Chodzi mi o styl ala rust :D

Pewnie, przy odpowiedniej akcji pobierasz zmienna odpowiedzalna za blok w danej lokacji, ona musi byc Integerem. Pozniej odpowiednio odejmujesz punkty. Na koncu sprawdzasz czy wynosi 0. Jak tak, usuwasz blok, nie - to anulujesz event.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Wizzard napisał:

Pewnie, przy odpowiedniej akcji pobierasz zmienna odpowiedzalna za blok w danej lokacji, ona musi byc Integerem. Pozniej odpowiednio odejmujesz punkty. Na koncu sprawdzasz czy wynosi 0. Jak tak, usuwasz blok, nie - to anulujesz event.

Byłbyś coś takiego wstanie zrobić :D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
	{hp::wood::*} = 200 # Startowa ilosc HP.
on break of oak wood:
	if {hp::wood::%location of event-block%} > 0:
		cancel event
		subtract 1 from {hp::wood::%location of event-block%}
	else if {hp::wood::%location of event-block%} <= 0:
		add event-block to the player
		delete event-block
		delete {hp::wood::%location of event-block%}
		send "&6Gratulacje! Zniszczyles jeden klocek drzewa." to the player
on right click on oak wood:
	if {hp::wood::%location of event-block%} is set:
		send "&8» &7To drzewo posiada jeszcze&8: &c%{hp::wood::%location of event-block%}% hp" to the player
	else:
		send "&8» &4Blad: &cTo drzewo nie posiada HP." to the player
		delete event-block

	
  • PPM = Sprawdzanie ilości HP drzewa. Jeśli drzewo nie posiada HP usuwa je.

    @bopke edit gotowe. ;) 
Edytowane przez esej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, esej napisał:

variables:
	{hp::wood::*} = 200 # Startowa ilosc HP.
on break of oak wood:
	if {hp::wood::%location of event-block%} > 0:
		cancel event
		subtract 1 from {hp::wood::%location of event-block%}
	else if {hp::wood::%location of event-block%} <= 0:
		add event-block to the player
		delete event-block
		send "&6Gratulacje! Zniszczyles jeden klocek drzewa." to the player
on right click on oak wood:
	if {hp::wood::%location of event-block%} is set:
		send "&8» &7To drzewo posiada jeszcze&8: &c%{hp::wood::%location of event-block%}% hp" to the player
	else:
		send "&8» &4Blad: &cTo drzewo nie posiada HP." to the player
		delete event-block

	
  • PPM = Sprawdzanie ilości HP drzewa. Jeśli drzewo nie posiada HP usuwa je.

Ten kod spowoduje bardzo szybkie zaśmiecenie pliku ze zmiennymi i do tego nie przewiduje sytuacji gdy drzewo wyrośnie ponownie w miejscu w którym już ktoś kiedyś wyrąbywał drewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, bopke napisał:

Ten kod spowoduje bardzo szybkie zaśmiecenie pliku ze zmiennymi i do tego nie przewiduje sytuacji gdy drzewo wyrośnie ponownie w miejscu w którym już ktoś kiedyś wyrąbywał drewno.

W każdej chwili mogę dopisać, aby usuwało zmienną po zniszczeniu drzewa :D

A jak ma przewidywać? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, esej napisał:

variables:
	{hp::wood::*} = 200 # Startowa ilosc HP.
on break of oak wood:
	if {hp::wood::%location of event-block%} > 0:
		cancel event
		subtract 1 from {hp::wood::%location of event-block%}
	else if {hp::wood::%location of event-block%} <= 0:
		add event-block to the player
		delete event-block
		delete {hp::wood::%location of event-block%}
		send "&6Gratulacje! Zniszczyles jeden klocek drzewa." to the player
on right click on oak wood:
	if {hp::wood::%location of event-block%} is set:
		send "&8» &7To drzewo posiada jeszcze&8: &c%{hp::wood::%location of event-block%}% hp" to the player
	else:
		send "&8» &4Blad: &cTo drzewo nie posiada HP." to the player
		delete event-block

	
  • PPM = Sprawdzanie ilości HP drzewa. Jeśli drzewo nie posiada HP usuwa je.

    @bopke edit gotowe. ;) 

Dzieje się to co napisał kolega :)) @UP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
34 minuty temu, bopke napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

To powinno działać, nie testowałem.

Zrobiłem taby i niby dalej źle . . .

47 minut temu, bopke napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

To powinno działać, nie testowałem.

dobra lekka poprawka niby wszystko działa lecz drzewo się nie wznawia :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Więc tak gdy rozwalimy drzewo ono normalnie znika ale gdy postawimy w miejsce zniszczonego klocek drewa wtedy drewno niszczy sie z HP :)

Dnia 14.09.2017 o 18:52, bopke napisał:

mea culpa, fix Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
    treehp: 200
on break of oak wood:
    if {bopke::treehp::%location of event-block%} is not set:
        set {bopke::treehp::%location of event-block%} to {@treehp}-1
    else if {bopke::treehp::%location of event-block%} > 0:
        cancel event
        subtract 1 from {bopke::treehp::%location of event-block%}
    else:
        add event-block to the player
        delete {bopke::treehp::%location of event-block%}
        send "&aZniszczyłeś ten blok drewna" to the player
on right click on oak wood:
	set {_hp} to 200
	if {bopke::treehp::%location of event-block%} is set:
		set {_hp} to {bopke::treehp::%location of event-block%}
	send "&6Wytrzymałość tego bloku drewna wynosi %{_hp}%" to the player

poprawiony kod @bopke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...