Krystian Krycha 8 Opublikowano 13 września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 września 2017 Czy dało by zrobić taki skrypt że każdy klocek drzewa ma np 200 HP i gdy się ono skończy wtedy blok znika ? Chodzi mi o styl ala rust Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 13 września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 września 2017 40 minut temu, Krystian Krycha napisał: Czy dało by zrobić taki skrypt że każdy klocek drzewa ma np 200 HP i gdy się ono skończy wtedy blok znika ? Chodzi mi o styl ala rust Pewnie, przy odpowiedniej akcji pobierasz zmienna odpowiedzalna za blok w danej lokacji, ona musi byc Integerem. Pozniej odpowiednio odejmujesz punkty. Na koncu sprawdzasz czy wynosi 0. Jak tak, usuwasz blok, nie - to anulujesz event. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krystian Krycha 8 Opublikowano 13 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 września 2017 Teraz, Wizzard napisał: Pewnie, przy odpowiedniej akcji pobierasz zmienna odpowiedzalna za blok w danej lokacji, ona musi byc Integerem. Pozniej odpowiednio odejmujesz punkty. Na koncu sprawdzasz czy wynosi 0. Jak tak, usuwasz blok, nie - to anulujesz event. Byłbyś coś takiego wstanie zrobić :D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 13 września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 września 2017 Teraz, Krystian Krycha napisał: Byłbyś coś takiego wstanie zrobić :D? Sepisz gotowca, wiec nie. Napisalem sposob, na "kod" musisz sobie przelozyc sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 (edytowane) variables: {hp::wood::*} = 200 # Startowa ilosc HP. on break of oak wood: if {hp::wood::%location of event-block%} > 0: cancel event subtract 1 from {hp::wood::%location of event-block%} else if {hp::wood::%location of event-block%} <= 0: add event-block to the player delete event-block delete {hp::wood::%location of event-block%} send "&6Gratulacje! Zniszczyles jeden klocek drzewa." to the player on right click on oak wood: if {hp::wood::%location of event-block%} is set: send "&8» &7To drzewo posiada jeszcze&8: &c%{hp::wood::%location of event-block%}% hp" to the player else: send "&8» &4Blad: &cTo drzewo nie posiada HP." to the player delete event-block PPM = Sprawdzanie ilości HP drzewa. Jeśli drzewo nie posiada HP usuwa je.@bopke edit gotowe. Edytowane 14 września 2017 przez esej bopke 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bopke 359 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 Teraz, esej napisał: variables: {hp::wood::*} = 200 # Startowa ilosc HP. on break of oak wood: if {hp::wood::%location of event-block%} > 0: cancel event subtract 1 from {hp::wood::%location of event-block%} else if {hp::wood::%location of event-block%} <= 0: add event-block to the player delete event-block send "&6Gratulacje! Zniszczyles jeden klocek drzewa." to the player on right click on oak wood: if {hp::wood::%location of event-block%} is set: send "&8» &7To drzewo posiada jeszcze&8: &c%{hp::wood::%location of event-block%}% hp" to the player else: send "&8» &4Blad: &cTo drzewo nie posiada HP." to the player delete event-block PPM = Sprawdzanie ilości HP drzewa. Jeśli drzewo nie posiada HP usuwa je. Ten kod spowoduje bardzo szybkie zaśmiecenie pliku ze zmiennymi i do tego nie przewiduje sytuacji gdy drzewo wyrośnie ponownie w miejscu w którym już ktoś kiedyś wyrąbywał drewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 Teraz, bopke napisał: Ten kod spowoduje bardzo szybkie zaśmiecenie pliku ze zmiennymi i do tego nie przewiduje sytuacji gdy drzewo wyrośnie ponownie w miejscu w którym już ktoś kiedyś wyrąbywał drewno. W każdej chwili mogę dopisać, aby usuwało zmienną po zniszczeniu drzewa A jak ma przewidywać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bopke 359 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 Gdy usuniesz zmienną po zniszczeniu bloku automatycznie rozwiążesz oba te problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krystian Krycha 8 Opublikowano 14 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 4 godziny temu, esej napisał: variables: {hp::wood::*} = 200 # Startowa ilosc HP. on break of oak wood: if {hp::wood::%location of event-block%} > 0: cancel event subtract 1 from {hp::wood::%location of event-block%} else if {hp::wood::%location of event-block%} <= 0: add event-block to the player delete event-block delete {hp::wood::%location of event-block%} send "&6Gratulacje! Zniszczyles jeden klocek drzewa." to the player on right click on oak wood: if {hp::wood::%location of event-block%} is set: send "&8» &7To drzewo posiada jeszcze&8: &c%{hp::wood::%location of event-block%}% hp" to the player else: send "&8» &4Blad: &cTo drzewo nie posiada HP." to the player delete event-block PPM = Sprawdzanie ilości HP drzewa. Jeśli drzewo nie posiada HP usuwa je.@bopke edit gotowe. Dzieje się to co napisał kolega :)) @UP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 2 minuty temu, Krystian Krycha napisał: Dzieje się to co napisał kolega :)) @UP Rozwiązałem problemy, skrypt działa, więc nie wiem o co chodzi... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krystian Krycha 8 Opublikowano 14 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 No drzewo nie ma HP wystarczy kliknąć łapką i ono znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bopke 359 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! To powinno działać, nie testowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krystian Krycha 8 Opublikowano 14 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 34 minuty temu, bopke napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! To powinno działać, nie testowałem. Zrobiłem taby i niby dalej źle . . . 47 minut temu, bopke napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! To powinno działać, nie testowałem. dobra lekka poprawka niby wszystko działa lecz drzewo się nie wznawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bopke 359 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 mea culpa, fix Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krystian Krycha 8 Opublikowano 1 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 października 2017 Więc tak gdy rozwalimy drzewo ono normalnie znika ale gdy postawimy w miejsce zniszczonego klocek drewa wtedy drewno niszczy sie z HP Dnia 14.09.2017 o 18:52, bopke napisał: mea culpa, fix Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 1 października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 października 2017 options: treehp: 200 on break of oak wood: if {bopke::treehp::%location of event-block%} is not set: set {bopke::treehp::%location of event-block%} to {@treehp}-1 else if {bopke::treehp::%location of event-block%} > 0: cancel event subtract 1 from {bopke::treehp::%location of event-block%} else: add event-block to the player delete {bopke::treehp::%location of event-block%} send "&aZniszczyłeś ten blok drewna" to the player on right click on oak wood: set {_hp} to 200 if {bopke::treehp::%location of event-block%} is set: set {_hp} to {bopke::treehp::%location of event-block%} send "&6Wytrzymałość tego bloku drewna wynosi %{_hp}%" to the player poprawiony kod @bopke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Krystian Krycha 8
Czy dało by zrobić taki skrypt że każdy klocek drzewa ma np 200 HP i gdy się ono skończy wtedy blok znika ?
Chodzi mi o styl ala rust
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi