Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na hasło do komendy /op


PiTeKLive
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:
	haslo: eloelo

command /op [<player>] [<text>]:
	permission: give.operator
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if arg 2 is set:
				if arg 2 is "{@haslo}":
					op player-arg
					send "nadano op" to the player
					send "masz opa" to player-arg
				else:
					send "Gracz nie posiada uprawnien..." to player # zalecam tajemnicze haslo ^^
			else:
				send "Zapomniales o czyms... :)" to player # tu rowniez
		else:
			send "Podaj nick gracza" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

options:
    haslo: TwojeHaslo
command /op <text> <text>:
    permission: op.sk
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is "{@haslo}":
                execute player command "op %arg 2%"
            else:
                send "&4Podaj prawidlowe haslo!"
        else:
            send "&4Podaj nick Gracza!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	passwd: tujesttwojehaslo

on command "/op":
	if sender is console:
		stop
	else:
		cancel event
		send "&cPoprawne uzycie: /dajop <nick> <hasło>" to sender

command /dajop [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
          		if arg 2 is "{@passwd}":
          	    	execute console command "op %arg 1%"
          			send "[%plater%: Opped %arg 1%]" to all ops
         		else:
          			send "&cPodane hasło jest niepoprawne" to sender
        	else:
          		send "&cPoprawne uzycie: /dajop <gracz> <hasło>" to sender
        else:
            send "&cPoprawne uzycie: /dajop <gracz> <hasło>" to sender

Nie testowane :P

Edytowane przez wiktorelex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, wiktorelex napisał:

options:
	passwd: tujesttwojehaslo

on command "/op":
	if sender is console:
		stop
	else:
		cancel event
		send "&cPoprawne uzycie: /dajop <nick> <hasło>" to sender

command /dajop [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
          		if arg 2 is "{@passwd}":
          	    	execute console command "op %arg 1%"
          			send "[%plater%: Opped %arg 1%]" to all ops
         		else:
          			send "&cPodane hasło jest niepoprawne" to sender
        	else:
          		send "&cPoprawne uzycie: /dajop <gracz> <hasło>" to sender
        else:
            send "&cPoprawne uzycie: /dajop <gracz> <hasło>" to sender

Nie testowane :P

I po co zbędna wiadomość w konsoli?
W dodatku pomyliłeś się ze zmienną "plater" :)

Zastanowiłbyś się czy naprawdę warto pisać o tym haśle skoro jak włączę sobie swoją maszynkę do wpisywania komendy z różnymi literami z alfabetu to mogę posiadać tego OPA :)))

I ogólnie zastanawia mnie dlaczego @xxdamixx jak i ty @wiktorelex skopiowaliście mój kod lekko go zmieniając -.- 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, esej napisał:

I po co zbędna wiadomość w konsoli?
W dodatku pomyliłeś się ze zmienną "plater" :)

Zastanowiłbyś się czy naprawdę warto pisać o tym haśle skoro jak włączę sobie swoją maszynkę do wpisywania komendy z różnymi literami z alfabetu to mogę posiadać tego OPA :)))

I ogólnie zastanawia mnie dlaczego @xxdamixx jak i ty @wiktorelex skopiowaliście mój kod lekko go zmieniając -.- 

Ja nic nie kopiowalem, zaczalem pisac a gdy go opublikowalem, odswiezyla sie strona i zobaczylem ze napisales skrypt przedemna :/ Nie mow ze kopiuje nie wiedzac jak to dokladnie wygadalo :c 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 godzin temu, xxdamixx napisał:

options:
    haslo: TwojeHaslo
command /op <text> <text>:
    permission: op.sk
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is "{@haslo}":
                execute player command "op %arg 2%"
            else:
                send "&4Podaj prawidlowe haslo!"
        else:
            send "&4Podaj nick Gracza!"

Twój skrypt nie ma prawa działać :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 minut temu, xxdamixx napisał:

a to czemu?

 

Ponieważ... gdy wpiszesz /op <nick> <poprawne hasło> to komenda wykona komendę /op <nick> a ta komenda wykonuję komendę /op nick a tamta komenda wykonuje komendę /op nick i tak do nieskończoności.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, wiktorelex napisał:

Ponieważ... gdy wpiszesz /op <nick> <poprawne hasło> to komenda wykona komendę /op <nick> a ta komenda wykonuję komendę /op nick a tamta komenda wykonuje komendę /op nick i tak do nieskończoności.

 

Ehh, racja, jezeli wykona konsola to tego nie bedzie, u mnie ten skrypt dziala :v

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ja bym dodał cooldown między wpisywanymi hasłami, żeby ktoś nie wbił z maszynką i nie wpisywał haseł nią (bo jak wlasiććel iźihace da hasło "haslo" to griefa mu zrobią, damn nie dodajcie cooldowna :kappa:)

Edytowane przez Lloyd PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Poprawiłby mi to ktoś? Bo mogę op dać tylko sobie.

options:
    haslo: xyxyxzyxzxz

command /op [<player>] [<text>]:
    permission: give.operator
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
                if arg 2 is "{@haslo}":
                    op player-arg
                    send "&8» &7Nadano &eOP" to the player
                    send "&8» &7Masz &eOP" to player-arg
                else:
                    send "&8» &eNiepoprawne &7haslo!" to player
            else:
                send "&8» &ePoprawne &7uzycie: &e/op <nick> <haslo>" to player
        else:
            send "&8» &ePoprawne &7uzycie: &e/op <nick> <haslo>" to player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			play raw sound "random.pop" with pitch 1 volume 100 at attacker
			play raw sound "random.hit" with pitch 1 volume 100 at victim

Możliwe, że to podziała, ale tak to wątpie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
sk reload odglosy
[22:24:14 INFO]: [Skript] Reloading odglosy.sk...
[22:24:14 ERROR]: '"random.pop" with pitch 1 volume 100 at attacker' is not an entity type (odglosy.sk, line 4: play raw sound "random.pop" with pitch 1 volume 100 at attacker')
[22:24:14 ERROR]: '"random.hit" with pitch 1 volume 100 at victim' is not an entity type (odglosy.sk, line 5: play raw sound "random.hit" with pitch 1 volume 100 at victim')
[22:24:14 INFO]: [Skript] Encountered 2 errors while reloading odglosy.sk!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			play raw sound "random.pop" at attacker with pitch 1 volume 100
			while location between attacker and victim < 50:
				if location between attacker and victim > 50:
					play raw sound "random.hit" at victim with pitch 1 volume 100
					send "Dzwiek zadzialal" to console #1
				wait 1 seconds
				send "Dzwiek dla %victim% powinien sie pojawic za chwile..." to console #2

Te #1 i #2 możesz usunąć jak skrypt będzie działał, bo to wiadomosc do konsoli po prostu idzie czy dziala.

Edytowane przez esej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...