Skocz do zawartości
  • 0

Problem 64 arg 1


Lord Loginus
 Udostępnij

Pytanie

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dalej błędy, kodzik:

command /icon [<item&gt]:    trigger:        if arg 1 is set:            set {_x} to arg 1 parsed as itemtype            if player has 64 (_x):                set {icon.%player%} to arg 1                remove 64 (_x) from player                stop}            else

błędy:
[18:47:43 ERROR]: '1 parsed as itemtype' is not a type (.sk, line 33: set {_
x} to arg 1 parsed as itemtype')
[18:47:43 ERROR]: '64 (_x)' is not a potion .sk, line 34: if player has 64
(_x):')
[18:47:43 ERROR]: Can't understand this condition/effect: else (.sk, line 38
: else')

Edytowane przez login989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /icon [<item&gt]:    trigger:        if arg 1 is set:            set {_x} to arg 1            if player has 64 {_x}:                set {icon.%player%} to arg 1                remove 64 {_x} from player                stop            else:                send "&7> Nie posiadasz &664 sztuk &7tego przedmiotu"                stop

I wywala takie błędy:

[08:18:40 ERROR]: '64 {_x}' is not a potion (.sk, line 37: if player has 64

{_x}:')

[08:18:40 ERROR]: 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' sectio

n (.sk, line 41: else:')

HELP MEEEE

Edytowane przez login989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

;((:

'{_x} seconds' is not a time span

 

Jak dałem <number> zamiast [<number&gt] to wywaliło inne:

 There is only one number argument in this command

'{_x} seconds' is not a time span

 

Dobra, tropereks piszę Ci na PW

Edytowane przez login989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...