jaku49 690 Opublikowano 1 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2017 Witam, mam pewien problem nie wiem jak zrobić topkę na 1.11 bo te ze starych wersji sypią błędy. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kraftowy 41 Opublikowano 1 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2017 Podaj te co sypią błędy i napisz jakie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jaku49 690 Opublikowano 1 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2017 [17:50:44 INFO]: [Skript] Reloading toph.sk... [17:50:45 ERROR]: There are multiple loops that match loop-value. Use loop-value-1/2/3/etc. to specify which loop's value you want. (toph.sk, line 98: set {_v.%loop-number%} to loop-value') [17:50:45 ERROR]: There are multiple loops that match loop-value. Use loop-value-1/2/3/etc. to specify which loop's value you want. (toph.sk, line 100: loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:') [17:50:45 INFO]: [Skript] Encountered 2 errors while reloading toph.sk! > KOD, wiem z neta... Spoiler . options: # Tag wyświetlany przed wiadomosciami skryptu: tag: &7[&6Top3Heads&7] # W która strone ma głowa się patrzec (pólnoc - 16 , poludnie 8 , wschod 20 , zachod 12) compass: 8 # Po jakim czasie głowy mają sie odświezac time: 5 # W jakich jednostack ma byc liczony czas! time-span: minutes #Wiadomosc przy braku permission. permission: &cNie masz uprawnien do tej komendy! # Skroty do komendy: aliasy: heads , top, top3 command /top3heads [<text>] [<text>] [<text>]: aliases: {@aliasy} trigger: if arg 1 is "setloc" or "ustaw": if player has permission "top3heads.setloc" or "top3heads.*": set {_arg2} to argument 2 parsed as integer if {_arg2} is 1 or 2 or 3: set {top3heads.location.x::%arg 2%} to x coord of player set {top3heads.location.y::%arg 2%} to y coord of player set {top3heads.location.z::%arg 2%} to z coord of player set {top3heads.location::%arg 2%} to location of player set {top3heads.location.sign::%arg 2%} to location of targeted block send " {@tag} &aUstawiono lokacje glowy na miejscu &8%arg 2%" stop else: send "{@tag} {@permission}" stop if arg 1 is "setsign" or "sign": if player has permission "top3heads.sign" or "top3heads.*": set {_arg2} to argument 2 parsed as integer if {_arg2} is 1 or 2 or 3: set {top3heads.location.sign::%arg 2%} to location of targeted block send "{@tag} &aUstawiono lokacje tabliczki na miejscu &8%arg 2%" stop else: send "{@tag} {@permission}" stop if arg 1 is "reload": if player has permission "top3heads.reload" or "top3heads.*": execute console command "/sk reload %script%" send "{@tag} &cPrzeladowano ....." stop else: send "{@tag} {@permission}" stop every {@time} {@time-span}: execute console command "/top" loop 3 times: set block at {top3heads.location::%loop-number%} to air execute console command "/setblock %{top3heads.location.x::%loop-number%}% %{top3heads.location.y::%loop-number%}% %{top3heads.location.z::%loop-number%}% minecraft:skull 1 replace {ExtraType:%{top::%loop-number%}%,SkullType:3,Rot:{@compass}}" set line 1 of block at {top3heads.location.sign::%loop-number%} to "%{top::%loop-number%}%" set line 2 of block at {top3heads.location.sign::%loop-number%} to "%{toppkt::%loop-number%}%" on join: {smierci::%player%} is not set: set {smierci::%player%} to "0 %player%" on death of player: attacker is a player {smierci::%player%} is not set: set {smierci::%player%} to "0 %player%" set {_l::*} to {smierci::%player%} split at " " set {_l::1} to {_l::1} parsed as integer add 1 to {_l::1} set {smierci::%player%} to "%{_l::1}% %player%" command /top: executable by: console trigger: loop {smierci::*}: set {_l::*} to loop-value split at " " add {_l::1} parsed as integer to {_v::*} add {_l::2} to {_n::*} set {_num} to size of {_v::*} loop {_num} times: loop {_v::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is greater than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index remove {_v.%loop-number%} from {_v::*} loop {_num} times: loop-number is less than or equal to 3: loop-number is 1: set {top::1} to "%{_n::%{_n.%loop-number%}%}%" set {toppkt::1} to {_v.%loop-number%} loop-number is 2: set {top::2} to "%{_n::%{_n.%loop-number%}%}%" set {toppkt::2} to {_v.%loop-number%} loop-number is 3: set {top::3} to "%{_n::%{_n.%loop-number%}%}%" set {toppkt::3} to {_v.%loop-number%} send " &f%loop-number%. &7%{_n::%{_n.%loop-number%}%}% (&f%{_v.%loop-number%}%&7)" {_num} is less than 3: set {_r} to {_num} loop 3 - {_num} times: add 1 to {_r} send " &f%{_r}%. &7brak" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 1 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2017 Temat został przeniesiony z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 3 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2017 Raczej na 1.11 musisz wgrać plugin , bo nie ma wersji skript dopasowanej dokładnie pod 1.11 tylko 1.9 (ew. 1.11) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jaku49 690 Opublikowano 3 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2017 Do zamknięcia już umiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
jaku49 690
Witam, mam pewien problem nie wiem jak zrobić topkę na 1.11 bo te ze starych wersji sypią błędy.
Proszę o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi