Skocz do zawartości
  • 0

Topka graczy na 1.11


jaku49

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
[17:50:44 INFO]: [Skript] Reloading toph.sk...
[17:50:45 ERROR]: There are multiple loops that match loop-value. Use loop-value-1/2/3/etc. to specify which loop's value you want. (toph.sk, line 98: set {_v.%loop-number%} to loop-value')
[17:50:45 ERROR]: There are multiple loops that match loop-value. Use loop-value-1/2/3/etc. to specify which loop's value you want. (toph.sk, line 100: loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:')
[17:50:45 INFO]: [Skript] Encountered 2 errors while reloading toph.sk!
>

KOD, wiem z neta...
 

Spoiler

.


options:
	
	
	# Tag wyświetlany przed wiadomosciami skryptu:
	tag: &7[&6Top3Heads&7]	
	
	# W która strone ma głowa się patrzec (pólnoc - 16 , poludnie  8 , wschod 20 , zachod 12)
	compass: 8
	
	# Po jakim czasie głowy mają sie odświezac
	time: 5
	
	# W jakich jednostack ma byc liczony czas!
	time-span: minutes
	
	#Wiadomosc przy braku permission.
	permission: &cNie masz uprawnien do tej komendy!
	
	# Skroty do komendy:
	aliasy: heads , top, top3
	
	
	
command /top3heads [<text>] [<text>] [<text>]:
	aliases: {@aliasy}
	trigger:
		if arg 1 is "setloc" or "ustaw":
			if player has permission "top3heads.setloc" or "top3heads.*":
				set {_arg2} to argument 2 parsed as integer
				if {_arg2} is 1 or 2 or 3:
					set {top3heads.location.x::%arg 2%} to x coord of player
					set {top3heads.location.y::%arg 2%} to y coord of player
					set {top3heads.location.z::%arg 2%} to z coord of player
					set {top3heads.location::%arg 2%} to location of player
					set {top3heads.location.sign::%arg 2%} to location of targeted block
					send " {@tag} &aUstawiono lokacje glowy na miejscu &8%arg 2%"
					stop
			else:
				send "{@tag} {@permission}"
				stop
		if arg 1 is "setsign" or "sign":
			if player has permission "top3heads.sign" or "top3heads.*":
				set {_arg2} to argument 2 parsed as integer
				if {_arg2} is 1 or 2 or 3:	
					set {top3heads.location.sign::%arg 2%} to location of targeted block
					send "{@tag} &aUstawiono lokacje tabliczki na miejscu &8%arg 2%"
					stop
			else:
				send "{@tag} {@permission}"
				stop
		if arg 1 is "reload":
			if player has permission "top3heads.reload" or "top3heads.*":
				execute console command "/sk reload %script%"
				send "{@tag} &cPrzeladowano ....."
				stop
			else:
				send "{@tag} {@permission}"
				stop
				
				
				
every {@time} {@time-span}:
	execute console command "/top"
	loop 3 times:
		set block at {top3heads.location::%loop-number%} to air
		execute console command "/setblock %{top3heads.location.x::%loop-number%}% %{top3heads.location.y::%loop-number%}% %{top3heads.location.z::%loop-number%}% minecraft:skull 1 replace {ExtraType:%{top::%loop-number%}%,SkullType:3,Rot:{@compass}}"
		set line 1 of block at {top3heads.location.sign::%loop-number%} to "%{top::%loop-number%}%"
		set line 2 of block at {top3heads.location.sign::%loop-number%} to "%{toppkt::%loop-number%}%"




on join:
	{smierci::%player%} is not set:
		set {smierci::%player%} to "0 %player%" 
 

on death of player:
        attacker is a player
        {smierci::%player%} is not set:
                set {smierci::%player%} to "0 %player%"
        set {_l::*} to {smierci::%player%} split at " "
        set {_l::1} to {_l::1} parsed as integer
        add 1 to {_l::1}
        set {smierci::%player%} to "%{_l::1}% %player%"
 
command /top:
	executable by: console
	trigger:
		loop {smierci::*}:
			set {_l::*} to loop-value split at " "
			add {_l::1} parsed as integer to {_v::*}
			add {_l::2} to {_n::*}
		set {_num} to size of {_v::*}
		loop {_num} times:
			loop {_v::*}:
				{_v.%loop-number%} is not set:
					set {_v.%loop-number%} to loop-value
					set {_n.%loop-number%} to loop-index
				loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:
					set {_v.%loop-number%} to loop-value
					set {_n.%loop-number%} to loop-index
			remove {_v.%loop-number%} from {_v::*}
		loop {_num} times:
			loop-number is less than or equal to 3:
				loop-number is 1:
					set {top::1} to "%{_n::%{_n.%loop-number%}%}%"
					set {toppkt::1} to {_v.%loop-number%}
				loop-number is 2:
					set {top::2} to "%{_n::%{_n.%loop-number%}%}%"
					set {toppkt::2} to {_v.%loop-number%}
				loop-number is 3:
					set {top::3} to "%{_n::%{_n.%loop-number%}%}%"
					set {toppkt::3} to {_v.%loop-number%}				
				send " &f%loop-number%. &7%{_n::%{_n.%loop-number%}%}% (&f%{_v.%loop-number%}%&7)"
		{_num} is less than 3:
			set {_r} to {_num}
			loop 3 - {_num} times:
				add 1 to {_r}
				send " &f%{_r}%. &7brak"

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Temat został przeniesiony z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...