Skocz do zawartości
  • 0

Drop z określonego bloku


SzlugPL

Pytanie

Witam. Mam taki problem z skryptem nie mam pojęcia jak to zrobić. Chodzi mi o to że "gąbka o nazwie &6&l&oLucky Block i z lore &c&l&oPoz.I" dropił jakiś item 

o to skrypt gdzie dać tą nazwe?

on mine of sponge:
    if chance of 100%:
        set event-block to air
        add diamonds to player's inventory
        send "&b&lznalazłeś diament"

p.s będę wdzięczy jak ktoś doda jeszcze drop z "&6&l&oLucky Block i lore &c&l&oPoz.II

czyli napisze tak

drop z  lucky block &6&l&oLucky Block i lore &c&l&oPoz.I 1diax

srop z &6&l&oLucky Block i lore &c&l&oPoz.II 1 blok diax i bede wiedział co i jak dalej

Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

gościu drogi... to jest DROP z gąbki (zwykła gabka) a ja chce żeby dropiło z gabki zwykłaj ALE o nazwie &6&l&oLucky Block i lore &c&l&oPoz.I

drop to ja wiem jak dodać co ma dropić itp... ale nwm jak dac drop dla wybranej nazwy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Spoiler

on place of sponge:
	if name of player's tool is "&6&l&oLucky Block":
		if lore of player's tool is "&c&l&oPoz.I":
			add location of event-block to {lucky::bloki::lvl::1::*}
		if lore of player's tool is "&c&l&oPoz.II":
			add location of event-block to {lucky::bloki::lvl::2::*}
on break of sponge:
	loop {lucky::bloki::lvl::1::*}:
		if location of event-block is loop-value:
			set event-block to air
			chance of 100%:
				drop diamond at event-location
				send "wydropiles diament z lucky block Lv.1"
				clear {lucky::bloki::lvl::1::%loop-value%}
				stop
	loop {lucky::bloki::lvl::2::*}:
		if location of event-block is loop-value:
			set event-block to air
			chance of 100%:
				drop diamond block at event-location
				send "wydropiles blok diamentu z lucky block Lv.2"
				clear {lucky::bloki::lvl::2::%loop-value%}
				stop
		

 

prosze chyba widzisz jak sie to robi z moim przykladem licze na naj :)

Edytowane przez kaol48s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
sk reload misje.sk
[19:58:55 INFO]: [Skript] Reloading misje.sk...
[19:58:55 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found '____->' [-> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (misje.sk, line 63: if victim is a zombie:')
[19:58:55 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found '________->' [-> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (misje.sk, line 64: add 1 to {moby::%attacker%}')
[19:58:55 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found 8 spaces (misje.sk, line 65: if victim is a creeper:')
[19:58:55 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found '________->' [-> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (misje.sk, line 66: add 1 to {moby::%attacker%}')
[19:58:55 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found '____->' [-> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (misje.sk, line 67: if {moby::%attacker%} is <= 10:')
[19:58:55 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found '________->' [-> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (misje.sk, line 68: give 1 diamond to attacker')
[19:58:55 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found 8 spaces (misje.sk, line 69: if {moby::%attacker%} is <= 20:')
[19:58:55 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found '________->' [-> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (misje.sk, line 70: give 2 diamond to attacker')
[19:58:55 WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (misje.sk, line 62: if attacker is a player:')
[19:58:55 ERROR]: indentation error: expected 2 tabs, but found '____->' [-> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (misje.sk, line 74: send "Zabite moby: %{moby::%player%}%" to player')
[19:58:55 INFO]: [Skript] Encountered 9 errors while reloading misje.sk!

 

0 błędów ale nic nie dropi...

 

moze inaczej drop tak:

#LuckyBlock Poz.I 

-diax,złoto,żelazo,szmaragd,węgiel,redstone, od 1 do 5 losowo

#LuckyBlock Poz.II

- to samo co w Poz.I + 1-6 ksiązek losowo,tłok i lepki tłok.

#LuckyBlock Poz.III

- resp obok gracza 15x szkieletów,zombie,creeperów,pajonków < losowo respi mobów

coś takiego da rade?

 

łączę ~Dragon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...