Skocz do zawartości
  • 0

wait {RM.%player%} seconds


piotrus131102

Pytanie

Czy może mi ktoś pomóc? rozchodzi się o to żeby wait 1 second było dzielone przez /{RM.%player%}

on rightclick holding a wooden sword:
	if name of player's tool is "&7Szeroki Miecz &6T1":
		if {RM.%player%} is true:
			shoot a arrow from player with speed 0.5
			set {RM.%player%} to false
			wait 1/%{RWojDex.%player%}% second
			set {RM.%player%} to true
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Musisz to przekonwertować na timespan by działało w effectie wait, czyli coś takiego:

set {_time} to "%1/{RWojDex.%player%}% second" parsed as timespan
wait {_time}

czyli twój kod będzie wyglądał tak:

on rightclick holding a wooden sword:
	if name of player's tool is "&7Szeroki Miecz &6T1":
		if {RM.%player%} is true:
			shoot a arrow from player with speed 0.5
			set {RM.%player%} to false
			set {_time} to "%1/{RWojDex.%player%}% second" parsed as timespan
			wait {_time}
			set {RM.%player%} to true
			stop

Ale musisz mieć ZAWSZE swoją zmienną jako liczbe, jeżeli ona będzie np Stringiem to na 'wait {_time}' kod się zatrzyma i nic dalej nie wykona.

Także musisz przestragać by ta zmienna cały czas była liczbą lub zrobić dla pewności if'a 

if {RWojDex.%player%} is number:
	wait {_time}
	#kod
	stop
send "Blad."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...