Ramus 1 Opublikowano 11 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2017 (edytowane) Jak tu dodac że po ruszeniu się zacznie odliczać? command /ag: trigger: send "Przeteleportowano" I tu musi być stop skripta do czasu aż gracz się ruszy. A jeśli się poruszy (nie ruszy myszka tylko przejdzie) wykona dalej. send "Ruszyłeś się!" Edytowane 11 maja 2017 przez Ramus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lizz0r 2 Opublikowano 11 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2017 (edytowane) Nie wiem czy o to ci chodziło command /ag: trigger: send "Przeteleportowano" set {_pozycja} to location of player wait 2 seconds if {_pozycja} is location of player: send "cos tam sobie wpisz" else: send "test" ( tutaj sobie dodaj co ma saie stac jak sie ruszy ) Edytowane 11 maja 2017 przez lizz0r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ramus 1 Opublikowano 11 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 maja 2017 (edytowane) 19 minut temu, lizz0r napisał: Nie wiem czy o to ci chodziło command /ag: trigger: send "Przeteleportowano" set {_pozycja} to location of player wait 2 seconds if {_pozycja} is location of player: send "cos tam sobie wpisz" else: send "test" ( tutaj sobie dodaj co ma saie stac jak sie ruszy ) Błędy mam z wytabowaniem i nie ogarniam ;/ Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 11 maja 2017 przez Ramus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 11 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2017 command /ag: trigger: set {_} to location of player loop 40 times: wait 1 tick if distance between {_} and location of player > 0: send "Ruszyles sie" stop send "nie ruszyles sie :P " tam gdzie jest "0" można dac np 0.5 i to bedzie działac jako pól bloku a jak jest 0 to jak sie minimalnie ruszy to zatrzyma (ruszy ale tylko WSAD a nie np glową) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Ramus 1
Jak tu dodac że po ruszeniu się zacznie odliczać?
command /ag:
trigger:
send "Przeteleportowano"
I tu musi być stop skripta do czasu aż gracz się ruszy. A jeśli się poruszy (nie ruszy myszka tylko przejdzie) wykona dalej.
send "Ruszyłeś się!"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi