Skocz do zawartości
  • 0

Chat allowed


Rabby
 Udostępnij

Pytanie

Czesc mam problem otoz chcialbym aby po wykopaniu 500 stone czat byl allowed a domyslnie wylaczony

Oto moj kod:

To sa zmienne:

{chat.allowed} = true (wycinka)

A to wycinka kodu:

(Tylko czatu)

on chat:
    send "&8[&9%{stone::%player%}%&8]&8[%colored display name of player%&8] &7%message%" to all players
    cancel event
on chat:
    set {chat.allowed} to false
    cancel event
    if {stone::%player%} = 500:
        set {chat.allowed} to true
    else:
        send "&eMusisz wykopac conajmniej 500 stone aby pisac na chacie!"

Prosze was o pomoc prosze :<

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{chat::allowed::%player%} = false
on chat:
	if {chat::allowed::%player%} is false:
    	cancel event
on chat:
    if {stone::%player%} = 500:
        set {chat::allowed::%player%} to true
    else:
        send "&eMusisz wykopac 500 stone aby pisac na chacie!"

Jeżeli nie zadziała to u siebie po prostu dodaj w skrypcie do zmiennej , a właściwie zamień z true na false. To po znaku równania to jest to, co będzie po zalogowaniu, po pierwszym wejściu. Ty masz ustawione na true, czyli, że jeżeli nowy gracz jakiś wbije, to będzie miał automatycznie tą zmienną na true, czyli będzie mógł pisać.

Ja dodałem "%player% z tego powodu, że według mnie, skoro zmienna była bez "%player% to jeżeli ktoś wykopie 500 stone, to odblokuje czat każdemu.

dodatkowo ja dodałem sprawdzanie zmiennej od czatu, bo to jest lepsze niż sprawdzanie, czy gracz wykopał mniej niż 500 stone.. xD

Jak coś to pw 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
27 minut temu, ByczekTV napisał:
variables:
	{chat::allowed::%player%} = false
on chat:
	if {chat::allowed::%player%} is false:
    	cancel event
on chat:
    if {stone::%player%} = 500:
        set {chat::allowed::%player%} to true
    else:
        send "&eMusisz wykopac 500 stone aby pisac na chacie!"

Jeżeli nie zadziała to u siebie po prostu dodaj w skrypcie do zmiennej , a właściwie zamień z true na false. To po znaku równania to jest to, co będzie po zalogowaniu, po pierwszym wejściu. Ty masz ustawione na true, czyli, że jeżeli nowy gracz jakiś wbije, to będzie miał automatycznie tą zmienną na true, czyli będzie mógł pisać.

Ja dodałem "%player% z tego powodu, że według mnie, skoro zmienna była bez "%player% to jeżeli ktoś wykopie 500 stone, to odblokuje czat każdemu.

dodatkowo ja dodałem sprawdzanie zmiennej od czatu, bo to jest lepsze niż sprawdzanie, czy gracz wykopał mniej niż 500 stone.. xD

Jak coś to pw 

 

To coś:

on chat:
    if {stone::%player%} = 500:

Zamień na:

on chat:
    if {stone::%player%} >= 500:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, KrejzolekPRO napisał:

To coś:

on chat:
    if {stone::%player%} = 500:

Zamień na:

on chat:
    if {stone::%player%} >= 500:

 

No też tak można, bo określa to "minimum", ale w tym wypadku wydawało mi się to obojętne, ponieważ nic nie jest tak naprawdę udostępniane od tego, tylko jest czat włączany.

więc skoro to tylko włącza możliwość pisania na czacie, to wydawało mi się, że wystarczy dać =500 - GDY GRACZ BĘDZIE MIAŁ 500 STONE'A TO UNLOCKUJE MU CZAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

on chat:
  if {stone::%player%} >= 500:
   send "&8[&9%{stone::%player%}%&8]&8[%colored display name of player%&8] &7%message%" to all players
 else:
  send "&eMusisz wykopac conajmniej 500 stone aby pisac na chacie!"
 cancel event

Proszę bardzo, powinno być OK. Zmienna chat.allowed jest Ci zbędna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...