Skocz do zawartości
  • 0

Lvl


Rabby

Pytanie

variables:
    {lvl::%player%} = 500
options:
    tag: &2GalacticWars
    chat: &5 Pkt %{lvl::%player%}% &8%colored display named of player% &8>> &7%message%

command /pkt [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&6>==========<{@tag}&6>==========<"
            send "&2/pkt pokaz &aPOKAZUJE TWOJE PUNKTY"
            send "&2/pkt wyczysc &aWYCZYSZCZA TWOJE PUNKTY"
            send "&2/pkt top &aPOKAZUJE TOP NAJLEPSZYCH GRACZY"
            stop
        if arg 1 is "pokaz":
            send "&6>==========<{@tag}&6>==========<"
            send "&cTwoje punkty to:"
            send "&4%{lvl::%player%}%"
            stop
        if arg 1 is "wyczysc":
            set {lvl::%player%} to 500
            send "&2Twoje punkty zostaly wyczyszczone!"

on chat:
    set "{_chat} to {@chat}"

on death of player:
    if attacker is player:
        add 1 to {lvl::%player%}
        send "&aWlasnie uzyskales &c1 &apunkt!"
        if victim is player:
            remove 1 from {lvl::%player%}
            send "&cWlasnie straciles punkt!"

Nie zwracajcie na nic inne uwagi :P

Zalezy mi bardzo na tym, że chat nie działa 

I chciałbym zapytac czm nie odejmuje tego jednego punktu jak pisze tam "if victim is player: remove 1 frp, {lvl::%player%}"

Prosze o szybka pomoc! Z gory dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, Ixidi napisał:

on chat:
	cancel event
	send "{@chat}" to all players

 

Teraz to nic na chacie sie nie pokazuje :/

EDYCJA: Wyskakuje bład:

'player' is not an item stack

EDYCJA2: Nadal nic @Ixidi

Edytowane przez Rabby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, bopke napisał:

Zamiast remove wpisz subtract.
A czat jak dobrze rozumiem oczekujesz tak:
 


on chat:
	cancel event
    send "{@chat}" to all players

 

Jesli chodzi o kod to samo :/ A co do "subtract" nadal nie odejmuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on death of player:
    if attacker is player:
        add 1 to {lvl::%attacker%}
        send "&aWlasnie uzyskales &c1 &apunkt!" to attacker
        substract 1 from {lvl::%victim%}
        send "&cWlasnie straciles punkt!" to victim

może tak?
Btw nie musisz sprawdzać warunku czy ofiara jest graczem bo masz to sprawdzone w pierwszej linijce ;)

Edytowane przez bopke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, bopke napisał:

on death of player:
    if attacker is player:
        add 1 to {lvl::%attacker%}
        send "&aWlasnie uzyskales &c1 &apunkt!" to attacker
        substract 1 from {lvl::%victim%}
        send "&cWlasnie straciles punkt!" to victim

może tak?
Btw nie musisz sprawdzać warunku czy ofiara jest graczem bo masz to sprawdzone w pierwszej linijce ;)

A z tym czatem pomożesz? @bopke

A co do kodu:

substract 1 from {lvl::%victim%} is not a boolean yes/no

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Problem tkwił w użyciu tagu, oraz niezależnie od tagu od użycia kombinacji znaków ">>" bez tego wszystko zaczęło działać prawidłowo. Nie mam pojęcia dlaczego, wołam kogoś mądrzejszego od siebie to może wyjaśni :P  @PoweredDragon
 

on chat:
    send "&5 Pkt %{lvl::%player%}% &8%colored display name of player% &8: &7%message%" to all players
    cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, bopke napisał:

Problem tkwił w użyciu tagu, oraz niezależnie od tagu od użycia kombinacji znaków ">>" bez tego wszystko zaczęło działać prawidłowo. Nie mam pojęcia dlaczego, wołam kogoś mądrzejszego od siebie to może wyjaśni :P  @PoweredDragon
 


on chat:
    send "&5 Pkt %{lvl::%player%}% &8%colored display name of player% &8: &7%message%" to all players
    cancel event

 

Dzięki @bopke! Teraz działa, a ten znak to byle co chciałem xd. A wiesz zrobic zeby ranga sie pokazywała? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie ma połączenia między pexem a skriptami. żeby to zrobić można się pokręcić chwilę wokół dodawania permisji do rang, ale to musiałbyś podać wszystkie rangi, w którym miejscu dokładnie ma się pojawić informacja o randze oraz ustalić hierarchię jej wyświetlania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, bopke napisał:

Nie ma połączenia między pexem a skriptami. żeby to zrobić można się pokręcić chwilę wokół dodawania permisji do rang, ale to musiałbyś podać wszystkie rangi, w którym miejscu dokładnie ma się pojawić informacja o randze oraz ustalić hierarchię jej wyświetlania.

Chodzi mi dokładnie o coś typu %player's rank% lub %rank of player%.

Kiedys ktos zrobil mi podobnego skrypta ale juz zerwalem z nim kontakt, ze byly rangi, a skrypta przypadkowo usunalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeśli chodzi o rangę, to dodatek SkActions dodaje %player's group% zaś umbaska %primary group of player%; %player's display name% zawiera prefix grupy, jak się usnie gracza, to tylko on zostanie; %prefix of player% też jest w którymś dodatku; wystarczy poszperać (w skunity pex/permission/group/prefix w wyszukiwarce i wszystko sie znajdzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...