Skocz do zawartości
  • 0

Enchant


Rabby
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
13 godzin temu, PoweredDragon napisał:
command /<nazwa>
    trigger:
        clear player's inventory
        give stick of unbreaking 3, fortune 3, efficiency 5 to player

 

A wiesz może jak to nazwać (tego patyka)

EDYCJA jakbyś mógł to podaj cały kod z tym nametsgiem 

 

Edytowane przez Rabby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (postacie.sk, line 8: trigger:')
[12:47:10] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (postacie.sk, line 9: clear player's inventory')
[12:47:10] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (postacie.sk, line 10: give nametag of unbreaking 3, fortune 3, efficiency 5 named "&2&lCleaming Quill" with lore "1 linijka opisu||2 linijka opisu||3 linijka opisu|| ..." to player')

Cos takiego sie pojawia

A z efektami np heal czy cos tego typu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Rabby napisał:

indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (postacie.sk, line 8: trigger:')
[12:47:10] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (postacie.sk, line 9: clear player's inventory')
[12:47:10] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (postacie.sk, line 10: give nametag of unbreaking 3, fortune 3, efficiency 5 named "&2&lCleaming Quill" with lore "1 linijka opisu||2 linijka opisu||3 linijka opisu|| ..." to player')

Cos takiego sie pojawia

A z efektami np heal czy cos tego typu.

zamień taby na spacje, albo odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /<nazwa>:
	trigger:
		set {_d} to difference between {lastUsedNazwa::%player%} and now
		{_d} < <czas oczekiwania np. 15 seconds, 3 minutes, etc.>:
			clear player's inventory
			give nametag of <enchanty po przecinku> named "nazwa" with lore "1 linijka opisu||2 linijka opisu||3 linijka opisu|| ..." to player
			heal player by <ilość serc>
			apply <efekt po angielsku> <poziom lub nic, jeśli pierwszy> to player for <czas>
			set {lastUsedNazwa::%player%} to now
		

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
26 minut temu, PoweredDragon napisał:
command /<nazwa>:
	trigger:
		set {_d} to difference between {lastUsedNazwa::%player%} and now
		{_d} < <czas oczekiwania np. 15 seconds, 3 minutes, etc.>:
			clear player's inventory
			give nametag of <enchanty po przecinku> named "nazwa" with lore "1 linijka opisu||2 linijka opisu||3 linijka opisu|| ..." to player
			heal player by <ilość serc>
			apply <efekt po angielsku> <poziom lub nic, jeśli pierwszy> to player for <czas>
			set {lastUsedNazwa::%player%} to now
		

 

Wszystko dziala ale lore juz nie :(

Wg nie dzialaja efekty w sumie to nic nie dziala

Edytowane przez Rabby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, PoweredDragon napisał:

Są jakieś błędy? Co dokładnie nie działa z lore?


A tak. Lore wymaga SkQuery

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - tutaj bd

Wiec tak: Nie działa nic, po dodaniu tego codu wg nie dostaje tego przedmiotu, nie dzialaja efekty ani nie healuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /<nazwa>:
 trigger:
  clear player's inventory
  give bow of unbreaking 10 power 5  named "&2&lCleaming Quill" to player
  heal player by 2
  apply slow to player for 3 seconds

Tak wygląda edycja koncowa, a w konsoli nie pojawialo się nic po prostu skrypt nie działał, lecz gdy reloadowalem skrypta nie zarzucono mi zadnych bledow.

Ten cod jest już po edycji tylko ten działa inne nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /<nazwa>:
 trigger:
  clear player's inventory
  give bow of unbreaking 10, power 5  named "&2&lCleaming Quill" to player
  heal player by 2
  apply slowness to player for 3 seconds

Skoro ten kod działa, a inne nie, to pokaż inne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /<nazwa>:
	trigger:
		set {_d} to difference between {lastUsedNazwa::%player%} and now
		{_d} >= 15 seconds:
			clear player's inventory
			give nametag of unbreaking 3 named "&aNametag" with lore "Ten nametag||Sluzy do nazywania" to player
			heal player by 2
			apply slowness 2 to player for 3 seconds
			set {lastUsedNazwa::%player%} to now
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, PoweredDragon napisał:
command /<nazwa>:
	trigger:
		set {_d} to difference between {lastUsedNazwa::%player%} and now
		{_d} >= 15 seconds:
			clear player's inventory
			give nametag of unbreaking 3 named "&aNametag" with lore "Ten nametag||Sluzy do nazywania" to player
			heal player by 2
			apply slowness 2 to player for 3 seconds
			set {lastUsedNazwa::%player%} to now

Problem jest jeden: Efekty maja dzialac na "nametag", a nie na player'a :) Inne wszystko dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, PoweredDragon napisał:

Jak efekty mają działac na nametag? Nie można go uleczyć/spowolnić k_k

Znaczy chodzi mi o np. łuk: Jego strzaly spowalniaja i CIEBIE healuja

EDYCJA: CIEBIE mam na mysli strzelającego nie przeciwnika, ofiare tylko CIEBIE 

Edytowane przez Rabby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...