Rabby 11 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 command /<nazwa> trigger: give player stick Wiec tak, chodzi mi zeby ten patyk byl zenchantowany ale niestety nie umiem tego zrobic. Rowniez chcialbym po wpisaniu tej komendy zeby graczowi sie ekwipunek wyczyscil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 command /<nazwa> trigger: clear player's inventory give stick of unbreaking 3, fortune 3, efficiency 5 to player Rabby 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 (edytowane) 13 godzin temu, PoweredDragon napisał: command /<nazwa> trigger: clear player's inventory give stick of unbreaking 3, fortune 3, efficiency 5 to player A wiesz może jak to nazwać (tego patyka) EDYCJA jakbyś mógł to podaj cały kod z tym nametsgiem Edytowane 30 kwietnia 2017 przez Rabby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 command /<nazwa> trigger: clear player's inventory give nametag of unbreaking 3, fortune 3, efficiency 5 named "nazwa" with lore "1 linijka opisu||2 linijka opisu||3 linijka opisu|| ..." to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (postacie.sk, line 8: trigger:') [12:47:10] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (postacie.sk, line 9: clear player's inventory') [12:47:10] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (postacie.sk, line 10: give nametag of unbreaking 3, fortune 3, efficiency 5 named "&2&lCleaming Quill" with lore "1 linijka opisu||2 linijka opisu||3 linijka opisu|| ..." to player') Cos takiego sie pojawia A z efektami np heal czy cos tego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 600 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 2 minuty temu, Rabby napisał: indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (postacie.sk, line 8: trigger:') [12:47:10] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (postacie.sk, line 9: clear player's inventory') [12:47:10] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 8 spaces (postacie.sk, line 10: give nametag of unbreaking 3, fortune 3, efficiency 5 named "&2&lCleaming Quill" with lore "1 linijka opisu||2 linijka opisu||3 linijka opisu|| ..." to player') Cos takiego sie pojawia A z efektami np heal czy cos tego typu. zamień taby na spacje, albo odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 Teraz, KrejzolekPRO napisał: zamień taby na spacje, albo odwrotnie. Juz dziala ale po prostu byl brak ":" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 command /<nazwa>: trigger: set {_d} to difference between {lastUsedNazwa::%player%} and now {_d} < <czas oczekiwania np. 15 seconds, 3 minutes, etc.>: clear player's inventory give nametag of <enchanty po przecinku> named "nazwa" with lore "1 linijka opisu||2 linijka opisu||3 linijka opisu|| ..." to player heal player by <ilość serc> apply <efekt po angielsku> <poziom lub nic, jeśli pierwszy> to player for <czas> set {lastUsedNazwa::%player%} to now Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 (edytowane) 26 minut temu, PoweredDragon napisał: command /<nazwa>: trigger: set {_d} to difference between {lastUsedNazwa::%player%} and now {_d} < <czas oczekiwania np. 15 seconds, 3 minutes, etc.>: clear player's inventory give nametag of <enchanty po przecinku> named "nazwa" with lore "1 linijka opisu||2 linijka opisu||3 linijka opisu|| ..." to player heal player by <ilość serc> apply <efekt po angielsku> <poziom lub nic, jeśli pierwszy> to player for <czas> set {lastUsedNazwa::%player%} to now Wszystko dziala ale lore juz nie Wg nie dzialaja efekty w sumie to nic nie dziala Edytowane 30 kwietnia 2017 przez Rabby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 Są jakieś błędy? Co dokładnie nie działa z lore? A tak. Lore wymaga SkQuery republicansensei.com - tutaj bd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 5 minut temu, PoweredDragon napisał: Są jakieś błędy? Co dokładnie nie działa z lore? A tak. Lore wymaga SkQuery republicansensei.com - tutaj bd Wiec tak: Nie działa nic, po dodaniu tego codu wg nie dostaje tego przedmiotu, nie dzialaja efekty ani nie healuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 Pokaż jak edytowałeś błąd i pokaż błędy z konsoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 command /<nazwa>: trigger: clear player's inventory give bow of unbreaking 10 power 5 named "&2&lCleaming Quill" to player heal player by 2 apply slow to player for 3 seconds Tak wygląda edycja koncowa, a w konsoli nie pojawialo się nic po prostu skrypt nie działał, lecz gdy reloadowalem skrypta nie zarzucono mi zadnych bledow. Ten cod jest już po edycji tylko ten działa inne nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 command /<nazwa>: trigger: clear player's inventory give bow of unbreaking 10, power 5 named "&2&lCleaming Quill" to player heal player by 2 apply slowness to player for 3 seconds Skoro ten kod działa, a inne nie, to pokaż inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 39 minut temu, Rabby napisał: Inne mam na mysli te twoje ostatnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 A tak. Znak nierówności zmień z < na >= Bo teraz zrobione jest tak, że np. cooldown 3 sekundy, to po 3 nie można już używać XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 6 minut temu, PoweredDragon napisał: A tak. Znak nierówności zmień z < na >= Bo teraz zrobione jest tak, że np. cooldown 3 sekundy, to po 3 nie można już używać XD Teraz juz wg ta komenda nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 command /<nazwa>: trigger: set {_d} to difference between {lastUsedNazwa::%player%} and now {_d} >= 15 seconds: clear player's inventory give nametag of unbreaking 3 named "&aNametag" with lore "Ten nametag||Sluzy do nazywania" to player heal player by 2 apply slowness 2 to player for 3 seconds set {lastUsedNazwa::%player%} to now Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 Godzinę temu, PoweredDragon napisał: command /<nazwa>: trigger: set {_d} to difference between {lastUsedNazwa::%player%} and now {_d} >= 15 seconds: clear player's inventory give nametag of unbreaking 3 named "&aNametag" with lore "Ten nametag||Sluzy do nazywania" to player heal player by 2 apply slowness 2 to player for 3 seconds set {lastUsedNazwa::%player%} to now Problem jest jeden: Efekty maja dzialac na "nametag", a nie na player'a Inne wszystko dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 Jak efekty mają działac na nametag? Nie można go uleczyć/spowolnić k_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, PoweredDragon napisał: Jak efekty mają działac na nametag? Nie można go uleczyć/spowolnić k_k Znaczy chodzi mi o np. łuk: Jego strzaly spowalniaja i CIEBIE healuja EDYCJA: CIEBIE mam na mysli strzelającego nie przeciwnika, ofiare tylko CIEBIE Edytowane 30 kwietnia 2017 przez Rabby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Rabby 11
command /<nazwa>
trigger:
give player stick
Wiec tak, chodzi mi zeby ten patyk byl zenchantowany ale niestety nie umiem tego zrobic. Rowniez chcialbym po wpisaniu tej komendy zeby graczowi sie ekwipunek wyczyscil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
26
24
1
1
Popularne dni
30 Kwi
50
29 Kwi
2
Top użytkownicy dla tego pytania
Rabby 26 odpowiedzi
PoweredDragon 24 odpowiedzi
Oedeopol 1 odpowiedź
KrejzolekPRO 1 odpowiedź
Popularne dni
30 Kwi 2017
50 odpowiedzi
29 Kwi 2017
2 odpowiedzi
Popularne posty
PoweredDragon
command /<nazwa> trigger: clear player's inventory give stick of unbreaking 3, fortune 3, efficiency 5 to player
Oedeopol
Może chodzi mu o to żeby nametag uleczal gracza?
51 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi