Skocz do zawartości

PoweredDragon, czyli Smok Zasilany chęcią pomocy

PoweredDragon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Kwiecień zbliża się ku końcowi i pewnie niedługo zacznie się nowy nabór, w którym chcę wziąć udział. 

Ale po kolei - Jestem Patryk, mam 17 lat i bogatą gamę zainteresowań wariujących pomiędzy przedmiotami powszechnie nazywanymi ścisłymi, a tymi humanistycznymi (o czym można przekonać się chociażby na blogu). Jednocześnie studiuję i chodzę do liceum (a raczej idę tokiem studenckim, żeby zmniejszyć sobie ilość pracy na studiach, tj. już w liceum zdaję ze dwa kolokwia i bd miał je z głowy :P)

Motywuję to przede wszystkim faktem, żę większość z Was kojarzy mnie już dosyć dobrze. Nie dyskryminuję nikogo za to, że pisze gorzej czy lepiej; mam sporo cierpliwości i masę chęci do zmian/pomocy (a także pełno pomysłów). Jestem też szczery i, bardzo często, bezpośredni (wystarczy spojrzeć temat niżej xd). Warto dodać też, że w zarządzaniu mam doświadczenie; administrowałem kilka serwerów minecraft, administrowałem to forum, byłem tu moderatorem globalnym, lokalnym; znam potrzeby użytkowników, bo dużo czasu byłem nim samym (warto dodać, że jestem jednym z 'najstarszych' użytkowników forum, gdyż, nie wliczając kilku przerw, jestem tu prawie od samego początku). Uważam, że mając te dwa głosy mógłbym coś zdziałać (szczególnie biorąc pod uwagę ilość pracy, jaką trzeba włożyć w niektóre sprawy). Tak że tego: Zachęcam do głosowania na mnie!

EDIT:
Pozwolę sobie dodać, że na forum i discordzie jestem dostępny prawie cały czas w różnych ramach godzinowych zależnych od dnia tygodnia. Wysoka frekwencjato ważna zaleta :v

PS. Zasilane smoki są na wymarciu, a zarząd jest pod ochroną. Ratujcie przed wyginięciem [*] <3  

• Norbi zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.