IprOseK 10 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 Witam napisze ktos skrypt na guardiany . Czyli ktos kupi na tabliczce za 100000$ guardiana , ktory robi to ze nie wypadaja nam 1 razowo itemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kurotsuwa 149 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 Temat został przeniesiony z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 Że co? Czyli, że jeżeli zginiemy, ale mamy kupionego guardiana to itemy zostaną nam w ekwipunku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 29 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2017 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Oskar1234 3 Opublikowano 4 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2017 Coś z zasadą na singlu /gamerule keepinventory true ale nie wiem jak to przerobić na pojedynczego gracza. Po śmierci tworzyć NPC co teleportuje wszystkie jego itemy w 1 miejsce po czym kiedy gracz się pojawi ponownie to NPC teleportuje do niego wszystkie itemy i zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 on rightclick on sign: line 1 of the clicked block is "Guardian": line 2 of the clicked block is "Cena: 100000$": line 3 of the clicked block is "zachowuje itemy": line 4 of the clicked block is "po smierci": if balance of player >= 100000: remove 100000 from balance of player add 1 to {Guardian::%player%} send "&ekupiłeś Guardiana za &2&l100000$" else: send "&4&lBlad:&cNie masz &2&l100000$" on death: if {Guardian::%victim%} is not set: set {Guardian::%victim%} to 0 if {Guardian::%victim%} >= 1: remove 1 from {Guardian::%victim%} set {drop::%victim%} to serialized inventory of player clear drops on respawn: if {drop::%player%} is set: wait 1 tick spawn a villager at location of player set name of last spawned entity to "&4&lGuardian gracza: &e&l%player%" set {_} to last spawned entity restore inventory of player from {drop::%player%} clear {drop::%player%} send "&eUratowalem twoje itemki~Guardian pozostało %{Guardian::%player%}% uzyc" wait 5 seconds kill {_} zamiast guardiana zrobiłem villagera bo niemam takiego silnika aby testować z guardianami (1.7.2) ale wszystko działa tylko zbroi nie zapisuje ale to wystarczy dodać w on death set {helm::%victim%} to helmet of victim i tak z klatą spodniami i butami i przy respawn equip player with {helm::%victim%} parsed as item Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#3468 229 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 (edytowane) @kaol48s chyba troszke go nie zrozumiales ja pozwole sobie tutaj wstawic swoj skrypt , ktory pisalem juz dawno temu Spoiler variables: {guardian::%player%} = 0 on rightclick on sign: if line 1 of event-block is "&1[Guardian]": if line 2 of event-block is "MAGICZNE BOSKIE": if line 3 of event-block is "BOGOSLAWIENSTWO": if line 4 of event-block is "$100000": if player's money is more than or equal to 100000: add 1 to {guardian::%player%} remove 100000 from player's money send "&6[SignShop] &fYou paid &a$100000&f for 1 additional Guardians(s)! You now have %{guardian::%player%}% Guardian(s)." else: send "&6[SignShop] &fYou don't have &a$100000 &fto pay" on death of player: if {guardian::%victim%} is not 0: set {loot::%victim%} to location at (victim's x-coordinate, 254, victim's z-coordinate) set {loot2::%victim%} to location at (victim's x-coordinate+1, 254, victim's z-coordinate) set block at {loot::%victim%} to chest set block at {loot2::%victim%} to chest add drops to block at {loot::%victim%} clear drops on respawn: if {guardian::%player%} is not 0: wait a second send "&6[SignShop] &fYou have 1 Guardian(s) left!" add all items in inventory of block at {loot::%player%} to player's inventory clear inventory of block at {loot::%player%} set block at {loot::%player%} to air set block at {loot2::%player%} to air clear {loot::%player%} clear {loot2::%player%} remove 1 from {guardian::%player%} on respawn: if {guardian::%player%} is 0: Send "&6[SignShop] &fYou don`t have any more Guardians, your inventory was not saved!" Identyczny jak na starym craftboard ;D Edytowane 5 maja 2017 przez Sewer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
IprOseK 10
Witam napisze ktos skrypt na guardiany . Czyli ktos kupi na tabliczce za 100000$ guardiana , ktory robi to ze nie wypadaja nam 1 razowo itemy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi