Skocz do zawartości
  • 0

teleportacja


sworip
 Udostępnij

Pytanie

Witam! Jeden z arg nie chce mi działać i nwm czm :/

Od razu mówię że teleportacja do depotów działa :P

kod: 

if arg 1 is "home" or "h":
			if {rogunci.%player%} is true:
				if {despoci.%player%} is false:
					if {gildia.%player%} is true:
						teleport player to {gildia.rogunci}
						stop
			if {rogunci.%player%} is false:
				if {despoci.%player%} is true:
					if {gildia.%player%} is true:
						teleport player to {gildia.despoci}
						stop

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
21 minut temu, sworip napisał:

po co cały kod? Nie ma takiej potrzeby ponieważ cały problem tkwi w tych linijach a nie ma żadnych errorów

Nie wiesz czy problem tkwi w tych linijkach. Wiesz tylko, że te linijki nie działają, co może być wynikiem jakiejś gafy popełnionej wcześniej. Podanie kodu nie poskutkuje niczym złym (nikomu nie zależy na twoim skrypcie do kradzieży, z resztą wiadomo będzie, czy ukradzione, czy nie), a ułatwi pomoc :v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@PoweredDragon dziki i maszs plusika odemnie a co do tematu chcesz np przykład czm coś może nie działać? mogłeś w command /koemnda dać zamast [<text>] np [<integer>] itd a jak chcesz realny przykład że skript nie zawsze da ci poprawne dane to masz:

gdy wpiszemy:

format slot 0 with stone named "test dla niedowiarków" with lore "serio!!" to close then run "koemda 1233 1233"

to wtedy pokaże nam error z:

run "koemda 1233 1233" is not a text

a problem tkwi w of player

czyli powinno być:

format slot 0 of player with stone named "test dla niedowiarków" with lore "serio!!" to close then run "koemda 1233 1233"

a error w skript pokazuje co innego więc łaskawie podaj bo  z tego że nie potrafisz testować wynika że ten skript nie jest zbyt skomplikowany (jeśli ty go pisałeś) i prawie każdy z tego forum napisałby taki w 10 minut pamiętaj my chcemy pomóc a nie kraść!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 29.04.2017 o 21:33, kaol48s napisał:

@PoweredDragon dziki i maszs plusika odemnie a co do tematu chcesz np przykład czm coś może nie działać? mogłeś w command /koemnda dać zamast [<text>] np [<integer>] itd a jak chcesz realny przykład że skript nie zawsze da ci poprawne dane to masz:

gdy wpiszemy:

format slot 0 with stone named "test dla niedowiarków" with lore "serio!!" to close then run "koemda 1233 1233"

to wtedy pokaże nam error z:

run "koemda 1233 1233" is not a text

a problem tkwi w of player

czyli powinno być:

format slot 0 of player with stone named "test dla niedowiarków" with lore "serio!!" to close then run "koemda 1233 1233"

a error w skript pokazuje co innego więc łaskawie podaj bo  z tego że nie potrafisz testować wynika że ten skript nie jest zbyt skomplikowany (jeśli ty go pisałeś) i prawie każdy z tego forum napisałby taki w 10 minut pamiętaj my chcemy pomóc a nie kraść!!!!

Nie jestem aż taki głupi że nwm na czym polegają errory w sk napisałem to po to żeby nie było pytań typu "a masz jakieś errory?" lub "jakie są errory" co do kodu jeszcze spróbuje poprawić jak nie dam rady to udostępnię cały kod pod tematem aby każdy mógł go sobie zobaczyć i poszukać errorów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...