lizz0r 2 Opublikowano 25 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2017 Jest możliwość zrobienia efektu protection w skrypcie ? Bo nie chcę żeby mi się zbroje świeciły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 25 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2017 on damage: set {_EPF} to 0 loop 4 times: lore of victim's helmet is "&aProtection %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's leggings is "&aProtection %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's chestplate is "&aProtection %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's boots is "&aProtection %loop-number%": add loop-number to {_EPF} damage cause is fall: lore of victim's boots is "&aFeather Falling %loop-number%": add loop-number to {_EPF} set damage to damage * (1 - {_EPF}/25) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lizz0r 2 Opublikowano 25 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2017 @PoweredDragon Mogłbyś mi zrobić przykład na 2 itemy? Hełm o nazwie "Hełm" z lore "Obrona: 1" daje obrone 1, klata "Klata" z lore "Obrona: 20" daje obrone 20 resztę ogarnę sam. ( oczywiście itemy nie mają się świecić ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 25 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2017 Zrobiłem ogólnie. Jeśli całym opisem przedmiotu jest Obrona 1 to przedmiot daje obronę 1, jeśli jest 2 to daje 2, i tak do 4 Jeśli chcesz więcej, to musisz mi powiedzieć, będę musiał to zmeinić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lizz0r 2 Opublikowano 25 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2017 @PoweredDragon Zrobiłem takie coś i nie działa, dobrze zrobiłem ? on damage: set {_EPF} to 0 loop 4 times: lore of victim's helmet is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's leggings is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's chestplate is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's boots is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} set damage to damage * (1 - {_EPF}/25) command /helm: trigger: give diamond helmet named "Elo" with lore "&4Obrona 18" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 26 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 kwietnia 2017 Tak, dobrze zrobiłeś. Ten hełm powinien działać jak hełm z prot 18 Tylko trzeba lekko zmodyfikować przelicznik, bo prot 18 nie jest uwzględniony w skrypcie pierwotnym on damage: set {_EPF} to 0 loop 20 times: lore of victim's helmet is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's leggings is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's chestplate is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's boots is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} set damage to damage * (1 - {_EPF}/100) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lizz0r 2 Opublikowano 27 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2017 @PoweredDragon jak mam założony hełm to zadaje 2 serca, i jak nie mam to też więc nie działa ;c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 27 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2017 on damage: set {_EPF} to 0 loop 20 times: lore of victim's helmet is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's leggings is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's chestplate is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's boots is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} {_EPF} < 20: set damage to damage * (1 - {_EPF}/25) stop {_EPF} < 40: set damage to damage * (1 - {_EPF}/50) stop {_EPF} < 60: set damage to damage * (1 - {_EPF}/75) stop {_EPF} < 80: set damage to damage * (1 - {_EPF}/100) stop Teraz spróbuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lizz0r 2 Opublikowano 27 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2017 @PoweredDragon Normalnie 3,5 , z hełmem ochrona 18 - 3 serca, gdy założe normalny hełm ochrone 18 z komendy to tylko 0.5 więc coś nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 27 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2017 Obstawiam, że wziąłeś starszy kod, który był źle zrobiony. Wyżej jest poprawiony, który powinien działać już dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lizz0r 2 Opublikowano 27 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2017 @PoweredDragon Wziałem ten najnowszy kod co wysłałeś, nadal to samo 3,5 serca z hełmem 3, raczej protection 18 tak nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 27 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2017 Wszedłem na wiki, żeby sprawdzić przelicznik; wynika z tego, że: Using this method, a player could give themselves, for example, a full set of diamond armor with a Protection V enchantment on every piece. Following the algorithm above, we find that, since Protection V has an EPF of 5, the armor will exactly reach the maximum EPF of 20 for all types of damage. Any higher Protection enchantments could be used to allow the cap to be reached with only one enchantment, rather than having a full set of enchanted armor, but would be wasted if all pieces shared the same level enchantment. Czyli, że jeśli nakładamy na cały set proection > 5, to nic to nie zmieni, bo i tak już osiągniemy max redukcji obrażeń Czyli ten skrypt: on damage: set {_EPF} to 0 loop 20 times: lore of victim's helmet is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's leggings is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's chestplate is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's boots is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} {_EPF} <= 20: set damage to damage*(1 - {_EPF}/25) stop set damage to damage*0.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lizz0r 2 Opublikowano 27 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2017 (edytowane) @PoweredDragon Nadal prot 18 i 3 serca wali, ale wezme helm prot 5 i wali 2,5 serca. Czyli nie da rady zrobić powyżej prot 5 ? Edytowane 27 kwietnia 2017 przez lizz0r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 27 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2017 Dać radę da, gdzieś jest błąd, którego w kodzie nie ma k_k on damage: set {_EPF} to 0 loop 20 times: lore of victim's helmet is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's leggings is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's chestplate is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's boots is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} loop 4 times: set {_Q::%loop-number%} to {_EPF}/25 set {_Q::%loop-number%} to {_Q::%loop-number%}/loop-number set {_Q::%loop-number%} to 1-{_Q::%loop-number%} set {_eEPF} to 20*loop-number {_EPF} < {_eEPF}: set damage to damage * {_Q::%loop-number%} stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lizz0r 2 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2017 (edytowane) @PoweredDragon Błędy: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 28 kwietnia 2017 przez lizz0r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2017 on damage: set {_EPF} to 0 loop 20 times: lore of victim's helmet is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's leggings is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's chestplate is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} lore of victim's boots is "&4Obrona %loop-number%": add loop-number to {_EPF} loop 4 times: set {_Q::%loop-number%} to {_EPF}/25 set {_Q::%loop-number%} to {_Q::%loop-number%}/loop-number set {_Q::%loop-number%} to 1-{_Q::%loop-number%} set {_eEPF} to 20*loop-number {_EPF} < {_eEPF}: set damage to damage * {_Q::%loop-number%} stop lizz0r 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kurotsuwa 149 Opublikowano 28 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2017 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
lizz0r 2
Jest możliwość zrobienia efektu protection w skrypcie ? Bo nie chcę żeby mi się zbroje świeciły.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi