Skocz do zawartości
  • 0

Lvl Na Chat


Aim0w0w

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

variables:    {lvl.%player%} = 0on death:    victim is player:        attacker is player:            add 1 to {lvl.%player%} on chat:    cancel event    send "[&a%{lvl.%player%}% LVL] %player's displayname%: &b%message%"
W on death powinno być attacker zamiast player w zmiennej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Chodzi oto ze kopie cobla i za diaxy itd dostaje pkt itak dalej

to jest za bardzo rozbudowany skrypt aby ktos ci taki zrobil :) Tak wgl nawet nie wyjasniles o co Ci dokladnie chodzi ,, Chodzi oto ze kopie cobla i za diaxy itd dostaje pkt itak dalej" Tak dla ciekawskich: Chodzilo mu o to, ze jak dropnie np Diament to gracz dostaje losowa ilosc punktow od 5-20, a aby miec kolejny lvl na chacie potrzeba np 200pkt i im wiekszy LvL tym wiecej punktow potrzeba. Tak nie bylo mozna ? tylko dodac wiecej informacji o dropie z kazdej rudy ? ;DD

Edytowane przez xNawi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

to jest za bardzo rozbudowany skrypt aby ktos ci taki zrobil :) Tak wgl nawet nie wyjasniles o co Ci dokladnie chodzi ,, Chodzi oto ze kopie cobla i za diaxy itd dostaje pkt itak dalej" Tak dla ciekawskich: Chodzilo mu o to, ze jak dropnie np Diament to gracz dostaje losowa ilosc punktow od 5-20, a aby miec kolejny lvl na chacie potrzeba np 200pkt i im wiekszy LvL tym wiecej punktow potrzeba. Tak nie bylo mozna ? tylko dodac wiecej informacji o dropie z kazdej rudy ? ;DD

To zalezy. Jezeli uzywa skryptu na drop to zrobienie czegos takiego bd latwe, ale jesli takowego nie ma to nie sadze zeby sie dalo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...