Skocz do zawartości
  • 0

every 1 real second:


MrSzescianPL
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@KrejzolekPRO Ten kod, będzie powodował większe lagi niż every 1 second. Zapytasz czemu? Otóż temu, że pętla while działa co 1 tick :P

A jeżeli chcesz czyścić zmienne, to raczej odradzałbym twój kod i zamontować periodicala, ponieważ co sekundę mniej ramu zeżre niż co 1 tick :D

 

//W sumie pętle bardziej działają na procesor 

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
48 minut temu, knugi napisał:

@KrejzolekPRO Ten kod, będzie powodował większe lagi niż every 1 second. Zapytasz czemu? Otóż temu, że pętla while działa co 1 tick :P

A jeżeli chcesz czyścić zmienne, to raczej odradzałbym twój kod i zamontować periodicala, ponieważ co sekundę mniej ramu zeżre niż co 1 tick :D

 

//W sumie pętle bardziej działają na procesor 

Czyli to się nie powtórzy dopóki wcześniejszy kod się nie wykona? Bo jak by tak było to można tak zrobić:

while player is online:
	wait 1 seconds
	[kod...]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@KrejzolekPRO mniej więcej tak, ale to i tak będzie lagować przykład? Proszę bardzo

Masz 10 graczy, dla każdego gracza z osobna idzie pętla while - obciąża bardzo nie?

 

a every 1 second masz tylko jeden który wykonuje co chcesz :) Proste i logiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...