MrSzescianPL 5 Opublikowano 25 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 Można napisać "every 1 real second:"? Czy nie da się tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mkmess91 40 Opublikowano 25 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 można, lecz po co? nie lepiej "every 1 second:"? obydwa "*' działają na tej samej zasadzie .. Ponury 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 27 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2017 every 1 seconds daje ten sam efekt ALE pomyśl dobrze czy chcesz mieć coś z tym eventem, potężnie laguje serwer ponieważ co 1 sekundę wykonuje się jakiś kod MrSzescianPL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 foxeik 13 Opublikowano 27 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2017 @JPablo sprawdziliście czy to naprawdę wpływa na cokolwiek na serwerze? np. zróbcie 100 skryptów które co sekundę bedą czyścić np zmienne, czy to naprawdę cos robi, bo wyglada mi to na taki micik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 28 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2017 Zamiast every polecam kod @Quaczi: on join: while player is online: [kod...] Kod działa na zasadzie "dopóki gracz jest aktywny". _AvaX_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 28 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2017 (edytowane) @KrejzolekPRO Ten kod, będzie powodował większe lagi niż every 1 second. Zapytasz czemu? Otóż temu, że pętla while działa co 1 tick A jeżeli chcesz czyścić zmienne, to raczej odradzałbym twój kod i zamontować periodicala, ponieważ co sekundę mniej ramu zeżre niż co 1 tick //W sumie pętle bardziej działają na procesor Edytowane 28 lutego 2017 przez knugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 28 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2017 48 minut temu, knugi napisał: @KrejzolekPRO Ten kod, będzie powodował większe lagi niż every 1 second. Zapytasz czemu? Otóż temu, że pętla while działa co 1 tick A jeżeli chcesz czyścić zmienne, to raczej odradzałbym twój kod i zamontować periodicala, ponieważ co sekundę mniej ramu zeżre niż co 1 tick //W sumie pętle bardziej działają na procesor Czyli to się nie powtórzy dopóki wcześniejszy kod się nie wykona? Bo jak by tak było to można tak zrobić: while player is online: wait 1 seconds [kod...] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrSzescianPL 5 Opublikowano 28 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2017 Do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 28 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2017 @KrejzolekPRO mniej więcej tak, ale to i tak będzie lagować przykład? Proszę bardzo Masz 10 graczy, dla każdego gracza z osobna idzie pętla while - obciąża bardzo nie? a every 1 second masz tylko jeden który wykonuje co chcesz Proste i logiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xVendrome 246 Opublikowano 1 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 marca 2017 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MrSzescianPL 5
Można napisać "every 1 real second:"? Czy nie da się tak?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi