Skocz do zawartości
  • 0

Niesamowite Przedmioty


Wojtas532
 Udostępnij

Pytanie

Napisze mi ktoś skrypt, że gdy gracz podniesie blok diamentu pojawia się na czacie komunikat ,,Gracz znalazl NIESAMOWITY przedmiot" i dostaje jakiś item np szansa 25% na drop helmu 25% na napiersnik 25% na spodnie i 25% na buty??? i ze z kazdego typu potworka wypada lepszy item 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on pick up:
	if event-item is diamond block:
		cancel event
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		add 1 diamond helmet to player's inventory
		send "Gracz %player% znalazl niesamowity przedmiot!" to all players
		

Nietestowane, powinno działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, Krzychu2016 napisał:
on pick up:
	if event-item is diamond block:
		cancel event
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		add 1 diamond helmet to player's inventory
		send "Gracz %player% znalazl niesamowity przedmiot!" to all players
		

Nietestowane, powinno działać

Tylko że jest problem, że diament nie znika a ta wiadomość pojawia się cały czas i gracz CAŁY CZAS dostaje owy itemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on pick up:
	if event-item is diamond block:
		cancel event
		set event-item to air
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		add 1 diamond helmet to player's inventory
		send "Gracz %player% znalazl niesamowity przedmiot!" to all players

A teraz ? :)
Jak pomogłem to możesz dać (+) :) A jak nie pomogłem to też daj (+) XD
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on pick up:
	if event-item is diamond block:
		cancel event
		remove event-item
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		add 1 diamond helmet to player's inventory
		send "Gracz %player% znalazl niesamowity przedmiot!" to all players

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 29.01.2017 o 12:23, Krzychu2016 napisał:
on pick up:
	if event-item is diamond block:
		cancel event
		remove event-item
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		chance of 25%:
			add 1 diamond helmet to player's inventory
			stop
		add 1 diamond helmet to player's inventory
		send "Gracz %player% znalazl niesamowity przedmiot!" to all players

 

Nie działa ;v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia Tuesday, January 31, 2017 o 16:13, Crystal_PL napisał:

To może podaj błędy... Ludzie nosz nauczcie się, że jak są błędy to się je podaje

Tylko że jest succesfully reloading czy cos

 

Dobra jednak jest jakis event-item stack can't be set to anything

//Łącze ~Ixidi
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie używaj podnoszenia... A niszczenia, postawisz blok (tak samo jak trawę) i jak ktoś go zniszczy dostanie nagrodę jest jeden event który ma początek i koniec jasno określony i nie będzie pętli nagród

 

on break of diamond block:

           cancel event              #Nie dropnie bloku diamentu po zniszczeniu bo znów się on pojawi

          set event-block to air  #Usunie blok zamieniając go w  powietrze

           broadcast "Gracz %player% znalazł niesamowity przedmiot"

           chance of 25%:

                      drop 1 diamond at event-block

         ...

Edytowane przez JPablo
błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 3.02.2017 o 00:48, JPablo napisał:

Nie używaj podnoszenia... A niszczenia, postawisz blok (tak samo jak trawę) i jak ktoś go zniszczy dostanie nagrodę jest jeden event który ma początek i koniec jasno określony i nie będzie pętli nagród

 

on break of diamond block:

           cancel event              #Nie dropnie bloku diamentu po zniszczeniu bo znów się on pojawi

          set event-block to air  #Usunie blok zamieniając go w  powietrze

           broadcast "Gracz %player% znalazł niesamowity przedmiot"

           chance of 25%:

                      drop 1 diamond at event-block

         ...

Ale chodzi mi, że gdy z potworka dropnie blok diamentu gracz gdy to podniesie dostaje owy itemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...