Skocz do zawartości
  • 0

Błąd W Gui


Nieaktywny
 Udostępnij

Pytanie

Spoiler

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Link do kodu w spoilerze

A ten spoiler nisko to error który wyskakuje:

Spoiler

ERROR]: '"%{opis%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%||&cCena: %{cena%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%" to close' is not a text (Targ.sk, line 44: format slot %{_targsloty::%player%}-1% of player with %{item%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}% named "%{nazwa%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%" with lore "%{opis%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%||&cCena: %{cena%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%" to close')

Taki tam mały drobny błąd do drobnego kodu na targi jak na iq (Mały kodzik ale tydzień go robię xD)

Czemu wyskakuje taki błąd. Może ktoś ma oko dobre i dostrzeże. Liczę na szybką pomoc. (Której prawie nigdy tu nie uzyskałem :()

^_^ Daje Lajka + NAJ! (To tylko fragment kodu na którym występuje błąd) (Usuwałem fragmenty kodu (w tej linijce) i ciągle był błąd ~ może ktoś coś zauważy)

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
format slot {_targsloty::%player%}-1 of player with {item%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%} named "%{nazwa%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%" with lore "%{opis%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%||&cCena: %{cena%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%" to close

ew: jak masz format slot to daj

set {_x} to {_targsloty::%player%}-1
i format slot {_x} [...]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 minuty temu, xN0MANDx napisał:

testowałem już to dawno wpisałem format slot 4 [...] i błąd był nadal

a spróbuj z:

set {_y} to {_targsloty::%player%}-1
set slot {_y} of player's current inventory to {item%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%} named "%{nazwa%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%" with lore "%{opis%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%||&cCena: %{cena%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 godzin temu, KrejzolekPRO napisał:

a spróbuj z:

set {_y} to {_targsloty::%player%}-1
set slot {_y} of player's current inventory to {item%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%} named "%{nazwa%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%" with lore "%{opis%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%||&cCena: %{cena%{_targsloty::%player%}%::targ::%player%}%"

 

To ma być targ (kliknięcie na item=komenda) a nie dawanie przedmiotów ;x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, xN0MANDx napisał:

To ma być targ (kliknięcie na item=komenda) a nie dawanie przedmiotów ;x

no tak i potem przy evencie on inventory click sprawdzasz ktory to jest slot (if slot is x) i jedziesz

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, KrejzolekPRO napisał:

no tak i potem przy evencie on inventory click sprawdzasz ktory to jest slot (if slot is x) i jedziesz

Wole po swojemu po co narażać grę na bugi. Zostańmy przy format slot...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Spoiler
command /test:
	trigger:
		set {_slot} to 5
		set {item%{_slot}%::targ::%player%} to player's tool
		open chest with 3 rows to player
		wait 5 ticks
		format slot {_slot} -1 of player with {item%{_slot}%::targ::%player%} named "%{nazwa%{_slot}%::targ::%player%}%" with lore "%{opis%{_slot}%::targ::%player%}%||&cCena: %{cena%{_slot}%::targ::%player%}%" to close

 

Testowane,działa
Do zmiennej {_slot} nie trzeba gracza ponieważ to zmienna nietrwała tzn. w innej komendzie jej nie ma, jest jedna na wykonanie komendy.
Sprawdź czy na pewno  {item%{_slot}%::targ::%player%} jest zapisana jako przedmiot, jeżeli nie to spróbuj tak:
 

command /test2:
	trigger:
		set {_slot} to 5
		set {item%{_slot}%::targ::%player%} to "%player's tool%"
		open chest with 3 rows to player
		wait 5 ticks
		format slot {_slot} -1 of player with ({item%{_slot}%::targ::%player%} parsed as itemtype) named "%{nazwa%{_slot}%::targ::%player%}%" with lore "%{opis%{_slot}%::targ::%player%}%||&cCena: %{cena%{_slot}%::targ::%player%}%" to close

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, Quaczi napisał:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

command /test:
	trigger:
		set {_slot} to 5
		set {item%{_slot}%::targ::%player%} to player's tool
		open chest with 3 rows to player
		wait 5 ticks
		format slot {_slot} -1 of player with {item%{_slot}%::targ::%player%} named "%{nazwa%{_slot}%::targ::%player%}%" with lore "%{opis%{_slot}%::targ::%player%}%||&cCena: %{cena%{_slot}%::targ::%player%}%" to close

 

Testowane,działa
Do zmiennej {_slot} nie trzeba gracza ponieważ to zmienna nietrwała tzn. w innej komendzie jej nie ma, jest jedna na wykonanie komendy.
Sprawdź czy na pewno  {item%{_slot}%::targ::%player%} jest zapisana jako przedmiot, jeżeli nie to spróbuj tak:
 

command /test2:
	trigger:
		set {_slot} to 5
		set {item%{_slot}%::targ::%player%} to "%player's tool%"
		open chest with 3 rows to player
		wait 5 ticks
		format slot {_slot} -1 of player with ({item%{_slot}%::targ::%player%} parsed as itemtype) named "%{nazwa%{_slot}%::targ::%player%}%" with lore "%{opis%{_slot}%::targ::%player%}%||&cCena: %{cena%{_slot}%::targ::%player%}%" to close

 

Thx! Wystarczyło właśnie ustawić set {_slot} to {_targsloty::%player%} bo zmienna czasowa bugowała się gdy był w niej gracz (normalnie mi zawsze działało np w moich skryptach i minigry. Ale w gui widać że się buguje) PS: każdą zmienną dopasowywałem do lore itemu dawno (oczywiste ,żeby to działało).

Tak czy owak łap lajka i naj za podsunięcie pomysłu z zmienną.

#DO ZAMKNIĘCIA

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...