Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie

Użytkownik

 

Chodzi mi mniej więcej o to by gracz wpisując dwa argumenty id przedmiotu i ilość mógł dostać właśnie taką ilość tego przedmiotu

zrobiłem coś takiego ale to nie działa:

command /daj [<integer>] [<integer>]: 
    trigger:
        give arg 2 arg 3 to player-arg

ale to nie działa :(

Edytowane przez mariusz66071

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

Bo skąd Skript ma wiedzieć, że argument 2 to jakiś przedmiot? Równie dobrze argumentem może być gracz, efekt, tekst i wiele innych. Poza tym, nie ma sensu robić komendy /daj, skoro domyślnie Minecraft posiada /give - ewentualnie możesz spróbować z aliases, lub:

command /daj [<item>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "/daj <przedmiot>" to player
		else:
			give arg 1 to player

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×