mariusz66071 0 Opublikowano 19 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 listopada 2016 (edytowane) Chodzi mi mniej więcej o to by gracz wpisując dwa argumenty id przedmiotu i ilość mógł dostać właśnie taką ilość tego przedmiotu zrobiłem coś takiego ale to nie działa: command /daj [<integer>] [<integer>]: trigger: give arg 2 arg 3 to player-arg ale to nie działa Edytowane 19 listopada 2016 przez mariusz66071 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ICD10 44 Opublikowano 19 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 listopada 2016 Bo skąd Skript ma wiedzieć, że argument 2 to jakiś przedmiot? Równie dobrze argumentem może być gracz, efekt, tekst i wiele innych. Poza tym, nie ma sensu robić komendy /daj, skoro domyślnie Minecraft posiada /give - ewentualnie możesz spróbować z aliases, lub: command /daj [<item>]: trigger: if arg 1 is not set: send "/daj <przedmiot>" to player else: give arg 1 to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JanekMaSkrypta_ 117 Opublikowano 20 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2016 command /daj [<item>] [<number>]: [TAB] trigger: [TAB] give arg 2 arg 1 to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
mariusz66071 0
Chodzi mi mniej więcej o to by gracz wpisując dwa argumenty id przedmiotu i ilość mógł dostać właśnie taką ilość tego przedmiotu
zrobiłem coś takiego ale to nie działa:
command /daj [<integer>] [<integer>]:
trigger:
give arg 2 arg 3 to player-arg
ale to nie działa
Edytowane przez mariusz66071Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi