Skocz do zawartości
  • 0

Jaki skrypt - Pomysł na skrypt


Nieaktywny
 Udostępnij

Pytanie

Cześć, mam problem z odpowiedzią na swoje pytanie. Jaki napisać skript? Podaj 10 propozycji godnych do napisania.

Myślałem o skripcie na uroczystości. Miało by to polegać na pobieraniu informacji z daty w maszynie. Gdy będzie odpowiednia data uruchomią się świąteczne dropy, informacje, oraz losowanie vipa o 18:00. (każdy nie napalony dzieciak do gry po nauce wchodzi na tą godzinę)

Sory za nieczytelność :/ 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
29 minut temu, Quaczi napisał:

Jak masz czas i umiejętności to możesz mi pomóc w pisaniu dość rozbudowanych gildii których dosłownie jeszcze nie było ;)

Nie, dziękuje. Ale wznawiam prace nad siecią serwerów w tym EasyHC. Fajnie by było jak byś mi to podesłał gdy skończysz na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
46 minut temu, LogiSV napisał:

Nie, dziękuje. Ale wznawiam prace nad siecią serwerów w tym EasyHC. Fajnie by było jak byś mi to podesłał gdy skończysz na PW.

Spoko ale to jeszcze potrwa bo szkoła+to wielki skrypt+już mi się odechciewa a to naprawdę ogromne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Mogl bys sprobowac dokonczyc ten skrypt na pojedynki żeby działal dobrze (pozwalam na udostepnianie):
on rightclick with iron sword:
 open chest with 1 rows named "&6Pojedynki" to player
 wait 1 tick
 format slot 0 of player with 1 of enchanted golden apple named "&6Pojedynek HARD" to run [execute player command "/kolejkahard"]
 format slot 2 of player with 1 of golden apple named "&6Pojedynek STANDARD" to run [execute player command "/kolejkastandard"]
 format slot 4 of player with 1 of 282 named "&6Pojedynek SOUP" to run [execute player command "/kolejkasoup"]
command /kolejkahard:
 trigger:
  if {kolejka::hard} is 2:
   send "&cNie mozez dolaczyc gdyz pojedynek juz sie toczy!"
  add 1 to {kolejka::hard}
  add player to {odczyt::gracza}
  if {kolejka::hard} is 2:
   send "&2Walka sie rozpocznie za 3" to {odczyt::gracza}
   wait 1 second
   send "&22" to {odczyt::gracza}
   wait 1 second
   send "&21" to {odczyt::gracza}
   teleport {odczyt::gracza} to {pojedynek::hard::1} or {pojedynek::hard::2}
   set {czas::hard} to 100
   send "&2Do konca walki: %{czas::hard}%"
every 1 second:
 if {czas::hard} is more than 0:
  remove 1 from {czas::hard}
 if {czas::hard} is 0:
  loop all players:
   send "&2KONIEC! remis" to {odczyt::gracza}
   teleport {odczyt::gracza} to {spawn::spawn}
   clear {odczyt::gracza}
   clear {kolejka::hard}
command /sethard1:
 trigger:
  set {pojedynek::hard::1} to location of player
command /sethard2:
 trigger:
  set {pojedynek::hard::2} to location of player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, Mr Janek napisał:

Mogl bys sprobowac dokonczyc ten skrypt na pojedynki żeby działal dobrze (pozwalam na udostepnianie):
on rightclick with iron sword:
 open chest with 1 rows named "&6Pojedynki" to player
 wait 1 tick
 format slot 0 of player with 1 of enchanted golden apple named "&6Pojedynek HARD" to run [execute player command "/kolejkahard"]
 format slot 2 of player with 1 of golden apple named "&6Pojedynek STANDARD" to run [execute player command "/kolejkastandard"]
 format slot 4 of player with 1 of 282 named "&6Pojedynek SOUP" to run [execute player command "/kolejkasoup"]
command /kolejkahard:
 trigger:
  if {kolejka::hard} is 2:
   send "&cNie mozez dolaczyc gdyz pojedynek juz sie toczy!"
  add 1 to {kolejka::hard}
  add player to {odczyt::gracza}
  if {kolejka::hard} is 2:
   send "&2Walka sie rozpocznie za 3" to {odczyt::gracza}
   wait 1 second
   send "&22" to {odczyt::gracza}
   wait 1 second
   send "&21" to {odczyt::gracza}
   teleport {odczyt::gracza} to {pojedynek::hard::1} or {pojedynek::hard::2}
   set {czas::hard} to 100
   send "&2Do konca walki: %{czas::hard}%"
every 1 second:
 if {czas::hard} is more than 0:
  remove 1 from {czas::hard}
 if {czas::hard} is 0:
  loop all players:
   send "&2KONIEC! remis" to {odczyt::gracza}
   teleport {odczyt::gracza} to {spawn::spawn}
   clear {odczyt::gracza}
   clear {kolejka::hard}
command /sethard1:
 trigger:
  set {pojedynek::hard::1} to location of player
command /sethard2:
 trigger:
  set {pojedynek::hard::2} to location of player

Okej. Rozwine go itd. Musisz mi oddać prawa autorskię i zrzec się skriptu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...