MrxJoint 28 Opublikowano 5 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2014 Siemka!Mam taki problem próbowałem tworzyć regiony w WildSkript. Patrzyłem do DOC i próbowałem. Ale jakoś nic z tego nie moge zrozumieć. Pomoże mi ktoś??1. Chciałbym się dowiedzieć jak tworzyć region za pomoca komendy np. /zaloz2. Jak dodać kogoś do regionu.3. Jak zablokować niszczenie na tym terenie innym graczom itp.4. To chyba tyle jak co to dopisze jeszcze :) Bardzo prosze o pomoc :) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 5 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2014 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Ten temat został przeniesiony z "Skrypty → Problemy" do "Skript → Dodatki → WildSkript → Pytania i problemy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 5 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2014 1. Istnieją 2 sposoby tworzenia regionów. Z 2 punktów (jak w np. worldguard), lub z 1 - środka oraz wielkości regionu.# Ogolna nazwaset {_r} to "Region Testowy"# Nowy regionnew Region {_r}#------------------------------------------------------------------# Region z 2 punktow:# 1 punktset {_loc1} to location of clicked block# 2 punktset {_loc2} to location of clicked block# Wyznaczamy{_r}.Region.selectLL{{_loc1},{_loc2}};#------------------------------------------------------------------# Region ze srodka z podaniem wielkosci# Srodekset {_center} to location of player# Wielkoscset {_wielkosc} to 50# Wyznaczamy{_r}.Region.selectLS{{_center},{_wielkosc}};2 & 3. To już nie moja działka, generalnie do członków (anulowanie itd) już robisz sobie sam, ja jedynie mogę Ci pokazać jak otrzymać nazwię regionu:command /addmember <text> <player>: trigger: add arg player to {region.%arg 1%.members::*}on break: # To "region any region" poprawisz sobie w 1.5.1 na "any region" if location of event-block is in region any region: set {_nazwaregionu} to Region.at{location of event-block} if {region.%{_nazwaregionu}%.members::*} contain player: stop cancel event send "Nie nalezysz do tego regionu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrxJoint 28 Opublikowano 5 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2014 Jeszcze jedno a wysokosci da się jakoś ustawić ? Najlepiej zeby bylo tak jak w WorldEdit "Vert" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kresrek007 17 Opublikowano 11 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 lipca 2014 Wysokości aktualnie nie da się ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 11 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 lipca 2014 W 1.6 jest to możliwe. "Test".Region.setHeight{50}; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dinekkk 134 Opublikowano 11 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 lipca 2014 O Boże XD ogarnąć te regiony ... ( chciałbym ;( )// Zamek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MrxJoint 28
Siemka!
Mam taki problem próbowałem tworzyć regiony w WildSkript. Patrzyłem do DOC i próbowałem. Ale jakoś nic z tego nie moge zrozumieć. Pomoże mi ktoś??
1. Chciałbym się dowiedzieć jak tworzyć region za pomoca komendy np. /zaloz
2. Jak dodać kogoś do regionu.
3. Jak zablokować niszczenie na tym terenie innym graczom itp.
4. To chyba tyle jak co to dopisze jeszcze :)
Bardzo prosze o pomoc :)
Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi