Skocz do zawartości
  • 0

[Rozwiązany] Regiony w WildSk


MrxJoint
 Udostępnij

Pytanie

Siemka!

Mam taki problem próbowałem tworzyć regiony w WildSkript. Patrzyłem do DOC i próbowałem. Ale jakoś nic z tego nie moge zrozumieć. Pomoże mi ktoś??

1. Chciałbym się dowiedzieć jak tworzyć region za pomoca komendy np. /zaloz

2. Jak dodać kogoś do regionu.

3. Jak zablokować niszczenie na tym terenie innym graczom itp.

4. To chyba tyle jak co to dopisze jeszcze :)

 

Bardzo prosze o pomoc :)

 

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został przeniesiony z "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!" do "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

1. Istnieją 2 sposoby tworzenia regionów. Z 2 punktów (jak w np. worldguard), lub z 1 - środka oraz wielkości regionu.

# Ogolna nazwaset {_r} to "Region Testowy"# Nowy regionnew Region {_r}#------------------------------------------------------------------# Region z 2 punktow:# 1 punktset {_loc1} to location of clicked block# 2 punktset {_loc2} to location of clicked block# Wyznaczamy{_r}.Region.selectLL{{_loc1},{_loc2}};#------------------------------------------------------------------# Region ze srodka z podaniem wielkosci# Srodekset {_center} to location of player# Wielkoscset {_wielkosc} to 50# Wyznaczamy{_r}.Region.selectLS{{_center},{_wielkosc}};

2 & 3. To już nie moja działka, generalnie do członków (anulowanie itd) już robisz sobie sam, ja jedynie mogę Ci pokazać jak otrzymać nazwię regionu:

command /addmember <text> <player>:    trigger:        add arg player to {region.%arg 1%.members::*}on break:    # To "region any region" poprawisz sobie w 1.5.1 na "any region"    if location of event-block is in region any region:        set {_nazwaregionu} to Region.at{location of event-block}        if {region.%{_nazwaregionu}%.members::*} contain player:            stop        cancel event        send "Nie nalezysz do tego regionu"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...