ejer 5 Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 jak wyraźić coś takiego?: every 1 second: take 1 from {czas.%player%} bo podobno "take 1 from" jest złe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 Chodzi Ci o to aby co jedną sekundę z {czas} odejmowało 1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 11 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 Nie jestem pewny ale chyba ma to być tak: every 1 second: remove 1 in {czas.%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 11 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 remove 1 from {czas} add -1 to {czas} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 11 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 (edytowane) Coś trochę nie działa Tu Macie Kod: variables: {czas.%player%} = 0 command /swiniarnia: trigger: if player has permission "sw.set": set {swiniarnia} to location of player send "&2Ustawiłeś &dŚwiniarnie" on right click: if clicked block is wood button: if block behind clicked block is bedrock: if {swiniarnia} is set: if {czas.%player%} is 0: loop 5 times: spawn a pig at {swiniarnia} ignite spawned pig wait 2 seconds ignite spawned pig set {czas.%player%} to 60 else: send "&4Musisz Poczekać Jeszcze {czas.%player%} sekund!" every 1 second: remove 1 from {czas.%player%} Wywala Error: //łącze - @nicku1 Edytowane 11 września 2016 przez ejer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 every a second: loop all players: if {czas.%loop-player%} >= 1: remove 1 from {czas.%loop-player%} if {czas.%loop-player%} = 0: clear {czas.%loop-player%} message "Czas sie skonczyl :V" to loop-player @Edit teraz sprawdzasz, czy czas minął za pomocą kodu "if {czas.%player%} is set" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 11 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 Tak Tylko W Reszcie kodu mam {czas.%PLAYER%} a tu jest loop-player i jak klikam przycisk to pisze: Musisz Poczekać Jeszcze {czas.ejer} sekund! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 @ejer Zamieniłeś na mój kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 11 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 tak podmieniłem to moje na to twoje :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 W wiadomościach dodaj "%" między zmienne, czyli "%{zmienna}%" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 11 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 Spoiler on right click: if clicked block is wood button: if block behind clicked block is bedrock: if {swiniarnia} is set: if {czas.%player%} is set: loop 5 times: spawn a pig at {swiniarnia} ignite spawned pig wait 2 seconds ignite spawned pig set {czas.%player%} to 60 else: send "&4Musisz Poczekać Jeszcze %{czas.%player%}% sekund!" Jeśli Chodzi Ci O Tą Część To Jak Klikam to wlg nie pokazuje ograniczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 11 września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 września 2016 if {czas.%player%} is not set: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kubastion 52 Opublikowano 12 września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 września 2016 (edytowane) moze to? Edytowane 23 sierpnia 2020 przez Wojciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 12 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 września 2016 (edytowane) @kubastion Nie Działa Wywala Error: [Skript] Reloading Swiniarnia.sk... There's no player in a periodical event (Swiniarnia.sk, line 25: if {czas.%player%} is bigger than 0:') [Skript] Encountered 1 error while reloading Swiniarnia.sk! Edytowane 23 sierpnia 2020 przez Wojciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 16 września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 września 2016 (edytowane) Spróbuj: Edytowane 23 sierpnia 2020 przez Wojciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 17 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2016 Potem Sproboje bo tera nie mg ale thx że pomagasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 17 września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 września 2016 (edytowane) O to mi chodziło (przepraszam, że się nie udzielałem). variables: {czas.%player%} = 0 command /swiniarnia: trigger: if player has permission "sw.set": set {swiniarnia} to location of player send "&2Ustawiłeś &dŚwiniarnie" on right click: if clicked block is wood button: if block behind clicked block is bedrock: if {swiniarnia} is set: if {czas.%player%} is not set: loop 5 times: spawn a pig at {swiniarnia} ignite spawned pig wait 2 seconds ignite spawned pig set {czas.%player%} to 60 else: send "&4Musisz Poczekać Jeszcze %{czas.%player%}% sekund!" every 1 second: loop all players: if {czas.%loop-player%} is set: remove 1 from {czas.%loop-player%} if {czas.%loop-player%} is 0: message "Mozesz znow kliknac!" to loop-player clear {czas.%loop-player%} Edytowane 23 sierpnia 2020 przez Wojciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ejer 5 Opublikowano 18 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 września 2016 22 godziny temu, Switsherker napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość variables: {czas.%player%} = 0 command /swiniarnia: trigger: if player has permission "sw.set": set {swiniarnia} to location of player send "&2Ustawiłeś &dŚwiniarnie" on right click: if clicked block is wood button: if block behind clicked block is bedrock: if {swiniarnia} is set: if {czas.%player%} is not set: loop 5 times: spawn a pig at {swiniarnia} ignite spawned pig wait 2 seconds ignite spawned pig set {czas.%player%} to 60 else: send "&4Musisz Poczekać Jeszcze %{czas.%player%}% sekund!" every 1 second: loop all players: if {czas.%loop-player%} is set: remove 1 from {czas.%loop-player%} if {czas.%loop-player%} is 0: message "Mozesz znow kliknac!" to loop-player clear {czas.%loop-player%} O to mi chodziło (przepraszam, że się nie udzielałem). YYY... przy PIERWSZYM kliknięciu jest 60 sek a potem leci w nieskończoność np. -200, -500 itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 18 września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 września 2016 50 minut temu, ejer napisał: YYY... przy PIERWSZYM kliknięciu jest 60 sek a potem leci w nieskończoność np. -200, -500 itd. Przerobić Ci go od podstaw aby nie dało się go zbugować i działało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ejer 5
jak wyraźić coś takiego?:
bo podobno "take 1 from" jest złe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi