Skocz do zawartości
  • 0

Odejmowanie 1 co sekunde


ejer

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Coś trochę nie działa :/

Tu Macie Kod:
 

variables:
    {czas.%player%} = 0

command /swiniarnia:
    trigger:
        if player has permission "sw.set":
            set {swiniarnia} to location of player
            send "&2Ustawiłeś &dŚwiniarnie"
        
on right click:
    if clicked block is wood button:
        if block behind clicked block is bedrock:
            if {swiniarnia} is set:
                if {czas.%player%} is 0:
                    loop 5 times:
                        spawn a pig at {swiniarnia}
                        ignite spawned pig
                        wait 2 seconds
                        ignite spawned pig
                    set {czas.%player%} to 60
                else:
                    send "&4Musisz Poczekać Jeszcze {czas.%player%} sekund!"
                    
every 1 second:
    remove 1 from {czas.%player%}

 

Wywala Error:

bug10.PNG

//łącze - @nicku1

Edytowane przez ejer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every a second:
    loop all players:
        if {czas.%loop-player%} >= 1:
            remove 1 from {czas.%loop-player%}
           if {czas.%loop-player%} = 0:
                clear {czas.%loop-player%}
                message "Czas sie skonczyl :V" to loop-player

@Edit teraz sprawdzasz, czy czas minął za pomocą kodu "if {czas.%player%} is set"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Spoiler

on right click:
    if clicked block is wood button:
        if block behind clicked block is bedrock:
            if {swiniarnia} is set:
                if {czas.%player%} is set:
                    loop 5 times:
                        spawn a pig at {swiniarnia}
                        ignite spawned pig
                        wait 2 seconds
                        ignite spawned pig
                    set {czas.%player%} to 60
                else:
                    send "&4Musisz Poczekać Jeszcze %{czas.%player%}% sekund!"

Jeśli Chodzi Ci O Tą Część To Jak Klikam to wlg nie pokazuje ograniczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@kubastion Nie Działa :/

Wywala Error:

[Skript] Reloading Swiniarnia.sk...
There's no player in a periodical event (Swiniarnia.sk, line 25: if {czas.%player%} is bigger than 0:')
[Skript] Encountered 1 error while reloading Swiniarnia.sk!
Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

O to mi chodziło :) (przepraszam, że się nie udzielałem).

variables:
	{czas.%player%} = 0
command /swiniarnia:
	trigger:
		if player has permission "sw.set":
			set {swiniarnia} to location of player
			send "&2Ustawiłeś &dŚwiniarnie"
on right click:
	if clicked block is wood button:
		if block behind clicked block is bedrock:
			if {swiniarnia} is set:
				if {czas.%player%} is not set:
					loop 5 times:
						spawn a pig at {swiniarnia}
						ignite spawned pig
						wait 2 seconds
						ignite spawned pig
					set {czas.%player%} to 60
				else:
					send "&4Musisz Poczekać Jeszcze %{czas.%player%}% sekund!"
					
every 1 second:
	loop all players:
		if {czas.%loop-player%} is set:
			remove 1 from {czas.%loop-player%}
			if {czas.%loop-player%} is 0:
				message "Mozesz znow kliknac!" to loop-player
				clear {czas.%loop-player%}

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 godziny temu, Switsherker napisał:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość


variables:
	{czas.%player%} = 0
command /swiniarnia:
	trigger:
		if player has permission "sw.set":
			set {swiniarnia} to location of player
			send "&2Ustawiłeś &dŚwiniarnie"
on right click:
	if clicked block is wood button:
		if block behind clicked block is bedrock:
			if {swiniarnia} is set:
				if {czas.%player%} is not set:
					loop 5 times:
						spawn a pig at {swiniarnia}
						ignite spawned pig
						wait 2 seconds
						ignite spawned pig
					set {czas.%player%} to 60
				else:
					send "&4Musisz Poczekać Jeszcze %{czas.%player%}% sekund!"
					
every 1 second:
	loop all players:
		if {czas.%loop-player%} is set:
			remove 1 from {czas.%loop-player%}
			if {czas.%loop-player%} is 0:
				message "Mozesz znow kliknac!" to loop-player
				clear {czas.%loop-player%}

 

O to mi chodziło :) (przepraszam, że się nie udzielałem).

YYY... przy PIERWSZYM kliknięciu jest 60 sek a potem leci w nieskończoność np. -200, -500 itd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
50 minut temu, ejer napisał:

YYY... przy PIERWSZYM kliknięciu jest 60 sek a potem leci w nieskończoność np. -200, -500 itd.

 

Przerobić Ci go od podstaw aby nie dało się go zbugować i działało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...