Skocz do zawartości
  • 0

Sklep za lvl


Crystal_PL

Pytanie

Mógłby ktoś zrobić żeby zamiast <none> pisało to co powinno pisać? Mam nadzieje że bedziecie wiedzieć co. http://screenshot.sh/oe3UnYxHzre2K

Kod:

Spoiler

command /sklep:
    aliases: pkt, lvl, skleplvl
    trigger:
        open chest with 2 rows named "&2&lSKLEP ZA LVL" to player
        wait 2 ticks
        format slot 0 of player with 1 of diamond pickaxe named "&c&lHASTE 2" with lore "&eCZAS TRWANIA: &85 MIN||&eCENA: &88 LVL" to close then run [execute player command "/isklep haste2"]
        format slot 1 of player with 1 of enchanted golden apple named "&c&lKOXY x10" with lore "&eILOSC: &810||&eCENA: &820 LVL||||&8PAMIETAJ ABY MIEC MIEJSCE W EQ NA 10 KOXOW!!" to close then run [execute player command "/isklep kox10"]
        format slot 2 of player with 1 of enchanted golden apple named "&c&lKOXY x20" with lore "&eILOSC: &820||&eCENA: &835 LVL||||&8PAMIETAJ ABY MIEC MIEJSCE W EQ NA 20 KOXOW!!" to close then run [execute player command "/isklep kox20"]
        format slot 3 of player with 1 of tnt named "&c&lTNT x64" with lore "&eILOSC: &864||&eCENA: &815 LVL||||&8PAMIETAJ ABY MIEC MIEJSCE W EQ NA 64 TNT!!" to close then run [execute player command "/isklep tnt64"]
        format slot 17 of player with 1 of bottle of enchanting named "&4&lDOSWIADCZENIE" with lore "&eLVL: &8%{plvl.%player%}%||&eBRAK: &8%{punktybrak123.%player%}% PKT" to close then run [execute player command "/isklep"]
        stop   
       
command /isklep [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is "haste2":
            if {plvl.%player%} is bigger than 7:
                remove 8 from {plvl.%player%}
                apply haste 2 to the player for 300 seconds
                send "&aPoprawnie wymieniles swoj lvl na przedmiot :)" to player
                stop
            else:
                send "&cBLAD: &4nie posiadasz wystarczajacego lvl :(" to player
                stop
        if arg-1 is "kox10":
            if {plvl.%player%} is bigger than 19:
                remove 20 from {plvl.%player%}
                loop 10 times:
                    give player enchanted golden apple
                send "&aPoprawnie wymieniles swoj lvl na przedmiot :)" to player
                stop
            else:
                send "&cBLAD: &4nie posiadasz wystarczajacego lvl :(" to player
                stop
        if arg-1 is "kox20":
            if {plvl.%player%} is bigger than 34:
                remove 35 from {plvl.%player%}
                loop 20 times:
                    give player enchanted golden apple
                send "&aPoprawnie wymieniles swoj lvl na przedmiot :)" to player
                stop
            else:
                send "&cBLAD: &4nie posiadasz wystarczajacego lvl :(" to player
                stop
        if arg-1 is "tnt64":
            if {plvl.%player%} is bigger than 14:
                remove 15 from {plvl.%player%}
                loop 64 times:
                    give player tnt
                send "&aPoprawnie wymieniles swoj lvl na przedmiot :)" to player
                stop
            else:
                send "&cBLAD: &4nie posiadasz wystarczajacego lvl :(" to player
                stop
               
               
on mine of stone:
    add 1 to {pktlvl.%player%}
    wait 2 ticks
    if {pplvl.%player%} is true:
        set {punktybrak123.%player%} to 100-{pktlvl.%player%}
        if {pktlvl.%player%} is more than 99:
            add 1 to {plvl.%player%}
            set {pktlvl.%player%} to 0
            set {punktybrak123.%player%} to 100-{pktlvl.%player%}
            send "&8» &aGratulacje! &aAwansowales na &6%{plvl.%player%}% &apoziom&7."
            execute console command "playsound random.levelup %player%"
            if {plvl.%player%} is 20 or 30 or 40 or 50 or 60 or 70 or 80 or 90:
                broadcast "&8» &aGratulacje! Gracz &6%player% &aawansowal na &6%{plvl.%player%}% &apoziom&7."
                stop
            if {plvl.%player%} is more than 99:
                if {pplvl.%player%} is true:
                    set {pplvl.%player%} to false
                    broadcast "&8» &aGratulacje! Gracz &6%player% &aawansowal na &6100 &apoziom&7."
                    send "&4Osiagnales juz max lvl wymien go w /sklep na przedmioty!!"
                    stop
                       
command /resetpkt [<player>]:
    permission: resetpkt.itachi
    trigger:
        if arg-1 is set:
            send "&fzresetowales pkt graczowi %player-arg%"
            set {pktlvl.%player%} to 0
            set {plvl.%player%} to 0
            set {pplvl.%player%} to true
            set {punktybrak123.%player%} to 100
           
command /dajlvl [<player>]:
    permission: resetpkt.itachi
    trigger:
        if arg-1 is set:
            add 1 to {plvl.%player-arg%}
            add 100 to {pktlvl.%player-arg%}
            send "&edodales lvl graczowi %player-arg%"
        if arg-1 is not set:
            send "&cPoprawne uzycie /dajlvl {gracz}"
           
on first join:
    set {pktlvl.%player%} to 0
    set {plvl.%player%} to 0
    set {pplvl.%player%} to true
    set {punktybrak123.%player%} to 100

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /resetpkt [<text>]:
	permission: resetpkt.itachi
	trigger:
		set {_x} to arg parsed as offline player
		if arg is set:
			send "&fzresetowales pkt graczowi %{_x}%"
			set {pktlvl.%{_x}%} to 0
			set {plvl.%{_x}%} to 0
			set {pplvl.%{_x}%} to true
			set {punktybrak123.%{_x}%} to 100




 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...