Karolus 2 Opublikowano 30 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2014 (edytowane) Witajcie Mam taki kod: shoot tnt from player with speed 2.0Aktualnie wygląda to tak że tnt wystrzeliwuje od gracza ale potem odbija się od wszystkiego co dotknie. Ja chciałbym aby "przykleiło" się do pierwszego napotkanego klocka no i tam oczywiście wybuchło. Edytowane 30 czerwca 2014 przez Karolus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hakushami 51 Opublikowano 30 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2014 (edytowane) Spróbuj to:on rightclick holding a stick: remove 1 stick from player's inventory shoot tnt from player with speed 2.0#on item hit: event-item is a tnt: create fake explosion at event-location create an explosion of force 1 at event-locationJak to 1 nie zadziała to spróbuj jeszcze to:on rightclick holding a stick: remove 1 stick from player's inventory make player shoot an item projectile of tnt at speed 1#on item hit: event-item is a tnt: create fake explosion at event-location create an explosion of force 1 at event-locationJak zadziała to nie zapomnij o Lubię to. Edytowane 30 czerwca 2014 przez Hakushami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Karolus 2 Opublikowano 30 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2014 (edytowane) Działa 2 opcja, fakt faktem nie chciałem żeby wybuchało przy zetknięciu ale powiedzmy że mogło by tak zostać ztym że jest pewien problem, mianowicie działa tylko przy zetknięciu z poziomą powierzchnią. Gdy strzelam np do pionowej ściany to wybucha dopiero gdy opadnie na sam dół i dotknie ziemi. Edytowane 30 czerwca 2014 przez Karolus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 1 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 lipca 2014 every second: loop all entities: loop-entity is shooted tnt: #nwm czy nie primed tnt loop blocks in radius 1 of loop-entity: loop-block is air: stop else: create explosion of force 1 at loop-entity delete loop-entitypowinno działać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Karolus 2 Opublikowano 1 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 lipca 2014 every second: loop all entities: loop-entity is shooted tnt: #nwm czy nie primed tnt loop blocks in radius 1 of loop-entity: loop-block is air: stop else: create explosion of force 1 at loop-entity delete loop-entitypowinno działać :) Niestety nie działa, nadal bez zmian, tylko przy uderzeniu w poziomy teren wybucha. Mam teraz taki kod:on rightclick holding a stick: remove 1 stick from player's inventory make player shoot an item projectile of tnt at speed 1on item hit: event-item is a tnt: create fake explosion at event-location create an explosion of force 1 at event-locationevery second: loop all entities: loop-entity is primed tnt: loop blocks in radius 1 of loop-entity: loop-block is air: stop else: create explosion of force 1 at loop-entity delete loop-entity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Karolus 2 Opublikowano 3 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 lipca 2014 Ktoś ma jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Karolus 2 Opublikowano 6 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 lipca 2014 A może dałoby się zrobić coś takiego że blok w który uderzy rzucone tnt ma szanse w % na zamianę się w odpalone tnt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 7 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2014 on item hit: event-item is a tnt: chance of 20%: spawn primed tnt at block at location of event-item delete block at location of event-item Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Karolus 2
Witajcie
Mam taki kod:
Ja chciałbym aby "przykleiło" się do pierwszego napotkanego klocka no i tam oczywiście wybuchło.
Edytowane przez KarolusOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi