Skocz do zawartości
  • 0

Funkcja shoot


Karolus
 Udostępnij

Pytanie

Witajcie

Mam taki kod:

shoot tnt from player with speed 2.0
Aktualnie wygląda to tak że tnt wystrzeliwuje od gracza ale potem odbija się od wszystkiego co dotknie.

Ja chciałbym aby "przykleiło" się do pierwszego napotkanego klocka no i tam oczywiście wybuchło.

Edytowane przez Karolus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Spróbuj to:

on rightclick holding a stick:    remove 1 stick from player's inventory    shoot tnt from player with speed 2.0#on item hit:    event-item is a tnt:        create fake explosion at event-location        create an explosion of force 1 at event-location

Jak to 1 nie zadziała to spróbuj jeszcze to:

on rightclick holding a stick:    remove 1 stick from player's inventory    make player shoot an item projectile of tnt at speed 1#on item hit:    event-item is a tnt:        create fake explosion at event-location        create an explosion of force 1 at event-location

Jak zadziała to nie zapomnij o Lubię to.

Edytowane przez Hakushami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Działa 2 opcja, fakt faktem nie chciałem żeby wybuchało przy zetknięciu ale powiedzmy że mogło by tak zostać ztym że jest pewien problem, mianowicie działa tylko przy zetknięciu z poziomą powierzchnią. Gdy strzelam np do pionowej ściany to wybucha dopiero gdy opadnie na sam dół i dotknie ziemi.

Edytowane przez Karolus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every second:    loop all entities:        loop-entity is shooted tnt: #nwm czy nie primed tnt            loop blocks in radius 1 of loop-entity:                loop-block is air:                    stop                else:                    create explosion of force 1 at loop-entity                    delete loop-entity
powinno działać :)

 

 

Niestety nie działa, nadal bez zmian, tylko przy uderzeniu w poziomy teren wybucha.

Mam teraz taki kod:

on rightclick holding a stick:	remove 1 stick from player's inventory	make player shoot an item projectile of tnt at speed 1on item hit:	event-item is a tnt:		create fake explosion at event-location		create an explosion of force 1 at event-locationevery second:	loop all entities:		loop-entity is primed tnt:			loop blocks in radius 1 of loop-entity:				loop-block is air:					stop				else:					create explosion of force 1 at loop-entity					delete loop-entity
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...