Skocz do zawartości
  • 0

Jak mam napisać skrypt


def750
 Udostępnij

Pytanie

Szukam skryptu że gdy gracz który jest w grupie np kidmod i wejdzie na serwer to wyświetli się globalna wiadomość żę np [kidmod] %player% dolaczyl/a do gry i tak samo gdy wyjdzie tylko żeby nie było na permisje gdyż headadmin ma do wszystkiego i by była klapa

rangi które mają to mieć- vipelite,kidmod,mod,smod,headadmin,

!UWAGA! Prosił bym też żeby napisane to by było z tabami a jak nie można to napiszcie tak: {ilość tabów} np {1}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 

Tutaj masz gotowy skrypt.

Domyślnie jest ustawione ma powitanie gracza.

Powitania nadajesz komendą:

/powitanie <gracz> <grupa>

Gdzie gracz: wpisujesz nick gracza

Gdzie grupa: wpisujesz nazwe grupy (wszystko z malej)

 

Grupy jakie są w skrypcie (podczas wpisywania komendy pisz wszystko z malych):

gracz, vipelite, kidmod, mod, smod, headadmin

 

Jeżeli pomogłem daj LIKE ;)

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
O 13.04.2016 o 19:44, Zaaxel napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Tutaj masz gotowy skrypt.

Domyślnie jest ustawione ma powitanie gracza.

Powitania nadajesz komendą:

/powitanie <gracz> <grupa>

Gdzie gracz: wpisujesz nick gracza

Gdzie grupa: wpisujesz nazwe grupy (wszystko z malej)

 

Grupy jakie są w skrypcie (podczas wpisywania komendy pisz wszystko z malych):

gracz, vipelite, kidmod, mod, smod, headadmin

 

Jeżeli pomogłem daj LIKE ;)

Po pierwsze masz Duzo krytyczny blad w skrypcie A natomiast to ze np masz {powitanie::%player%} to true TO aktywuje wszystkim na serwerze któzi są Zmienna :: tak robi natomiast zmiena np {powitanie.%player%} juz nie aktywuje wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, Mr Janek napisał:

Po pierwsze masz Duzo krytyczny blad w skrypcie A natomiast to ze np masz {powitanie::%player%} to true TO aktywuje wszystkim na serwerze któzi są Zmienna :: tak robi natomiast zmiena np {powitanie.%player%} juz nie aktywuje wszystkim

Dzięki za informacje. Jestem początkującym ale trochę ogarniam :D

//EDIT

W kodzie nie ma żadnego "{powitanie::%player%} to true"

Czy też "{powitanie::%player-arg%} to true"

Edytowane przez Zaaxel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Mr Janek To ty nie umiesz pisać sk kompletnie, @Zaaxel napisał go dobrze. Jak przypomniało Ci się coś nowego to używamy opcji edytuj, nie musisz spamić.

on join:

    if player has permission "lel.kidmod":

        set join message to "%player% jest kidmodem i wszedl do gry heu heu heu"

 

Tak sobie pokopiuj i pozmieniaj.

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 15.04.2016 o 07:24, jahumen napisał:

@Mr Janek To ty nie umiesz pisać sk kompletnie, @Zaaxel napisał go dobrze. Jak przypomniało Ci się coś nowego to używamy opcji edytuj, nie musisz spamić.

 

on join:

    if player has permission "lel.kidmod":

        set join message to "%player% jest kidmodem i wszedl do gry heu heu heu"

 

Tak sobie pokopiuj i pozmieniaj.

@jahumen Tutaj jest permisja a jak właściciel wejdzie na serwer to wyświetli wszystkie wiadomości.

A nie wiem czy by tak zadziałzadziałało:

on join:

    if player has permission "po.wlasciciel":

        set join message to "Witamy Wlasciciela %player% na serwerze"

      stop

    if player has permission "po.admin":

        set join message to "Witamy Admina %player% na serwerze"

        stop

 

Czy to by sprawdzało czy gracz ma tą najwyższą permissie i Jeżeli tak to by wysyłało jedną wiadomość. Chyba że ktoś da Adminowi OP to wyśle mu wiadomość Wlasciciela

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...