Skocz do zawartości
  • 0

Stworzenie bossa poprzez położenie kilku bloków.


xFreku

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Info:

- Tak powinien wyglądać "totem" Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!,

- Po postawieniu dyni strzala piorun,

- Usuwają sie te bloki,

- Spawnuje się czarny szkielet o nazwie "BOSS".

 

Będę bardzo wdzięczny za napisanie skryptu ]

mogę ci to zrobić, ale za chwilkę :)

edit: czy ten totem musi KONIECZNIE tak wyglądać? bo będzie trochę kodu na te wystające z przosu bloki węgla :(

i taki pro tip: czarnucha nie da się zespawnować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on place of pumpkin:	set {_loc} to location of event-block	set {_loc.n} to block above {_loc}	if block at {_loc.n} is Netherrack:		stop	else:		set {_loc.g} to block above {_loc.n}		if block at {_loc.g} is Block of Gold:			stop		else:			set {_loc.cj.n} to block north of {_loc.n}			if block at {_loc.cj.n} is Block of Coal:				set {_loc.cj.w} to block west of {_loc.n}				if block at {_loc.cj.w} is Block of Coal:					stop				else:					set {_loc.cd.w} to block west of {_loc.cj.w}					if block at {_loc.cd.w} is Block of Coal:						stop					else:						set {_loc.cj.e} to block east of {_loc.n}						if block at {_loc.cj.e} is Block of Coal:							stop						else:							set {_loc.cd.e} to block east of {_loc.cj.e}							if block at {_loc.cd.e} is Block of Coal:								stop							else:								spawn 1 wither skeleton at location of event-block								set name of last spawned entity to "BOSS"								set block at {_loc} to air								set block at {_loc.n} to air								set block at {_loc.g} to air								set block at {_loc.cj.e} to air								set block at {_loc.cd.e} to air								set block at {_loc.cj.w} to air								set block at {_loc.cd.w} to air			else:				set {_loc.cd.n} to block north of {_loc.cj.n}				if block at {_loc.cd.n} is Block of Coal:					stop				else:					set {_loc.cj.s} to block south of {_loc.s}					if block at {_loc.cj.s} is Block of Coal:						stop					else:						set {_loc.cd.s} to block south of {_loc.cj.s}						if block at {_loc.cd.s} is Block of Coal:							stop						else:							spawn 1 wither skeleton at location of event-block							set name of last spawned entity to "BOSS"							set block at {_loc} to air							set block at {_loc.n} to air							set block at {_loc.g} to air							set block at {_loc.cj.s} to air							set block at {_loc.cd.s} to air							set block at {_loc.cj.n} to air							set block at {_loc.cd.n} to air

Pewnie nie zadziała do końca, ale przynajmniej coś już jest zrobione:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 16.06.2014 o 18:19, FrekuPL napisał:

Nie ma błędów, ale znika tylko dynia.

//editByle gdzie polozysz dynie to ona znika i pojawia sie szkielet.

masz, powinno działać, pisałem na szybko :)

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

edit:

2 błędy, poprawiłem, ale nie spawnuje czarnego :( ani moim sposobem ani @3up

edit 2:

na bukkicie przeczytałem że coś z wither skeletonami jest zrypane, no cóż :)

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...