xFreku 100 Opublikowano 15 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2014 Info:- Tak powinien wyglądać "totem" kliknij tu,- Po postawieniu dyni strzala piorun,- Usuwają sie te bloki,- Spawnuje się czarny szkielet o nazwie "BOSS". Będę bardzo wdzięczny za napisanie skryptu ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 16 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2014 Info: - Tak powinien wyglądać "totem" kliknij tu, - Po postawieniu dyni strzala piorun, - Usuwają sie te bloki, - Spawnuje się czarny szkielet o nazwie "BOSS". Będę bardzo wdzięczny za napisanie skryptu ]mogę ci to zrobić, ale za chwilkę :) edit: czy ten totem musi KONIECZNIE tak wyglądać? bo będzie trochę kodu na te wystające z przosu bloki węgla :( i taki pro tip: czarnucha nie da się zespawnować xFreku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _CookieMonster_ 48 Opublikowano 16 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2014 aspawn 1 wither skeleton at player ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xFreku 100 Opublikowano 16 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2014 Ręce mogą być też na bok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 16 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2014 on place of pumpkin: set {_loc} to location of event-block set {_loc.n} to block above {_loc} if block at {_loc.n} is Netherrack: stop else: set {_loc.g} to block above {_loc.n} if block at {_loc.g} is Block of Gold: stop else: set {_loc.cj.n} to block north of {_loc.n} if block at {_loc.cj.n} is Block of Coal: set {_loc.cj.w} to block west of {_loc.n} if block at {_loc.cj.w} is Block of Coal: stop else: set {_loc.cd.w} to block west of {_loc.cj.w} if block at {_loc.cd.w} is Block of Coal: stop else: set {_loc.cj.e} to block east of {_loc.n} if block at {_loc.cj.e} is Block of Coal: stop else: set {_loc.cd.e} to block east of {_loc.cj.e} if block at {_loc.cd.e} is Block of Coal: stop else: spawn 1 wither skeleton at location of event-block set name of last spawned entity to "BOSS" set block at {_loc} to air set block at {_loc.n} to air set block at {_loc.g} to air set block at {_loc.cj.e} to air set block at {_loc.cd.e} to air set block at {_loc.cj.w} to air set block at {_loc.cd.w} to air else: set {_loc.cd.n} to block north of {_loc.cj.n} if block at {_loc.cd.n} is Block of Coal: stop else: set {_loc.cj.s} to block south of {_loc.s} if block at {_loc.cj.s} is Block of Coal: stop else: set {_loc.cd.s} to block south of {_loc.cj.s} if block at {_loc.cd.s} is Block of Coal: stop else: spawn 1 wither skeleton at location of event-block set name of last spawned entity to "BOSS" set block at {_loc} to air set block at {_loc.n} to air set block at {_loc.g} to air set block at {_loc.cj.s} to air set block at {_loc.cd.s} to air set block at {_loc.cj.n} to air set block at {_loc.cd.n} to airPewnie nie zadziała do końca, ale przynajmniej coś już jest zrobione:) xFreku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xFreku 100 Opublikowano 16 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2014 (edytowane) Nie ma błędów, ale znika tylko dynia.//editByle gdzie polozysz dynie to ona znika i pojawia sie szkielet. Edytowane 16 czerwca 2014 przez FrekuPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 17 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 @all ten kod jest za długi, zaraz tp napiszę :) tylko on będzie miał ręce na boki :) edit: NWM czemu napisał się drugi post, sorki, do usunięcia :( xFreku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 17 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 (edytowane) Dnia 16.06.2014 o 18:19, FrekuPL napisał: Nie ma błędów, ale znika tylko dynia. //editByle gdzie polozysz dynie to ona znika i pojawia sie szkielet. masz, powinno działać, pisałem na szybko https://code.skript.pl/9wJMIAgi/ edit: 2 błędy, poprawiłem, ale nie spawnuje czarnego ani moim sposobem ani @3up edit 2: na bukkicie przeczytałem że coś z wither skeletonami jest zrypane, no cóż Edytowane 17 sierpnia 2017 przez Ewald xFreku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xFreku 100 Opublikowano 17 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 Dziekuje Ci herhor, wszystko dziala :) Zamykam ~ Dragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xFreku 100
Info:
- Tak powinien wyglądać "totem" kliknij tu,
- Po postawieniu dyni strzala piorun,
- Usuwają sie te bloki,
- Spawnuje się czarny szkielet o nazwie "BOSS".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi