Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na arene luckyblock


ZadusznyMPC

Pytanie

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Minigre w Skript [*].

Skript ci nie odświeży mapy.

Mogę ci to napisać ale z tą areną to będzie trzeba jakiś plugin który regeneruje mapę do danego poziomu.

Tylko czy chcesz ten Skript na tą arenę i jakiś plugin do areny ?

Jak coś to skype: priv.xmateuszp0l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
O 4.01.2016 at 11:46, xMateuszP0L napisał:

Minigre w Skript [*].

Skript ci nie odświeży mapy.

Mogę ci to napisać ale z tą areną to będzie trzeba jakiś plugin który regeneruje mapę do danego poziomu.

Tylko czy chcesz ten Skript na tą arenę i jakiś plugin do areny ?

Jak coś to skype: priv.xmateuszp0l

Skript regeneruje mape...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@xMateuszP0L Toć ci nasłał poradnik... 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Żeby offtopu nie było. Zastosuj się do poradnika i jakiś kod na luckyblocki napisz.

on break of sponge:
    cancel event
    set event-block to air
    set {_x} to random integer between 1 and 3
    if {_x} is 1:
        drop 1 diamond at event-block
    if {_x} is 2:
        drop 1 sponge at event-block
    if {_x} is 3:
        spawn 1 pig at location of event-block

 

 

Edytowane przez TroPeK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@xMateuszP0L czy ty jesteś slepy?

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!


 

 

 

to jest poradnik o odbudowie mapy. :@

Jeśli się nie podoba to można użyć dodatku do skript PirateSK gdzie można regenerować np wklejając schematic areny tam gdzie była stara, zepsuta- po grze :#

Edytowane przez MrPatryk07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, MrPatryk07 napisał:

@xMateuszP0L czy ty jesteś slepy?

 


Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!


 

 

 

 

to jest poradnik o odbudowie mapy. :@

Jeśli się nie podoba to można użyć dodatku do skript PirateSK gdzie można regenerować np wklejając schematic areny tam gdzie była stara, zepsuta- po grze :#

Zobacz w filmie gdzie mnie przenosiło.

@EDIT

Teraz dziala mi link...

Edytowane przez xMateuszP0L
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@ZadusznyMPC

command dodaj-lucky-block:
	trigger:
		if player's world is "arena":
			set {blok::%location of player%} to location of player
			send "&6Dodano nowe miejsce spawnu:&7 %location of player%"
		
command lista-lucky-block:
	trigger:
		loop {blok::*}:
			send "&6Lista: &7%{blok::*}%"
		
command regen-lucky-block:
	trigger:
		if player's world is "arena":
			loop {blok::*}:
				set block at {blok::%loop-value%} to sponge
			send "&6Bloki zostaly przywolane!"
			loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:
				set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}
			delete {rebuild::locationOfBlocks::*}
			delete {rebuild::typeOfBlocks::*}
on break:
	if player's world is "arena":
		add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}
		add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}
	
on break of sponge:
	if player's world is "arena":
		cancel event
		set event-block to air
		set {luckyblock.%player%} to a random integer between 1 and 19
		if {luckyblock.%player%} is 1:
			give a gold sword of sharpness 5 named "&e&lLucky Sword" to the player
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 2:
			give a bow of power 5 named "&e&lLucky Bow" to the player
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 3:
			spawn 10 sheep at the event-block
			set name of last spawned sheep to "Dinnerbone"
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 4:
			poison the player for 30 seconds
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 5:
			poison the player for 30 seconds
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 6:
			push the player upwards at speed 5
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 7:
			ignite the player for 10 seconds
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 8:
			strike lightning at the player
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 9:
			set block above the player to anvil
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 10:
			set the player's level to 100
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 11:
			spawn 5 zombies at the event-block
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 12:
			spawn 5 silverfish at the event-block
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 13:
			spawn 5 creepers at the event-block
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 14:
			spawn a giant at the event-block
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 15:
			set the event-block to the player's skull
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 16:
			apply swiftness 3 to the player for 30 seconds
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 17:
			apply jump 3 to the player for 30 seconds
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 18:
			apply nausea 3 to the player for 30 seconds
			stop
		if {luckyblock.%player%} is 19:
			spawn a saddled pig at the player's location
			make the player ride the spawned pig
			stop

Tu masz podstawowy kod do areny.

Dodaj sobie tam zmienne i permisje.

Łatwiejszą robotę zostawiłem dla ciebie.

Zrób świat o nazwie arena i tam tylko działają te luckybloki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, MrPatryk07 napisał:

 


command dodaj-lucky-block:

a nie command /dodaj...:? pfff i co teraz niby da sie?

 



 

Minigre w Skript [*].

Skript ci nie odświeży mapy.

 

 

też coś :#

przepisać kod i wkleić :@

ej kolego może pogadamy na ts3/skype bo coś cie chyba boli ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...