Crystal_PL 93 Opublikowano 2 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2016 (edytowane) Witam, chciałbym mieć skrypt na: pokazywanie w kilofie ilości wykopanego stona i komendę /kilof czyli: masz gui i se można ustawiać w confingu skryptu że np. 1000 wykopanego stona to jest 32 tnt itp. Z góry dziękuje Edytowane 3 stycznia 2016 przez Crystal_PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _CookieMonster_ 48 Opublikowano 3 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 11 godzin temu, Crystal_PL napisał: Oczywiście z permisjami. Zabije kiedyś za te "permisje"... Jak chcesz aby działał ten panel administracyjny? Bo w skrypcie raczej nie licz, że otwiera Ci się jakbyś pisał tabliczkę albo commandblocka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Crystal_PL 93 Opublikowano 3 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Crystal_PL 93 Opublikowano 3 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 Napisze mi ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Crystal_PL 93 Opublikowano 3 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 (edytowane) Czy testowałeś ten skrypt? Bo chyba nie. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! A na kilofe nie pisze ilość wykopanego stona. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 3 stycznia 2016 przez Crystal_PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrPatryk07 45 Opublikowano 3 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 (edytowane) zamiast add daj give :@ i za if player's tool contains "pickaxe": daj if player is holding pickaxe: Edytowane 3 stycznia 2016 przez MrPatryk07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Crystal_PL 93 Opublikowano 3 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 (edytowane) Proszę mi dać gotowy dobry kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Tak samo z tym: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! jak wloze cos to sie usuwa nie czaje options: tnt-mine-trade: 1000 #Ile tnt wymagane na wymiane tnt amountTNT: 32 #Ilosc tnt command /trading: permission: sk.trading.MineOfStone trigger: open chest with 1 rows named "&eWymiana" to player if {mined.stone.%player%} is greater than {@tnt-mine-trade}: format slot 0 of player with tnt with lore "&aKup!" to close then run [remove {@tnt-mine-trade} from {mined.stone.%player%}]->[add {@amountTNT} to player]->[send "&aZakupiles &4TNT"] else: open chest with 1 rows named "&eWymiana" to player format slot 0 of player with tnt with lore "&c%{mined.stone.%player%}&7/&a{@tnt-mine-trade}||&cNiestety brakuje ci wykopanego stone" to close on mine of stone: if player has permission "sk.trading.MineOfStone": if player is holding pickaxe: add 1 to {mined.stone.%player%} set lore of player's tool to "&5Wykopany stone: %{mined.stone.%player%}%" stop stop stop Edytowane 3 stycznia 2016 przez Crystal_PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Anemonex 125 Opublikowano 4 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2016 O 3.01.2016 at 17:28, Crystal_PL napisał: Proszę mi dać gotowy dobry kod O 3.01.2016 at 17:08, Crystal_PL napisał: Czy testowałeś ten skrypt? Bo chyba nie. Offtop, wiem, ale nie mogę się powstrzymać od komentarza. Przyjacielu, osoby aktywnie udzielające się na forum wiedzą, że najlepszą metodą na nakarmienie głodnego jest nauczenie go łowić, a nie dawanie ryby. Jeżeli przychodzisz tutaj, nie proś o wykonanie roboty, zaś o wytłumaczenie, nakierowanie na sposób rozwiązania swojego problemu. Zraziła mnie w Twojej wypowiedzi negatywna energia, którą przekazujesz w słowach wyżej zacytowanych. Wygląda to tak, jakbyś nie tyle prosił o wykonanie pracy za Ciebie, a zmuszał udzielających się w temacie o to. Spróbuj napisać przynajmniej część kodu samemu, o resztę zapytaj tutaj, da Ci to na pewno większą satysfakcję niż skopiowanie w całości wykonanej pracy z internetu. Nawo, Shooterowy, AlfonsikPL i 1 inny 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Netskyy69 2 Opublikowano 4 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2016 (edytowane) @Anemonex Gościu, uspokój się, bo ci żyłka pęknie. Jak chce gotowy kod, to czemu mu go po prostu nie dasz? Może nie chce wytłumaczenia? 40 minut temu, Anemonex napisał: nie proś o wykonanie roboty, zaś o wytłumaczenie, nakierowanie na sposób rozwiązania swojego problemu Dział nazywa się "ZLECENIA", a nie "Pomoc i wytłumaczenie skryptu". @EDIT On ci nie zlecił, abyś wytłumaczył i napisał, on ci zlecił, byś tylko napisał. Edytowane 4 stycznia 2016 przez Netskyy69 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Crystal_PL 93 Opublikowano 4 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2016 Nie wiem dlaczego jest nadal błąd Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Netskyy69 2 Opublikowano 4 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2016 (edytowane) Koleżka @KCPR popełnił literówkę, poprawiłem. options: tnt-mine-trade: 1000 #Ile tnt wymagane na wymiane tnt amountTNT: 32 #Ilosc tnt command /trading: permission: sk.trading.MineOfStone trigger: open chest with 1 rows named "&eWymiana" to player if {mined.stone.%player%} is greater than {@tnt-mine-trade}: format slot 0 of player with tnt with lore "&aKup!" to close then run [remove {@tnt-mine-trade} from {mined.stone.%player%}]->[add {@amountTNT} tnt to player]->[send "&aZakupiles &4TNT"] else: open chest with 1 rows named "&eWymiana" to player format slot 0 of player with tnt with lore "&c%{mined.stone.%player%}%&7/&a{@tnt-mine-trade}||&cNiestety brakuje ci wykopanego stone" to close on mine of stone: if player has permission "sk.trading.MineOfStone": if player is holding pickaxe: add 1 to {mined.stone.%player%} set lore of player's tool to "&5Wykopany stone: %{mined.stone.%player%}%" stop stop stop @EDIT format slot 0 of player with tnt with lore "&c%{mined.stone.%player%}% @KCPR, zapomniałeś o zaznaczonym na czerwono procencie. Nie ma za co. Edytowane 4 stycznia 2016 przez Netskyy69 Sweey 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Crystal_PL 93 Opublikowano 4 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2016 Kacper i Netskyy LIKE! Sweey i Netskyy69 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Crystal_PL 93
Witam, chciałbym mieć skrypt na: pokazywanie w kilofie ilości wykopanego stona i komendę /kilof czyli: masz gui i se można ustawiać w confingu skryptu że np. 1000 wykopanego stona to jest 32 tnt itp.
Z góry dziękuje
Edytowane przez Crystal_PLOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi